Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Avautuu vain hänelle. Hän on viisas nainen.
Mitäs muikkunen? Missäs luuraat?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muikkunen? Missäs luuraat?
Kuka kysyy, kerron jos kiinnostava. Tylsiä en jaksa nähdä tänään
Jos se ei avaudu, sitten et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
* 'Monia olisi halukkaita.'
> Tuohon viittaan - ei minulta.
.
Olet aina älykäs ja järkevä kun kirjoitat. Pidän loogisuudestasi. En ole tosin kaivattusi. Hyvää pe iltaa ihana nainen.
Kiva keskustelu teillä käynnissä.
Komea ja ihana Antti, lasken päiviä! Olisi valtava veto sun syleilyyn! Ajattelen sua vähän väliä!
Vierailija kirjoitti:
Komea ja ihana Antti, lasken päiviä! Olisi valtava veto sun syleilyyn! Ajattelen sua vähän väliä!
Miksei naiset tee aloitteita? Tai jos tekevät, miksei naiset ymmärrä kieltävää vastausta?
Syön joulutorttua alasti. Älkää kysykö miksi.
Vierailija kirjoitti:
Syön joulutorttua alasti. Älkää kysykö miksi.
Näytätkö hyvältä alasti?
Kukkakaalin ostaminen on niin turhaa. Yli puolet sen painosta ja hinnasta koostuu lehdistä ja varresta, jotka joutaa roskiin.
On aivan samantekevää, mitä sinä minusta ajattelet, tai olet ajattelematta. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä jos keskusteluyhteys välillämme on poikki. En tarvitse hyväksyntääsi, tai huomiotasi koska minä kelpaan itselleni tällaisena ja se saa luvan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kukkakaalin ostaminen on niin turhaa. Yli puolet sen painosta ja hinnasta koostuu lehdistä ja varresta, jotka joutaa roskiin.
Osta valmiiksi pakasteesta.
Vierailija kirjoitti:
On aivan samantekevää, mitä sinä minusta ajattelet, tai olet ajattelematta. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä jos keskusteluyhteys välillämme on poikki. En tarvitse hyväksyntääsi, tai huomiotasi koska minä kelpaan itselleni tällaisena ja se saa luvan riittää.
Kuulostaa rankalta tuo sinun elämä.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Nekin ovat syötäviä kuten itse se kukkaosa. Pilko lehdet pannulle esim. wokkiin. Varsi pieneksi paloiksi ja paista pannulla tai kerää useampia ja keitä ne pehmeiksi ja soseuta kukkakaalisoseeksi. Sama parsakaalilla.
Keksin aina jotain asiaa, jotta pääsisin katsomaan sinua läheltä. Tarkoitan että haluan sinut.
Viikonloppupusu😘 ihanalle erityisopettajalle.
* 'Monia olisi halukkaita.'
> Tuohon viittaan - ei minulta.
.