Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En ole kiinnostunut pikkujouluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on inhottavia tilanteita, olen taannoin törmännyt näihin paljon. Nämä miehet haluaa joko fwb- suhteen tai vaan seksisuhteen. Tai kerta ja that's it. Mitä meidän tiettyjen naisten otsassa lukee ??? Mistä se johtuu, et miehet näissä merkeissä lähestyy.
Tuo riippuu varmaan siitä, millaisissa paikoissa ja piireissä pyörii. Ei minulle ole koskaan oltu tuollaisia, vaikka minusta on kyllä kiinnostuttu jo nuoruudesta lähtien. Juttu on lähtenyt liikkeelle ihan tavallisista kiinnostavien asioiden juttelusta, maailmanparantamisesta, harrastuksesta. Varmaankin tätä törkyä en ole nähnyt, kun en myöskään baareja ole koskaan harrastanut. Sinne jos menette, niin takuulla siellä on ne, jotka lukevat lähinnä naisten tissivakoa kirjojen sijaan. - Sivusta ketjuun juuri tulleena kom
Älkää taas alottako alapeukkukilpaa ja nillittämistä kun hän tuli kommentoimaan, aina sama vääntö ja egojenvertailu alkaa! Sivu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuei pikkujouluille.
Pointti ei ollut pikkujouluissa vaan siinä, että näihin samoihin ihmisiin voi tutustua just esimerkiks työpaikalla tai hasrrastuksessa, ja silti ne on henkilöitä, jotka toisenlaisessa kontekstissa saattaisi ehdottaa em. kaltaisia asioita.
Minun pointtini oli juurikin nimenomaan ja erityisesti pikkujouluissa.
EI PIKKUJOULUILLE!
Vierailija kirjoitti:
Ihanalle kollegalle kaipaavia terveisiä.
Sinäkö😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö😚
Minäpä juuri. Mutta kukas se sinä olet?
Kumpi on mielestäsi parempi?
1) sinä rakastat enemmän
2) sinua rakastetaan enemmän
parisuhteessa. Nuoli ylös eka vaihtoehto ja nuoli alas toka vaihtoehto.
Parrakkaalle sanoisin heti juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on inhottavia tilanteita, olen taannoin törmännyt näihin paljon. Nämä miehet haluaa joko fwb- suhteen tai vaan seksisuhteen. Tai kerta ja that's it. Mitä meidän tiettyjen naisten otsassa lukee ??? Mistä se johtuu, et miehet näissä merkeissä lähestyy.
Tuo riippuu varmaan siitä, millaisissa paikoissa ja piireissä pyörii. Ei minulle ole koskaan oltu tuollaisia, vaikka minusta on kyllä kiinnostuttu jo nuoruudesta lähtien. Juttu on lähtenyt liikkeelle ihan tavallisista kiinnostavien asioiden juttelusta, maailmanparantamisesta, harrastuksesta. Varmaankin tätä törkyä en ole nähnyt, kun en myöskään baareja ole koskaan harrastanut. Sinne jos menette, niin takuulla siellä on ne, jotka lukevat lähinnä naisten tissivakoa kirjojen sijaan. - Sivusta ketjuun juuri tulleena kom
Jank jank jank pakonomainen tarve keksiä jatkojank jokaikiseen heittoon voi v...u tuota egoskabailun tarvetta!!!!!!!! Sivulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö😚
...jatkan vielä, että olen tosi kypsä kollega, vaikkakin ihana.
Vierailija kirjoitti:
1) sinä rakastat enemmän
Mun pitää rakastaa enemmän tai sen toisen rakkaus alkaa vain ärsyttää ja lähden kävelemään. En olisi henkilön kanssa, jos tunteeni eivät olisi sata lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutuhmat pikkujoulut
Joo, yhdellä v-tyylin puumalla oli.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa voi olla niinkin, että molemmat luulee, että toinen rakastaa enemmän kuin itse ja oikeasti kumpikaan ei enää rakasta ollenkaan.
Siksi kannattaa seurata sitä minkä tietää, eli omia tunteita..
Ja voi olla niinkin, että toinen rakastaa enemmän ja toisella on fyysistä halua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja mulle ei ole koskaan baarissa ehdoteltu mitään tai ahdisteltu, vaikka olen baareissa käynyt.
Onnellinen sinä!
Vierailija kirjoitti:
1) sinä rakastat enemmän
Minua rakastetaan enemmän. Mä olen niin kyllästynyt olemaan se yksipuolisesti rakastunut. Ja mun rakkauttani lisää se jos näen minua rakastettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö😚
Kollegasi tietysti. Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ei koskaan kohtaa täysin samalla tavalla. Ehkä teininä voi kokea jotain sellaista, että molemmista tuntuu siltä, ettei voi elää ilman toista. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä epätodennäköisemmäksi käy.
Miksei voisi kohdata? Jotenkin omituinen ajatus
Surullinen ajatus. Millä perusteella näin on? Eri