Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusmenot voitaisiin kattaa verottamalla jokaiselta 1kk palkka pois. Mediaanipalkka on 3500/kk.

Vierailija
01.09.2026 |

Tämä siis vuosittain jatkossa. Tässä ei varmaan ole mitään ongelmaa kenellekään, koska eikös se niin mennyt ettei millään muulla ole merkitystä kuin sotamenoilla ja Venäjä pitää pysäyttää? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da da. Venäjä voisi kattaa kaikki suomem sotilasmenot ilmaiseksi.

Vierailija
2/5 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Da da. Venäjä voisi kattaa kaikki suomem sotilasmenot ilmaiseksi.

Onko suoraan kuin puuttinin pelikirjasta jos pohtii miten Suomen turvallisuus rahoitetaan?  Voisitko selittää mikä tässä on ongelmasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tunne ketään joka tienaa noin paljon.

mulle tuollaiset summat on ihan utopiaa tavallisen ihmisen turha edes haaveilla mediaani palkasta.

eiköhän lähes kaikki tienaa alle pari tonnia yli kolmen tonnin palkka on sellainen etten voi edes kuvitella sitä oikeasti.

kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta joten ei varmasti ole. 

ei kenelläkään ole tuollaista palkkaa en usko ennemmin lehmät lentää. 

jos jokainen suomalainen laittaisi euron kuukaudessa niin sekin olisi ihan tarpeeksi suuri summa. 

minä kyllä luottaisin suomen puolustukseen, vaikka budjetti olisi nolla ja suomalaisilla olisi kalustonaan vaan pelkät lapiot ja talikot..

Vierailija
4/5 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy ei käy! Haluun että kaikki rahat laitetaan aseisiin koska pelottaa niin paljon, mutta en halua että mun pitää niistä maksaa!!11

- suomalainen lammas

Vierailija
5/5 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja satelee. On tää kumma juttu että turvallisuus on kuulemma kaikista tärkein tehtävä, mutta kukaan ei halua kuitenkaan maksaa siitä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä