Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ja sellainen turvallisuuden tunne jäi mieleen. Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamisen voi ainakin lopettaa omia aikojaan.
Siinä olenkin jo terästäytynyt. Unohtamisessa. Vielä rippeistä jos eroon pääsisin.
Voitko vaan mennä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa kesävauvan?
S & N
Et voi olla mustasukkanen musta. Sulla on jo joku.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit edes että lopeta se kaipailu, ei kiinnosta, niin ehkä pääsisin yli ja ympäri tai sitten en.
En taatusti sano, kun kiinnostaa vähän liikaa.
En ole mustasukkainen, ei ole syytä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla mustasukkanen musta. Sulla on jo joku.
Olenko sanonut olevani? En kertaakaan. Olen iloinen, jos seurustelet tai olet muuten vain onnellinen elämässäsi. Se on minulle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Kun korviasi kuumottaa tai poskiasi punoittaa, kuuntelen jouluradiota ja ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olenkin jo terästäytynyt. Unohtamisessa. Vielä rippeistä jos eroon pääsisin.
Voitko vaan mennä nyt?
Jos niin tahdot, niin menen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos kaipaisin sua?
K
Sitä on vaikea uskoa
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
No? Milloin pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko vaan mennä nyt?
Jos niin tahdot, niin menen nyt.
Kyllä. Tahdon. Ja lähtiessäsi kiitä itseäsi siitä, että pysyit etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Voin tietysti.
Tuunko glögille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyisiköhän Suomessa restonominen palvelu mikä keskittyisi erilaisten alakulttuurien harrasteryhmien toiminnan kohtaamispaikkojen pyörittämiseen? Olisi vaihtuvat teemaviikot tilojen kera ja joku vuokra tilojen ja perus rekvisiitan käytöstä.
Noitahan on jo. Kilpailu on kovaa ja kustannukset korkeita. En lähtis. Vaikka idea kyllä sinänsä on hyvän kuuloinen, haaveissa. Kannattaa miettiä sitten kun se ajatus alakulttuuri kapakan pyörittämisestä on vaihtunut maailmanlopun ikuisten bileiden ravintolaan. Tulen asiakkaaksi ja haluan kantapöydän.
Toinen idea olisi videopelipuisto, jossa erilaisten videopelien pohjalta olisi teemoittain aktiviteettia. Itelle tulee mieleen muun muassa Crash Bandicoot ja Mario joista voisi tehdä tasohyppelypuistoja.
Muumeista pitäisi tehdä tasohyppelyseikkailupelejä jonkun suomalaisen pelistudion. Siitä sitten teemapuistoa pääkaupunkiseudulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos kaipaisin sua?
K
Niin minäkin sinua. 😚
En juo kaljaa. Cuba libre, kiitos.