Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Rakas kaivattu, aina jaksaa ihmetyttää, kuinka monta vuotta olen uskollisesti kirjoittanut sinulle. Näihin vuosiin mahtuu paljon: pilvilinnoja, mutta myös se järkyttävä tragedia, jonka silminnäkijäksi jouduin tahattomasti. Sen vuoden olin syvällä, enkä muista siitä paljoakaan saati sitten siitä, mitä kirjoitin sinulle. Mutta kaipaus kesti senkin vuoden, ja viime kesänä sain taas elämän raiteilleen. Vaikka ei enää nähdä, olet ollut tukemassa minua hiljaisesti. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulauantaina on vasta huomenna.
Sivusta
Kun olut maistuu ei päiviä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään +50 miehistä, mukavia ja turvallisia kumppaneita ovat.
Toivo Sukari on kyllä. Varmaotteinen ja turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaivattu, aina jaksaa ihmetyttää, kuinka monta vuotta olen uskollisesti kirjoittanut sinulle. Näihin vuosiin mahtuu paljon: pilvilinnoja, mutta myös se järkyttävä tragedia, jonka silminnäkijäksi jouduin tahattomasti. Sen vuoden olin syvällä, enkä muista siitä paljoakaan saati sitten siitä, mitä kirjoitin sinulle. Mutta kaipaus kesti senkin vuoden, ja viime kesänä sain taas elämän raiteilleen. Vaikka ei enää nähdä, olet ollut tukemassa minua hiljaisesti. Kiitos siitä.
Millainen tragedia? Ne on kovia paikkoja, kun näkee jotain järkyttävää. Ite todistin kerran onnettomuutta, jossa yksi ihminen murskautui kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Dima 😍😘💖
Arabi omistuksessa ollut😍😘💖
I miss you so much 😘 I want us be together We are good together 😍 Tell me everything will be fine 💔
Vierailija kirjoitti:
Tuntui niin tulevalle vaimolle hän.
Oispa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dima 😍😘💖
Arabi omistuksessa ollut😍😘💖
En ymmärtänyt kommenttiasi, voisitko selventää ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tragedia? Ne on kovia paikkoja, kun näkee jotain järkyttävää. Ite todistin kerran onnettomuutta, jossa yksi ihminen murskautui kuoliaaksi.
En halua kertoa enempää, sillä se voisi paljastaa liikaa, mutta voin sanoa, että kuolema tapahtui pahimmalla mahdollisella tavalla. Rankka kokemus sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa vain kokea tunteita, minä haluaisin hänet kokonaan.
Ai näinkö asiat ovat? Jos siis käännetään tämä toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Henna, sanoin sulle joskus että, kun valitset miehen pidä rima korkealla. Ansaitset vain parasta. Äsken mietin mimmoinen pari olisimmekaan. Viime yönä ajattelin sinua unettomana.
No millainen mies sä olisit Hennalle?
Vierailija kirjoitti:
Niin, kiitos tästä, supersankari.
Jos olisin kaivatun vaimo, niin...
Vierailija kirjoitti:
olisin kaivatun kimpussa koko ajan.
Ei noin teräviä kyniä saa tunkea sinne, rajansa pervoudellakin.
Vierailija kirjoitti:
...hyrisisin onnesta.
Dima 😍😘💖