Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symbolit on kuitenkin tuttuja.
Mitäs symboleita tarkoitat tässä kohdassa?
Tää on wikipediasta.
Symboli tarkoittaa tunnuskuvaa tai merkkiä, jonka tehtävä on tukea viestintää. Tällaisia merkkejä on esimerkiksi opasteissa, internetsivuilla ja esitteissä. Saavutettavuuteen liittyvät omat symbolit, joita käytetään eri puolilla maailmaa. Jokainen symboli lupaa yleisölle tiettyjä asioita.
Kiitos, en tiennytkään mikä symboli on. *silmien pyöritys*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pörrötukka, ponnari vai nuttura huomenna?
Se panta oli tosi soma...
Lisätietoa? Millainen oli?
t. yksi pantapää
Hyvä kontrasti hiuksiasi vasten.
Vierailija kirjoitti:
Joku pitäis pudottaa yli laidan, mutta taidankin hypätä itse kyydistä.
Mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiiliksen mukaan. Jokainen vaihtoehto näyttää hyvältä.
Miksi trollaat hyväuskoista?
eri
En trollaa. Kaivatulleen jokainen näyttää hyvältä vaikka hiukset solmussa, jos niikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se panta oli tosi soma...
Lisätietoa? Millainen oli?
t. yksi pantapää
Hyvä kontrasti hiuksiasi vasten.
Oliko oranssi?
Rakastamisen miellän itse ihan aktiiviseksi toiminnaksi, eli rakastaminen on tekoja ja konkreettista yhteyttä ja yhdessä elämistä, ei vain tunteita jonkun päässä. Jos on ollut yksipuolinen rakastuminen, niin se on tarkoittanut sitä, ettei ole koskaan päässyt elämään sitä rakkautta eikä siitä tullut koskaan rakkautta. Jos on ollut aina sinkku, niin ei ole koskaan rakastanut oikeasti ketään, koska ei ole ollut ylipäätään mahdollisuutta siihen. On voinut himoita ja tuntea tunteiden paloa ja halua rakastaa, mutta rakkautta varsinaisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
En trollaa. Kaivatulleen jokainen näyttää hyvältä vaikka hiukset solmussa, jos niikseen.
Meneeköhän taas kaipaaja ja kaivattu sekaisin? Sivusta huvittunut
Entä jos minä olisin sanonut tuolla tavalla sinulle? Tykkäisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kiikastaa?
En tykkää enää kenestäkään enkä oikein itsestänikään. Enkä saa sanottua yhdelle tyypille sitä, etten tykkää siitä sillä lailla kuin se tykkää musta, ja koko asia on väärinkäsitys. Ja se painostaa mua sen luo ja lähettää noloja ja ällöjä kuviaan mulle. On tosi kiva tyyppi mutta vaan kaverina enkä aio sen kanssa touhuilla ikinä mitään. Ja yli 15 vuotta mua vanhempikin. Tosi typerä väärinkäsitys, mennyt maku miehistä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symbolit on kuitenkin tuttuja.
Mitäs symboleita tarkoitat tässä kohdassa?
Tää on wikipediasta.
Symboli tarkoittaa tunnuskuvaa tai merkkiä, jonka tehtävä on tukea viestintää. Tällaisia merkkejä on esimerkiksi opasteissa, internetsivuilla ja esitteissä. Saavutettavuuteen liittyvät omat symbolit, joita käytetään eri puolilla maailmaa. Jokainen symboli lupaa yleisölle tiettyjä asioita.
Ja sitten uudestaan se mitä kysyttiin, mitä symboleita tässä kohdassa tarkoitat? Tämä ylimielisyytenne tuo typeryyttänne julki. Kannattaa myös lukea kriittisesti sitä Wikipediaa, varsinkin nykyisin. Lisähuomiona vain.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä, jonka käsissä kaikki muuttuu kullaksi. Itse en ole vielä päässyt hänen näppeihinsä.
" mutta Midas on hidas ja tietää sen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kiikastaa?
En tykkää enää kenestäkään enkä oikein itsestänikään. Enkä saa sanottua yhdelle tyypille sitä, etten tykkää siitä sillä lailla kuin se tykkää musta, ja koko asia on väärinkäsitys. Ja se painostaa mua sen luo ja lähettää noloja ja ällöjä kuviaan mulle. On tosi kiva tyyppi mutta vaan kaverina enkä aio sen kanssa touhuilla ikinä mitään. Ja yli 15 vuotta mua vanhempikin. Tosi typerä väärinkäsitys, mennyt maku miehistä täysin.
Onneksi en ole lähettänyt mitään kuvia naisille vuosiin. sivu
Vain rakkaus voi pelastaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Meneeköhän taas kaipaaja ja kaivattu sekaisin? Sivusta huvittunut
Taisi mennä, mutta tänään on ollut muutoinkin vähintäänkin erikoislaatuinen tunnelma. Mm. puhe sammalta vaikkei artikulaation ongelmalle ole selitystä.Syntejäkin on kehotettu muistelemaan vaikken käsittääkseni ole erityisemmin käyttäytynyt moraalittomasti. Ehkä moraali kannattaisi unohtaa ja olla välittämättä loukkasiko tai käytänkö kyynärpäätaktiikkaa. Kärsivällisyys ja väistyminen eivät ilmeisesti johda mihinkään ja millä perusteella en olisi yhtä oikeutettu onneen, kuin kuka tahansa toinenkin?
Vierailija kirjoitti:
Rakastamisen miellän itse ihan aktiiviseksi toiminnaksi, eli rakastaminen on tekoja ja konkreettista yhteyttä ja yhdessä elämistä, ei vain tunteita jonkun päässä. Jos on ollut yksipuolinen rakastuminen, niin se on tarkoittanut sitä, ettei ole koskaan päässyt elämään sitä rakkautta eikä siitä tullut koskaan rakkautta. Jos on ollut aina sinkku, niin ei ole koskaan rakastanut oikeasti ketään, koska ei ole ollut ylipäätään mahdollisuutta siihen. On voinut himoita ja tuntea tunteiden paloa ja halua rakastaa, mutta rakkautta varsinaisesti ei.
Kyllä siltikin rakastua voi mutta kannattaa muistaa oma osuus ja vastuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vain rakkaus voi pelastaa suhteen.
Kenen suhdetta olet pelastamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä suuntaudun mielenterveyden pariin 🤔
Onko sinulla intohimoa?
Liikaakin. Johtuen omasta sairastelusta.
Kykenetkö hyvin ymmärtämään erilaisia ihmisiä ja tilanteita?
En tiedä kykenenkö. En ymmärrä edes itseäni kun ei ole varsinaista diagnoosia paperilla eli minua ei ole ymmärretty. Toisaalta intohimoni on yrittää ymmärtää muita parhaani mukaan. Toisaalta pelkään loukkaavani muita jos olen liian suorasanainen. Se aiheuttaa ahdistusta olla napit vastakkain tai toimia nolosti.
Mutta miten voi auttaa ihmisiä valehtelemalla? Eikö ihmisen omaksi parhaaksi ole hyvä kuulla "totuus" tai pikemminkin toisen arvio? Oma etiikkani lähtee rehellisyy
" En ymmärrä edes itseäni kun ei ole varsinaista diagnoosia paperilla eli minua ei ole ymmärretty." Tuo lause vaatii sinulta tarkempaa tarkastelua. Oletko noin riippuvainen toisten mielipiteistä? Koska parhaimmillaankin toisen ihmisen analysointi on vain valistunut arvaus. Ihminen kyllä tietää itsessään kuka ja mikä on, ei siihen ulkopuolelta tulevaa mielipidettä tarvita.
Aijai. Missä olet kuuma puuma?
Arvasin. Mikä on niin pahasti vialla, että olet kaivoon kippaamassa? Turhakin vielä.