Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
54901/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketju "miten ajattelet" oli mielenkiintoinen. On jännittävää huomata miten erilaisia olemme näiden ajatusasioidemme kanssa tai ymmärryksemmekin kanssa.

Vierailija
54902/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttikö omenapohdintani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54903/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty iätön ajaton tyttömäinen söpöys ja kapea uuma [eli ampiaisvyötärö] kerää katseita 20 junnuista kasikymppiin, mun kokemukseni. Nää pitkät katseet ja toljotus, jos niitä osakseni saan, niin ihan vaan kun liikun arkisesti. Ei sen kummempaa. Yökerhoissa kun en käy. E

Vierailija
54904/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä eroja, voimakkaastikin. Naurettavaa kuvitella, ettei olisi. Tietysti on, kun ihmisetkin on erilaisia. Ei ole vain hyvännäköiset, vaan niiden joukossa on erilaisia eri ihmisiä viehättäviä tyyppejä.

Väitettiin menevän iän mukaan, eikä pidä paikkaansa jokaisen kohdalla. Esim oma makuni ei ole muuttunut vuosien varrella tippaakaan ja eksäkin edelleen tykkää ihan samantyyppisistä. En edes ymmärrä, mitä tuo aihe täällä tekee?

Vierailija
54905/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monologia monologin perään. 

Vierailija
54906/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä ei tajunnut kuunnella omaa kehoa sellaisessa, että jos tulee perhosia vatsanpohjaan niin voimakkaasti, että oksettaa, niin kannattaa pysyä kaukana siitä ihmisestä. Nykyään taas joo - ihastuksen läsnäolo kutkuttaa, ujostuttaa ja voi pientä tärinääkin olla, mutta ei mitään oksetusta tai hullua vatsanpohjan väännettä. Helppo pysyä coolina, jos haluaa. Ja omana itsenään. 

Kaivattu on ainut, joka on saanut perhoset lepattamaan. En ainakaan muista vastaavaa. Että mitenkäs tässä nyt sitten pitäisi olla.😅

En tiedä, mutta sitä sanotaan, että sellainen jonka saa hermoston rauhoittumaan olisi oikeampi kuin sellainen joka saa vatsanpohjassa perhoset lentelemään. Ihan normaaliahan ne perhoset kyllä ihastuneena on, mutta itse koin nuorena ainakin sellaista ihan liiallista ja juurikin oksetuks

Pakko heittää sivusta välihuomio: entä jos kokee  kaikki mainitsemasi tunteet samalta henkilöltä? Perhosia vatsassa, sydämentykytyksiä, oksentamista, energiaa, ja tuntuu kuin olisit supertehokas?  Silti se sama ihminen pystyy myös rauhoittamaan sinut. Ymmärrät varmaan, että tämä on todella yksilöllistä ja tilanteet ovat erilaisia.

Vierailija
54907/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin on nyt pahasti vialla. Kaikki turhat kaivatut kippaisin kaivoon, jos vaan voisin. Pääsis niistäkin eroon. Katsotaan asiaa sit uudelleen, kun toukokuun aurinko paistaa, jos huvittaa.

Vierailija
54908/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty iätön ajaton tyttömäinen söpöys ja kapea uuma [eli ampiaisvyötärö] kerää katseita 20 junnuista kasikymppiin, mun kokemukseni. Nää pitkät katseet ja toljotus, jos niitä osakseni saan, niin ihan vaan kun liikun arkisesti. Ei sen kummempaa. Yökerhoissa kun en käy. E

Kerran eräs tunnettu ammattiurheilija, jonka nimeä en mainitse, näki minut Hgissä Alepassa ostoskori kädessä. Hän bongasi kohteen, minut, mittaili katseellaan kroppaani. Hunkin katse pysähtyi napaani, tuijotti vyötäröäni sillä tapaa paikalleen jähmettyneenä. Minua alkoi todellakin naurattaa, en tosin puhunut hänelle. Että hei vaan, jos tunnistat, tuijotushirmu! 👋🐷

Vierailija
54909/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sovi hämärällä hiippailla kun on näkevinään kaikenlaista.. ei kovinkaan usein silti että kenpä tietää. :D

Vierailija
54910/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille käynyt niin, että olette aivan hulluna johonkin tyyppiin. Sitten myöhemmin syystä tai toisesta tuo ihminen suorastaan etoo. Tarkoitan, että tunteet muuttuvat 180 ettekä itsekään ymmärrä koko juttua. Suorastaan hävettää, että on yhtään ajatusta tuhlannut häneen.

Vierailija
54911/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et kaipaa ketään? Mutta huomiota saat ja janoat? Vai mitä ihmettä horiset?

Vierailija
54912/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs tunnettu ammattiurheilija, jonka nimeä en mainitse, näki minut Hgissä Alepassa ostoskori kädessä. Hän bongasi kohteen, minut, mittaili katseellaan kroppaani. Hunkin katse pysähtyi napaani, tuijotti vyötäröäni sillä tapaa paikalleen jähmettyneenä. Minua alkoi todellakin naurattaa, en tosin puhunut hänelle. Että hei vaan, jos tunnistat, tuijotushirmu! 👋🐷

Kerroppa lisää!!😚Kirjotat vangitsevasti I love you🤍

Vierailija
54913/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kaivattu, jonka kanssa tunteet vaihtelevat laidasta laitaan ja se on ihan parasta, mutta totta kai myös välillä hiton raskasta😅

Vierailija
54914/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille käynyt niin, että olette aivan hulluna johonkin tyyppiin. Sitten myöhemmin syystä tai toisesta tuo ihminen suorastaan etoo. Tarkoitan, että tunteet muuttuvat 180 ettekä itsekään ymmärrä koko juttua. Suorastaan hävettää, että on yhtään ajatusta tuhlannut häneen.

Ei ole käynyt näin. Surua olen tuntenut jos tunteet ei käy samaan suuntaan.

Etovuus tulee jostain syvältä itsestäsi.

Vierailija
54915/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ohi aiheesta, jotta minäkin osallistun. 

Taannoin, tai oikeastaan vieläkin, minulla on ihailija, joka sabotoi tai yrittää sabotoida kaikki yhteyteni muihin miehiin. Sekä aikanaan yrittänyt saada minut kuvittelemaan itseni niin rumaksi, ettei minun tarvitse kuvitella kelpaavani kenellekään. Tosin hän olisi kiinnostunut.

Hänelle tiedoksi: sinunlaisellasi hirvityksellä ei ole enää sijaa edes ystävänä tai tuttavana minulle. 

P.S. Hän lukee tämän ja toivottavasti osaa sisäistää asian. 

Vierailija
54916/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin on nyt pahasti vialla. Kaikki turhat kaivatut kippaisin kaivoon, jos vaan voisin. Pääsis niistäkin eroon. Katsotaan asiaa sit uudelleen, kun toukokuun aurinko paistaa, jos huvittaa.

Montako sulla heitä on vai yhdestäkö puhut noin kauniisti?

Vierailija
54917/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ruvennut etomaan koskaan, jollei ekaa eksää lasketa (mutta hän osoittautuikin kyllä etovaksi kaikin tavoin). Yleensä kyllä käy niin, että kun ihastuksen tunteet hälvenevät niin tilalle astuu kummastus siitä, mitä ihmettä sitä toisessa niin kovasti näki. Kivoja ihmisiä toki edelleen.

Vierailija
54918/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan ellei hän ole käyttäytynyt törkeästi ja silloinkaan ei hävetä sillä tiedän olleeni avoimin sydämin ja mielin.

Vierailija
54919/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole rehellinen. Kerro niitä syitä.

Vierailija
54920/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen kaivattu, jonka kanssa tunteet vaihtelevat laidasta laitaan ja se on ihan parasta, mutta totta kai myös välillä hiton raskasta😅

Juu, ymmärrän mistä puhut. On raskasta se tunteiden vuoristorata. Mutta joku outo asia siinä on, että tasapaksu möllöttäminenkään ei maistuisi...

Ketju on lukittu.