Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi kaivattu pysyy huonossa suhteessaan. Ei kestäisi yksin kovaa kylmää maailmaa. Tarvii elättäjän.
Pikkusieluisen pohdintaa
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Mun kaivattu ei voisi olla noin tyhmä ja katkera. Eri
Seura tekee kaltaisekseen. Eri Keeper
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi kaivattu pysyy huonossa suhteessaan. Ei kestäisi yksin kovaa kylmää maailmaa. Tarvii elättäjän.
Pikkusieluisen pohdintaa
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Mun kaivattu ei voisi olla noin tyhmä ja katkera. Eri
Seura tekee kaltaisekseen. Eri Keeper
Eli puolisosi on tyhmä. Ymmärrän, puolisot muokkaavat toinen toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme maisterin tutkintoa.
Jaa. Minä taasen olen ravintola-alan kirouksessa, jossa uudestaan ja uudestaan yritetään saada palaamaan keittiö- ja ravintolatyöhön.
Heti tuli elämänkoululaisen kirjoitusvirhe. Saa tunnistaa.
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Ei meidän ole pakko tavata. Keksi vaikka tekosyy, niin jätetään näkemättä. En pidä sinusta enää.
Iso P tuli vahingossa. On sekava olo. En osaa edes kirjoittaa enään yhtään mitään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan vielä toisemme, ennemmin tai myöhemmin . Mietin sua joka päivä.
Tämä oli päivän kaunein viesti.
Mitäpäs teille kuuluu ketjuun?
Päivän kaunein viesti olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän kaunein viesti olet sinä.
Kiitos. Tiedän hyvin. Sinäkin olet ihan kiva.
Olen oppinut paljon. Kiitos Iida ja kätyrit. Muistan teidät ikuisesti.
Nyt kuitenkin tarjousmokan aika. Yksi kuppi riittää sanon itselleni ja nyökkäilen.
Nähdään! 🖤
Kuuntelikohan Sally Ride Mustang Sallya?
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
On niin ikävä sua. Meinaa kyyneleet kihota silmiin, kun sua ajattelen. Oli aika rankka päivä ja olisin halunnut puhua kanssasi monesta asiasta.
En tiedä, olenko ihan harhainen, mutta tuntuu, ettei kukaan muu ymmärrä mua niin kuin sinä.
Voi sua. Tämä olisi kyllä kiva omia, mutta toivojana on vastaavanlainen harhainen romantikko.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Hello, it is you me lookin' for...
- kaikuluotaaja
Heloust.! Kuulostat erilaiselta tänään. Tai vähän väliä. Taisit pitää taukoa.
En ole enää pitkään aikaan ollut kärryillä mistään. Ketjukin tuntuu niin turhalta. Mutta jääsydän-Emilylle laitan vielä lämmittäviä terveisiä!
Täällä lurittelu ei ole sen kummempaa kuin minkä tahansa muun kirjallisen tuotoksen suoltaminen. Rakkauskirje olisi jo jotain todellista.
Olen antanut pari selkeää signaalia, että olen kiinnostunut sinusta. Tein sen ihan sen vuoksi, että pääsisin ihastuksen tunteistani eroon, tai että homma etenisi. Koska et juurikaan osoita sen enempää kiinnostusta minuun, alkaa ihastukseni hieman hiipumaan. Ja se on hyvä, koska tilanne on vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pari selkeää signaalia, että olen kiinnostunut sinusta. Tein sen ihan sen vuoksi, että pääsisin ihastuksen tunteistani eroon, tai että homma etenisi. Koska et juurikaan osoita sen enempää kiinnostusta minuun, alkaa ihastukseni hieman hiipumaan. Ja se on hyvä, koska tilanne on vaikea.
No tilanne on niin vaikea kuin vaan voi olla. Kyllä haluaisin näyttää ja sanoa paljonkin, mutta tilanteesta johtuen lopputulos olisi masokistinen.
Miksei kaipais?