Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
"Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?"
Ikävä w/lyrics (english, finnish) - Pave Maijanen
Noh minä taidan olla väärässä ketjussa, kun en edes kaipaa. Olen kyllä ihastunut, ja silloin on kiva käydä välillä tänne laittaan tunteita ulos (tyyliin nyt viikonloppuna kun näin ihastusta, ja oli sen jälkeen sellainen high eikä viitsinyt kenellekään hehkuttaa, niin laitoin tänne jotain tyyliin "aaaahhh ihastukseni on ihana" ja jatkoin matkaa), mutta näen häntä sen verran usein, etten joudu kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni käski tulla kertomaan: rakastan sinua ihana L 🧡
J
Mistä tunnemme? L
"anna anna, anna tunnisteita!!"
" Give me, give me, give me the Honky Tonk blues"
Jaoin aamulla täällä ajatuksen keventämään kulkuasi onnellisuuteen. (Se poistettiin.)
Vierailija kirjoitti:
Noh minä taidan olla väärässä ketjussa, kun en edes kaipaa. Olen kyllä ihastunut, ja silloin on kiva käydä välillä tänne laittaan tunteita ulos (tyyliin nyt viikonloppuna kun näin ihastusta, ja oli sen jälkeen sellainen high eikä viitsinyt kenellekään hehkuttaa, niin laitoin tänne jotain tyyliin "aaaahhh ihastukseni on ihana" ja jatkoin matkaa), mutta näen häntä sen verran usein, etten joudu kaipaamaan.
Ihastusketjuna minäkin tätä enimmäkseen käytän. Kaipaan ainoastaan joitakuita menneisyyteen jääneitä kavereita yms toisinaan, mutta ihastusta hehkutan ihan vaan muuten. En varsinaisesti ikävöi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jaoin aamulla täällä ajatuksen keventämään kulkuasi onnellisuuteen. (Se poistettiin.)
Laita uudelleen. En ollut täällä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni käski tulla kertomaan: rakastan sinua ihana L 🧡
J
Mistä tunnemme? L
Hus Lolli pois alta.
.
Minulla jossain L,
mutta en signeeraa ällillä mtn.
.
Älliä voisi kuupassakin olla
inasen vähemmän, niin ei
analysoisi kaikkea sinne
protonineutronielektroni - tasolle.
💫🤔🧐💯🧠
Nuorena sitä ei tajunnut kuunnella omaa kehoa sellaisessa, että jos tulee perhosia vatsanpohjaan niin voimakkaasti, että oksettaa, niin kannattaa pysyä kaukana siitä ihmisestä. Nykyään taas joo - ihastuksen läsnäolo kutkuttaa, ujostuttaa ja voi pientä tärinääkin olla, mutta ei mitään oksetusta tai hullua vatsanpohjan väännettä. Helppo pysyä coolina, jos haluaa. Ja omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että on olemassa oikeasti noin rakastettava ihminen kuin sinä.😘
Subjektiivinen mielipide. 😚
😢 Sinä et tiedä, että olen itkenyt monta kertaa sinun takiasi.
Vierailija kirjoitti:
Laita uudelleen. Oliko se se kevätviesti?
Uudestaan vaan jos joku kaipuuterveinen poistuu. Siivoajien lisäksi kun täällä on pelkkiä kiusankappaleitakin.
Vierailija kirjoitti:
Moniko kaipaa luokanopettajaa:
🔼 kyllä, naista
🔽 kyllä, miestä
Jos kaipaat muuta opea, laita kommentteihin.
En kaipaa yhtikäs minkäänlaista opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä ei tajunnut kuunnella omaa kehoa sellaisessa, että jos tulee perhosia vatsanpohjaan niin voimakkaasti, että oksettaa, niin kannattaa pysyä kaukana siitä ihmisestä. Nykyään taas joo - ihastuksen läsnäolo kutkuttaa, ujostuttaa ja voi pientä tärinääkin olla, mutta ei mitään oksetusta tai hullua vatsanpohjan väännettä. Helppo pysyä coolina, jos haluaa. Ja omana itsenään.
Kaivattu on ainut, joka on saanut perhoset lepattamaan. En ainakaan muista vastaavaa. Että mitenkäs tässä nyt sitten pitäisi olla.😅
Itse olen sitä mieltä, että tässä ketjussa kaivataan.