Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
46381/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kaipaa mua. Ahdistaa.

Okei, mieheltä? Mistä tiedät et hän kaipaa, otaksutko vain. Vai onko sanonut suoraan? Mä en ole sanonut mut täällä ketjussa siitäkin edestä ja ehkä musta näkyy läpi 

Epäsuorasti sanonut, niin että tyhmempikin tajuaa. Mulla on ihan muut kuviot meneillään, enkä halua häneltä viestejä tai muutakaan.

Epäsuorasta sanomisesta ei tajua tyhmäkään. Tämä oli ensimmäinen oppini ikinä. Sanokaas suoraan mitä meinaatte hyvät ihmiset. Vaikutat muuten hivenen yksinkertaiselta. 

Vierailija
46382/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan viisi kiloa hoikempaa itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46383/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Nolo se on kun täällä pitää vihjata että ahdistaa, helvetin nolo. Kukaan meistä ei tiedä kenelle viesti on, joten ihan rohkeasti kerropa nimikirjaimet. 

Unohtakaa koko juttu. Kerron hänelle suoraan. Ei varmaankaan ollut sulle.

Joo, täällä nämä tosiaan voivat olla kenelle vaan, ja todennäköisesti ei ole täällä nyt lukemassa ja kommentoimassa suurta ilmoitustasi. 

Vierailija
46384/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Nolo se on kun täällä pitää vihjata että ahdistaa, helvetin nolo. Kukaan meistä ei tiedä kenelle viesti on, joten ihan rohkeasti kerropa nimikirjaimet. 

Toisaalta jos hän ei ole suoraan sanonut, ja sä menet suoraan sanomaan et sua ei kiinnosta, niin sit hän menettää kasvonsa koska tilanne on hänelle niin nolo. Jos täällä antaisit selvät tunnisteet niin kasvot säilyisi . Tosin itse ainakin olen ihminen, joka ei suostu pelkää kasvojen menettämistä, ehkä hänkin on.

Vierailija
46385/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erikoista, että sanot suuria sanoja tarkoittamatta niillä mitään. Miksi? Jos se ei kerran merkitse yhtään mitään, eikö kannattaisi pitää mölyt mahassaan?

En tiedä kenelle tämä oli, mutta minä olen kertonut kaivatulle suuria sanoja (suomalaisessa mittapuussa). Kaikki ovat tulleet suoraan sydämestä.

<3 

Vierailija
46386/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos hän ei ole suoraan sanonut, ja sä menet suoraan sanomaan et sua ei kiinnosta, niin sit hän menettää kasvonsa koska tilanne on hänelle niin nolo. Jos täällä antaisit selvät tunnisteet niin kasvot säilyisi . Tosin itse ainakin olen ihminen, joka ei suostu pelkää kasvojen menettämistä, ehkä hänkin on.

Niin, ehkä mä vaan sanon että mulla on nainen. Kai se siitä ymmärtää yskän.

Vierailija
46387/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä mä vaan sanon että mulla on nainen. Kai se siitä ymmärtää yskän.

Ymmärtää kyllä ja jos hän ei ole aiemmin tienny sitä

Vierailija
46388/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katositko lumisateeseen vai arjen harmauteen? 

Vierailija
46389/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan luottohenkilöistäsi minusta?

Ei mulla ole keitään luottohenkilöitä. Kaikki tietyn kontekstin ihmiset toki tietävät kaivatun ihan omasta takaa, ja myöskin meidän tilanteen. Mun tunteista ei tiedä yhtään kukaan.

Sama. Menneisyydestä paljon samoja tuttuja, mutta kukaan ei tiedä. Tai ehkä tietää, näkeehän sen.

Vierailija
46390/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arki ole harmaata vaan turkoosia ja violettia.

Vierailija
46391/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen tunteita voi kieltää, vaikka ei niihin haluaisi ja pystyisi vastaamaan.

Vierailija
46392/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan kaikkia kerrostaloasukkaita ja kaikkia ohikulkijoita vaarasta, lunta rätsähtää alas korkeista taloista aika voimallakin joten olkaa tarkkaavaisia kun kuljette. Sydän muljahti juuri sisälle tullessa kun suoraan perässäni rätsähti kunnon lumiköntsä rappusille. Hyi helvetti tätä nykyrakentamista!

Vierailija
46393/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otolle terveisiä! Olet ihana ihminen. Uskon hyvään. 

Vierailija
46394/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milffiä ikävä.

Vierailija
46395/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirsikka on kirsikka ei kiinnosta mitä pervo somekansa niissä näkee. Kaikkea paskaa sitä saakin lukea. 

Sanopa muuta, esim. em. viestin ketjussa, johon se ei kuulu. 

Vierailija
46396/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu. Oot waiffin jälkeen heti parasta, vaikka minulla on paljon rakkaita ja läheisiä ihmisiä. Niin korkealle jalustalle olen sinut nostanut, vaikket tästä mitään tiedä. Haleja viikonloppuusi! Xxx, Minä

Vierailija
46397/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattua vähän ikävä.

Vierailija
46398/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra x mielessä 🤗

Vierailija
46399/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu. Oot waiffin jälkeen heti parasta, vaikka minulla on paljon rakkaita ja läheisiä ihmisiä. Niin korkealle jalustalle olen sinut nostanut, vaikket tästä mitään tiedä. Haleja viikonloppuusi! Xxx, Minä

Aww <3 ihanan positiivinen ihminen olet :)  hyvää viikonloppua ihan täältä sivusta !

Vierailija
46400/55805 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra x mielessä 🤗

Rouva x mielessä, sua kaipaan. Olispa jo ensi viikko 🥰 Rakastan sua.

Ketju on lukittu.