Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Huomasin kyllä sivusilmällä, että vilkuilit jatkuvasti. En enää katso sua, koska alkaisin heti kuvitella jotain ja sitten sua ei taas näy viikkoon tai kuukauteen tai puoleen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä puutut minulta.
Olen vailla sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla pelkään häntä. Hänessä on yllättäviä puolia jotka lakaisevat jalat maan tasalta. Siinä mielessä arvaamaton tyyppi, sellaisista ei aina ota mitään selvää, enkä tiedä tarvitseekokaan.
Lakaisevat jalat maan tasalta? Tarkoitatko, että vetää maton jalkojen alta vai vie jalat alta vai mitä?
Ei väliä, ei merkitystä. Ymmärrä kuten haluat.
Mitä ne yllättävät puolet ovat? Mikä niissä pelottaa? Millä tavalla arvaamaton? Selitä.
Tekee jotain täysin odottamatonta. Esimerkiksi jättää yksin, on hiljaa, ei puhu, ei vastaa, on tunteeton, on kylmä. Tällaisia voisi odottaa.
Ilmeisesti mies?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuvasi löytyy puhelimestani😍
Kenen luvalla sekin jaettu?
Vierailija kirjoitti:
Sinä puutut minulta.
Mutta minulla on sinut. 🙃 Tule ja ota omaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuva?
Kaunis kasvokuva
Vierailija kirjoitti:
Olet salakuvannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuva?
Kaunis kasvokuva
WA:sta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään läheinen suhde ei voi toimia, jos hankalia asioita haudotaan itsekseen. Se ei ole paljon juoruilua parempi. Juorut sentään tulevat vastaan toista kautta;)
Mikään läheinen suhde ei toimi ilman luottamusta, jos et luota toiseen puupennin vertaa, ei kiinnosta kertoa hankalia asioita, ku ne löytyy netistä sitten ;)
Ei netistä tunnista, ellei kerro tunnusmerkkejä. Tässäkin ketjussa on toisinaan kirjoituksia, jotka osuisivat hyvin omaankin elämään, mutta eivät ole kirjoittamiani. Parempi nyt netissä tuulettaa tuntojaan anonyymina kuin lähimmällä torilla huutelemassa. sivusta
Voi kun olisit tykännyt musta, vieläkin ikävä sua, ihana hölmö.
Ja sen uskon, et asiat tapahtuu. Ja sen huomaa, kun jokin suuri eteen astuu.
Silmästä silmään, sielusta sieluun. Näinhän meille kävi kun aikoinaan katseemme lukkiutui. Enää ei katseyhteyttä ole. Kaipaus vain jäi. Hyvää yötä kaivatulleni. Halaus.
Olen kuin lapsi, joka odottaa joulua. Lapsi saa joka vuonna joulunsa, mutta minä vuonna saan sinut kullakseni? 💝😭
Esimerkki taitavasta sanankäytöstä? Tai vahvasta sisäisestä maailmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runo kiltteyden yöstä:
Hyvää yötä
Hyveellistä työtä
Rakkauden myötä
Älä valheita syötä
Vaan tekoja totuuden lyötä
Hyvää yötä Roosa, kuningattareni 👸🏻🎃👻
🙂
Runo kansankielistettynä
Hehehe
Oon trolli
syötän valheita
tekoja sumutuksen ja venkoilun mä
syötän
Hehehe (aseta mikä tahansa nimi) kuningattareni 🏻🦁👑🎃 🤹🏻🎪🧂
Olet jotenkin sympaattinen 😊 Nuku hyvin ystävä😊👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki taitavasta sanankäytöstä? Tai vahvasta sisäisestä maailmasta?
Älä jaksa kaivella!
En tiedä mihin bittiavaruuteen sun kuva on tallentunut mutta jos yritän messengerin kautta lähettää jollekin jotain kuvaa/kuvia, sieltä pompsahtaa tarjolle myös sun paidaton kuva vuosien takaa. Sitä ei löydy mun puhelimesta eikä pilvestä ja tuskin edes missään mesessä oot, mulle et ole ainakaan siellä kirjotellut. Sellaisena mä sut muistan. Arvaat varmaan mitkä sanat tulee tähän päätteeksi.
Elämä kulkee aika vauhdikkaasti eteenpäin nyt. Toivottavasti hyppäät kelkkaani keväällä. Kivoja asioita on nyt edessä 😊, toivon mukaan myös sun mielestä!
En viitsi tässä paljon kertoa, mutta hän on tarkkanäköinen, taitava sanankäyttäjä, hellä, puoleensavetävä, hänellä on vahva sisäinen maailma...