Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Sinä minä me 🥰
Aivan rakas 🥰
Joskus mietin, että onkohan joku oikeasti kaivannut minua - ei vain trollit - ja onko ainoa syy yhteyden ottamatta jättämiseen ollut se, että minun on kuviteltu olevan niin jumahtanut omaan kaivattuuni, että sen takia minua pidetään mahdottomana. Harhan muoto kai tämäkin.
Unelma (Sirpa Leena) lähettää terveisiä Ilolle! 😄
Vierailija kirjoitti:
En ota sinua, kun et ole otettavissa. Sinä kun et ole niin vain vietävissä. Kun sopiva päivä tulee, kenenkään ei tarvitse ottaa mitään eikä ketään, kun juostaan toistemme syliin. Hyviä unia.
Kenelle menee?
Mammoille kurinpalautusta. Ollaanko sitä taas oltu tuhmia? Lähes varmasti ollaan.
Halaisipa ja siukottelisipa joku uneen 🥰💋
Nuku hyvin rakas, jos vielä kuulet mua.
Hyvää yötä kauniille 🌻 lle ja pienelle sinikellolle, kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille kurinpalautusta. Ollaanko sitä taas oltu tuhmia? Lähes varmasti ollaan.
Äitille terveisiä. Pistä oman kammarin ovi kiinni, ettei äiti vilustu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota sinua, kun et ole otettavissa. Sinä kun et ole niin vain vietävissä. Kun sopiva päivä tulee, kenenkään ei tarvitse ottaa mitään eikä ketään, kun juostaan toistemme syliin. Hyviä unia.
Kenelle menee?
Lahjalta
Vierailija kirjoitti:
Olisin sun otettavissa. Mutta tuun kyllä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua. Juuri nyt aika paljon. Onneksi olet siellä ilmaeristeen takana.
Sanakin vain ja rikon eristeen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että onkohan joku oikeasti kaivannut minua - ei vain trollit - ja onko ainoa syy yhteyden ottamatta jättämiseen ollut se, että minun on kuviteltu olevan niin jumahtanut omaan kaivattuuni, että sen takia minua pidetään mahdottomana. Harhan muoto kai tämäkin.
On kyllä, ja varmasti sinua on oikeasti kaivattukin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt itsellesi uuden?
En, kiinnostun ani harvoin. Varmasti kuitenkin jossakin vaiheessa löydän jonkun ihanan, ihan varmasti. Miksikäs en löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Be mine. 💕
😘
Mitäs veikkaat? Et ole vain käynyt, vaan oot siellä ollut koko ajan.