Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Yritätkö viestiä jotain mulle? Jäänyt viikonloppuna ketjussa käynnit vähemmälle. Nyt kävin vanhempia viestejä läpi. Eiliseltä löysin tunnisteellisen, mistä kiitos. Muutama tunti sitten lähetetty viesti sai minut pohtimaan, että kannattaako mun enää kirjoittaa sulle. 🤔
naiselta
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L 😘
En usko.
L
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni haluaa ruokkia harhaista mieltään palstalla? Eikö kannattaisi mieluummin kokeilla vaikka deittiäppiä ja treffailua? Kyllä siitä saa varmasti enemmän virtaa elämään kuin palstailusta. Sivusta.
Tuskinpa mun varattu kaivattuni deittiäpistä sen paremmin löytyy kuin täältäkään, aivan pöljä idea sulla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L 😘
En usko.
L
Totta se on.
-J-
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö viestiä jotain mulle? Jäänyt viikonloppuna ketjussa käynnit vähemmälle. Nyt kävin vanhempia viestejä läpi. Eiliseltä löysin tunnisteellisen, mistä kiitos. Muutama tunti sitten lähetetty viesti sai minut pohtimaan, että kannattaako mun enää kirjoittaa sulle. 🤔
naiselta
Kyllä kannattaa. Saat mitä tilaat. Eli taattua meikäläistä. En oo päässy susta yli vaikka kuinka olen yrittänyt. Olet tartuttanut minuun rakkauden liekin jota ei voi sammuttaa. Olen sulaa vahaa edessäsi ja sydämiä pistän ruudun täydeltä.
Meistä miehistä tulee vähän höpsöjä kun me rakastutaan. Me ollaan niin herkkiä.
Pyhäpäivän ratoksi kaipaukselliset terveiset sekä jaksamisen toivotukset ensi viikon koitoksiin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://mielenihmeet.fi/mita-sapioseksuaalisuus-on/
Kiitos palstan älykkö E. Opin jotain uutta tänään. 😀
Miks mä luulin et tuo olis ihan yleissivistystä, mutta joku ei oikeasti tiennyt? Sivusta
Kyllä kyllä, se on nyt huomattu tässä parin viimeisen sivun aikana, että yrität vääntää riitaa ja jankkuuta ihan mistä aiheesta tahansa ja niin kauan kuin mahdollista. Kaipaapa sinäkin. Sivu.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole osallistunut riitoihin sanallakaan vaan aidosti oikeasti kuvittelin, että kaikki tietävät mikä on sapioseksuaali. 😅
Harmi kun ei tänä viikonloppuna nähty pyhän takia, toivottavasti ensi viikolla satutaan samaan aikaan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L 😘
En usko.
L
Totta se on.
-J-
Jaa. No kiitti.
L
Erityisopettajalle lämmin halaus🤗
Mitäs jos vaikka kaivattaisiin taas eikä oltaisi tampioita, jotka eivät osaa sisäistää otsikkoa.
Kaipaan ihania tunnisteellisia viestejä, joista saa hyvän mielen ja kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tapioseksuaali
Kaipailet ko. herraa vai olet ko. herra?
Antti, oot söpö!
Toivottavasti näemme seuraavassa tapahtumassa.
Sinun M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vinkiksi ettei kannata ruokaostoksilla vinkua "hyi tässä ostoskassissa on tamponeja". Jos tulee yllätyksenä, että naisella on toisinaan kuukautiset, niin kannattaa siirtyä deittailemaan miehiä.
Ei kukaan noin teekään, ole huoletta
Kyllä todistetusti tekee. Onko yllätys etten innostunut tapaamaan uudemman kerran?
Ei sitten enää, kun kasvatte aikuisiksi tai edes täysikäisiksi asti. Teillä teineillä on välillä vähän vaikeaa
Käsittääksen iolin treffeillä täysi-ikäisen kanssa, josta paljastuikin teiniasenteella varustettu kehujen
Miksi silti kirjoittelet hänelle kaipaavia terveisiä täällä?
olivatko terveiseni mielestäsi kaipaavat?
Katso otsikko, ei ole mielipidekysymys jos tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihania tunnisteellisia viestejä, joista saa hyvän mielen ja kuvitelmia.
Juuri tulinkin kirjoittamaan siitä tulkinnasta yhden kohdan: Ota tämä ulkopuolinen apu vastaan, se on osana jumalallista suunnitelmaa. Lapsesi ovat turvassa. J.
M<3M