Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Yllätin itseni ja ehkä sinunkin, kun laitoin tässä illalla sulle muutaman tunnisteellisen viestin?
Kulta,
Olisitpa se sinä. Pari viestiä oli sellaisia, että tuli tunne, että ovat sinulta minulle.
Kosketa mua huomenna, jos se todella olit sinä.
<3
Ikävä kyllä ei ollut minulta sinulle. En ole nähnyt irl. pitkään aikaan, joten en usko näkeväni huomennakaan. Aina tietenkin ihmeitä voi tapahtua, mut siihen asti tyydyn koskettamaan häntä vain pienillä sanoilla täällä.
Halaus hänelle, missä nyt tällä hetkellä onkaan. En tiedä varmaksi. Ehkä lähellä, ehkä vähän kauempana.
-ap
Oletteko halanneet joskus ja milloin olette nähneet viimeksi? Naiselle vai miehelle?
Hyvää alkavaa iltaa rakkaus.
Anahata oli siis oikeassa. Oli hyvät tulkinnat. Edelleen olen siis samaa mieltä. En ole kateellinen ihminen joten pystyn olemaan täysin rehellinen.
Tulkinnassa luki myös että "tulet tekemään jotakin mitä kukaan muu ei ole vielä tehnyt". Tämä yllätti monellakin tavalla mutta nyt olen sitten tehnytkin.
Terveisiä siis vielä hänelle! 🖤
Pitäisi varmaan varoa mitä rukoilee. Toivoin aikoinaan, että voisin ymmärtää Jumalan rakkautta, kuinka se voi olla niin ääretön kuin kerrotaan, riippumaton kohteen tekemisistä. Tuliko tämä hämärä kaipauscase vastauksena?
Vierailija kirjoitti:
Meistä miehistä tulee vähän höpsöjä kun me rakastutaan. Me ollaan niin herkkiä.
Tämä on ihana. Etenkin, jos on oikeasti miehen viesti.
Tuli niin lämmin olo, kun tämän luin. <3
Kaivattuni on opettanut mulle yhtä ja toista miehistä ja tunteista. Hän on avannut silmäni - ja sydämeni - tavalla, jota kukaan mies ei ole aiemmin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan varoa mitä rukoilee. Toivoin aikoinaan, että voisin ymmärtää Jumalan rakkautta, kuinka se voi olla niin ääretön kuin kerrotaan, riippumaton kohteen tekemisistä. Tuliko tämä hämärä kaipauscase vastauksena?
Pyyteettömän rakkauden oppiläksy? Tuskinpa hämärä kaipauscase on rukoustesi seuraamusta. Vaikka pyyteettömällä rakkaudella on aikansa ja paikkansa niin kyllä täällä tarvitaan myös vastavuoroista rakkautta, jossa kumpikin saa kokea mitä on rakastaa ja olla rakastettu. sivusta
Olet sentään olemassa, mutta et mulle. Sånt är livet. Aika kovasti silti kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyteettömän rakkauden oppiläksy? Tuskinpa hämärä kaipauscase on rukoustesi seuraamusta. Vaikka pyyteettömällä rakkaudella on aikansa ja paikkansa niin kyllä täällä tarvitaan myös vastavuoroista rakkautta, jossa kumpikin saa kokea mitä on rakastaa ja olla rakastettu. sivusta
Kiitos. Itku tuli.
Ikävä sitä ihmistä jota en tule ikinä löytämään. E nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että usko on löytynyt. Tämä on kuitenkin ketju kaipaukselle - ihmiseltä ihmiselle.
Ketä kaipaat?
Miestä.
Pullat kaipaisivat pyörittelijäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Just väänsin pellillisen lihapullia.
olen kiitollinen kaikesta, ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Enköhän ole tarpeeksi paistanut pullaa ammattimielessä. Nyt pullanpaistoa ainoastaan ilahduttamis- ja hemmotteluaikeissa.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin vähän pelkäsinkin, että täällä on vain minä-yksi-kaksi
Tai sitten jättävät klikkaamatta, kuten minäkin jätin. Ei kiinnosta ketjuun itseensä liittyvät kyselyt, haluan kirjoitella kaivatustani.
Miks olis yhtään kenellekään täällä? Tosi epätodennäköistä