Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
50641/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H kaipaan sua. J

Vierailija
50642/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä toimintamalli sinulle sopiva? Minulle kyllä sopii rajallisen aikani puitteissa.

Mieluiten näkisin hänen kanssaan edes joskus, mutta noin muuten, joo. En itsekään ehtisi koko ajan yhteyksissä olla.

No jos jotain järkevää tai järjetöntä keksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50643/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon totisesti että minua ei verrata keneenkään toiseen, sillä olen aivan oma uniikki mä. 💃

Juu ei minuakaan voi mutta useasti meissä ihmisissä on samanhenkisyyttä ja se ohjaa meitä toistemme seuraan.

Vierailija
50644/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun mielestä "varattu" ärsyttävä sana, kun puhutaan suhteista? Ihan kuin joku olisi tehnyt varauksen toisesta ihmisestä, mutta suhde ei ole vielä toteutunut. Ja ihan kuin ensimmäinen joka vain kerkesi tehdä varauksen, sai hänet ja muilla ei ole enää siihen nokan koputtamista. 🙂

On se musta siinä mielessä että koen sen niin kuin ihmiset jotenkin pitäisivät asiaa annettuna ja ikuisesti sillä selvänä kun joku on varattu. Eli jos joku on varattu, on hän sitä ikuisesti ja edes ehdottaa että varatulla itsellään on valta muuttaa statustaan ihan ilman syyllisyyttä on kauhistus joillekin. Kuin varattu ei olisi vapaaehtoisen sopimuksen toinen osapuoli, vaan ennemminkin kuin kauppakirjalla siirtynyt kumppanilleen eikä itse asiassa toimintavaltainen.

On monia asioita joita ei muka voi tapahtua ja mitkä eivät voi olla samanaikaisesti totta silloin kuin joku on varattu. Varattu ei voi esimerkiksi koskaan rakastua niin pahoin että eroaa. Jos jostain kummasta näin tapahtuisi, ei tuo rakkaus voi olla aitoa. Tai jos onkin, niin aivan sama koska hän on -varattu- ja siten paska tyyppi aina, jos näyttää siltä, että siihen hänen elämänsä tärkeimpään määreeseen tulee yksikin särö, josta voisi aiheutua ei-varattuus. Voi sitä julkeutta jos joku kehtaa ehdottaa ettei varattuna olo ole kiveenhakattu asia. Ei niin saa sanoa, onhan hän varattu. Ehdottaa tuota on kuin varastaa ruokaa pikkulapsen suusta. Niin vankasti eroja ja jätetyksi tulemista pelätään. Niin vähän kestetään sitä ajatusta ettei ketään voi omistaa eikä ole mitään ikuista varausta.

Vierailija
50645/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon totisesti että minua ei verrata keneenkään toiseen, sillä olen aivan oma uniikki mä. 💃

En vertaa tarkotuksella, jotenkin tulee vaan mieleen noita.🙂 en ole törmännyt keneenkään, joka muistuttaisi edes ulkonäöllisesti kaivattua, yksittäisiä piirteitä lukuunottamatta.

Vierailija
50646/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden toimintamallia välillä mietin meidän yhteydenpidossa irl ja sillä on hänet tuntien joku selkeä tarkoitus. En vain ole keksinyt vielä mikä.

Millainen toimintamalli on kyseessä?

Vierailija
50647/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen äärimmäisen iloinen.

Vierailija
50648/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zygmund Baumann (sosiologi) rohkaisi katsomaan asioita sosiologisin silmälasein. Uteliaisuudella.

Olla ennenkuulumaton. Tehdä tutkimusta asiasta mistä kukaan ei ole. Eikä uskalla!

Oli kysymys foliohatutuista tai siitä että joku hakee vapaaehtoisesti adhd diagnoosin vuonna 2000.

Huomaan että olet viettänyt aikaasi kirjojen parissa, Itselläni tämä on jäänyt välistä sattuneista syistä, tai näin ainakin luulen.

Olen kyllä joskus.

Vierailija
50649/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaunis P😚

Olisipa ihana saada puhelimeen tämmöinen aamuviesti 😍 (Mutta en ole Petra). Kauneudesta en tiedä,vähän jo nuupahtanut🤣. Kahvia ja hommat jatkuu. 

Vierailija
50650/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä unitutkimukset ja tulkinnat ei ole ihan tervettä touhua! Menkää muille sivuille!

Vierailija
50651/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zygmund Baumann (sosiologi) rohkaisi katsomaan asioita sosiologisin silmälasein. Uteliaisuudella.

Olla ennenkuulumaton. Tehdä tutkimusta asiasta mistä kukaan ei ole. Eikä uskalla!

Oli kysymys foliohatutuista tai siitä että joku hakee vapaaehtoisesti adhd diagnoosin vuonna 2000.

Huomaan että olet viettänyt aikaasi kirjojen parissa, Itselläni tämä on jäänyt välistä sattuneista syistä, tai näin ainakin luulen.

Olen kyllä joskus.

Otan kyllä tämän positiivisella tavalla, Tämmöinen on tullut, ja musiikki sentään alkanut kuulumaan.

Vierailija
50652/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kiusanhenget saapuivat. Siirrytään toiseen tilaan. Oli kiva kuulla positiivisia iloisia asioita. Nähdään.

Vierailija
50653/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennan kaipaaja, miksi rakastat häntä? Miksi kaipaat?

Vierailija
50654/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti amo

Vierailija
50655/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫💞👨🏼💻🏫

Vierailija
50656/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestiketjusta tehty rikosilmoitus! E

*Ei sE.

Vierailija
50657/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä unitutkimukset ja tulkinnat ei ole ihan tervettä touhua! Menkää muille sivuille!

Onko? Itsehhän en uniani muista, Mutta jotenkin kai ne alitajuntaan liittyy.

Vierailija
50658/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ajattelu.

Vierailija
50659/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiketjusta tehty rikosilmoitus! E

*Ei sE.

Minä kysyn sivusta miksi?

Vierailija
50660/55805 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden toimintamallia välillä mietin meidän yhteydenpidossa irl ja sillä on hänet tuntien joku selkeä tarkoitus. En vain ole keksinyt vielä mikä.

Millainen toimintamalli on kyseessä?

Yhteydenpidollinen. Ei siitä sen enempää.

Ketju on lukittu.