Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
48341/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhukaamme.

Ei teille oikein voi puhua ketjussa koska mikään ei koskaan kelpaa tai ole hyvin. Ihmettelen tässä näitä viestejänne kuten nykyelämää muutenkin yleisesti.

Se johtuu Jonna siitä että tämä ketju on kaipausterveisille, ei yleiselle höpöttelylle. Siksi saat usein negatiivista palautetta täältä eikä juttuihisi lähdetä mukaan juttelemaan. Tee niille omat aloituksensa niin voi onnistaa.

Vierailija
48342/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kuvasi löytyy puhelimestani😍

Millainen kuva?

Kaunis kasvokuva

WA:sta?

Ei. Koulukuva. Opettaja kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48343/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin bittiavaruuteen sun kuva on tallentunut mutta jos yritän messengerin kautta lähettää jollekin jotain kuvaa/kuvia, sieltä pompsahtaa tarjolle myös sun paidaton kuva vuosien takaa. Sitä ei löydy mun puhelimesta eikä pilvestä ja tuskin edes missään mesessä oot, mulle et ole ainakaan siellä kirjotellut. Sellaisena mä sut muistan. Arvaat varmaan mitkä sanat tulee tähän päätteeksi. 

😂

Vierailija
48344/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki taitavasta sanankäytöstä? Tai vahvasta sisäisestä maailmasta?

"Kaipurin aamut ja illat, päivät ja yöt ovat pitkiä kuin nälkävuodet ja nälkähän tässä toki onkin jo tullut kaiken odottelemisen jälkimainingeissa. Tahtoisin makustella sinua, tuntea sinut jokaisella solullani. Mikään kiire ei olisi, kun yhteen kerran päädyttäisiin."

"Kaipaukseni sinua kohtaan on kuin vuolas virta, mitä ei ankarinkaan pakkanen saa jäätymään. Se on kuin maankamaraan kiinni kasvanut ikivanha puu, jota ei navakoinkaan puhuri saa juuriltaan irtoamaan. Ja se on kuin öinen avaruus, äärettömyys, vailla rajaviivoja."

"En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi totuudellisesti sanoittaa, sillä kaikki sanat jäisivät vaillinaisiksi ja lauseet loppuisivat kesken. Aluista ja lopuista näkyy kaikkein selvimmin keskeneräisyys"

En nyt ole satavarma, ovatko nämä kaikki juuri häneltä, mutta joka tapauksessa tykkään. Vastaus molempiin kysymyksiin.

Vierailija
48345/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki taitavasta sanankäytöstä? Tai vahvasta sisäisestä maailmasta?

"Kaipurin aamut ja illat, päivät ja yöt ovat pitkiä kuin nälkävuodet ja nälkähän tässä toki onkin jo tullut kaiken odottelemisen jälkimainingeissa. Tahtoisin makustella sinua, tuntea sinut jokaisella solullani. Mikään kiire ei olisi, kun yhteen kerran päädyttäisiin."

"Kaipaukseni sinua kohtaan on kuin vuolas virta, mitä ei ankarinkaan pakkanen saa jäätymään. Se on kuin maankamaraan kiinni kasvanut ikivanha puu, jota ei navakoinkaan puhuri saa juuriltaan irtoamaan. Ja se on kuin öinen avaruus, äärettömyys, vailla rajaviivoja."

"En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi

Ei oo mikään, ei kiinnosta kirjallinen tuotanto enää yhtään. 

Vierailija
48346/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä kulkee aika vauhdikkaasti eteenpäin nyt. Toivottavasti hyppäät kelkkaani keväällä. Kivoja asioita on nyt edessä 😊, toivon mukaan myös sun mielestä!

Ihanan positiivinen häivähdys palstan usein harmaahkoissa sävyissä. sivusta

Vierailija
48347/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit tänään taas niin ihana. Rakastan sitä miten pystyt sanoittaa mun tunteita ja olemaan vaan sellainen lempeä yllättävä kallio/sammalpeti mulle. En tiedä mistä toi sammalpeti mut sellainen sä oot. Et mikään pelkkä kallio. 

Sun nainen on niin onnekas kun hänellä on sut <3 olet kultaa <3 

Kyllä. Hän on tyytyväinen minuun. Minä vielä tyytyväisempi häneen.

Vierailija
48348/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosit, unilleko? Nuku hyvin. En tiedä, olisko sulla jotakin mielen päällä, josta en saanut selvää tai päässyt jyvälle. Ainakaan et suoraan sanonut. Kieri yöllä päälleni. 😘

Vierailija
48349/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörö ja Vilkas

Vierailija
48350/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että tuun ja meen, etten osaa päästää irti

siitä, että kaipaan vaikket tahdokaan

siitä, että askeleesi edelleen kuulen

siitä, että silmästä silmään, sielusta sieluun aina vaan toivoisin (eri kuin tuossa aiemmin)

siitä, että minä sinua, eilen, tänään, huomenna

Vierailija
48351/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen vuosipäivä lähenee 😭

Vierailija
48352/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosin ajatuksiini tai unohduin

Vierailija
48353/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viattomasti sanon, että tekisi mieli saada sinut innostumaan, koska olet innostava mies. Harmi, että olet niin kaukana.

Vierailija
48354/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta just siks, että et tykkää musta. Fiksu ihminen. 

Hyvää yötä.

Vierailija
48355/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innosta puhkuen

Vierailija
48356/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoisia unia mun karvaiselle kaverilleni. Ikävä.

🐾😽🐾

Vierailija
48357/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kun lamppu sammuu, ajattelen sinua.

Vierailija
48358/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohta on muuten jonkinlainen vuosipäivä. Tai ei se varmaan sulle, mutta mulle on tai oli ainakin joskus. En tiedä muistatko kun selitin. On siitä aikaa. Liekö meidän yhteinen aaltopituuskin jo kadonnut kokonaan.

Vierailija
48359/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko 5 vuotta täyteen? Olikos se nyt 8. päivä? Vai 12.11.?

Vierailija
48360/55805 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko 5 vuotta täyteen? Olikos se nyt 8. päivä? Vai 12.11.?

Meilläkin. Tapahtui klik.

Sivusta

Ketju on lukittu.