Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppupusu😘 ihanalle erityisopettajalle.
P?
Vierailija kirjoitti:
Keksin aina jotain asiaa, jotta pääsisin katsomaan sinua läheltä. Tarkoitan että haluan sinut.
Ulkona vai sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkakaalin ostaminen on niin turhaa. Yli puolet sen painosta ja hinnasta koostuu lehdistä ja varresta, jotka joutaa roskiin.
Väärin. Nekin ovat syötäviä kuten itse se kukkaosa. Pilko lehdet pannulle esim. wokkiin. Varsi pieneksi paloiksi ja paista pannulla tai kerää useampia ja keitä ne pehmeiksi ja soseuta kukkakaalisoseeksi. Sama parsakaalilla.
Kiitos ideasta. 🥦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan samantekevää, mitä sinä minusta ajattelet, tai olet ajattelematta. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä jos keskusteluyhteys välillämme on poikki. En tarvitse hyväksyntääsi, tai huomiotasi koska minä kelpaan itselleni tällaisena ja se saa luvan riittää.
Kuulostaa rankalta tuo sinun elämä.
Päinvastoin. Välillä melkein hävettää, kuinka helppoa ja kepeää elämäni onkaan. Sinä puolestasi vaikutat ikävältä ihmiseltä. Oikealta pahan ilman linnulta. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
🐯<3 🦊🐷
Puumalle? Cutiepie?
Hyvää iltaa luonteikkaalle ja pähkinäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkakaalin ostaminen on niin turhaa. Yli puolet sen painosta ja hinnasta koostuu lehdistä ja varresta, jotka joutaa roskiin.
Väärin. Nekin ovat syötäviä kuten itse se kukkaosa. Pilko lehdet pannulle esim. wokkiin. Varsi pieneksi paloiksi ja paista pannulla tai kerää useampia ja keitä ne pehmeiksi ja soseuta kukkakaalisoseeksi. Sama parsakaalilla.
Kiitos ideasta. 🥦
Muista ostaa pakasteesta. Saat tuoreempia, täynnä mineraaleja ja vitamiineja olevia parsakaaleja. Säästät aikaakin ja rahaa, sekä luontoa. Et heitä hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐯<3 🦊🐷
Puumalle? Cutiepie?
Tiikeri tykkää foxy possusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa luonteikkaalle ja pähkinäiselle.
Pähkinä/hazel-silmät?
Pahan ilman lintu on kyllä ihan eri tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Kiva keskustelu teillä käynnissä.
Ei ole ollut keskustelua, vaikka olisin sitä toivonut. Voi kuinka..
Parrakkaalle miehelle pusuja. Otathan ne vastaan? <3
Vierailija kirjoitti:
Soita.
Soitan jos lähetät ensin viestin whatsapissa.
Ei vaihdettu yhteystietoja. :(
Vierailija kirjoitti:
On aivan samantekevää, mitä sinä minusta ajattelet, tai olet ajattelematta. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä jos keskusteluyhteys välillämme on poikki. En tarvitse hyväksyntääsi, tai huomiotasi koska minä kelpaan itselleni tällaisena ja se saa luvan riittää.
Pääsisipä itsekin tuohon tilaan. No, ainakin yritin, mutta ei unohdu millään. Menin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaihdettu yhteystietoja. :(
Yhteyttä voi ottaa siellä valoisan applikaation puolella. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita.
Soitan jos lähetät ensin viestin whatsapissa.
Olen lähettänyt useamman!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua T. 🧡
Oma kirjaimesi?
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu yksin kotona. Saa ihan rauhassa haaveilla kaivatusta.
Oma aika ja tila on kyllä ehdotonta. Rauha on jotakin sellaista josta en luovu. Viimeinkin aika elämässä jolloin kukaan ei häiritse minua.
Olis kyl kiva päästä pussailemaan.