Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Joulun voisi poistaa kalenterista.
Pikkujoulut vois poistaa. Varsinkin työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä liikkuu? Mitä luot tänään todeksi?
Olin eilen katsomassa pmmp, kun sain lipun yllättäen superhalvalla (33€), ja kaatosateesta huolimatta oli niin hyvä keikka, että fiilistelen vieläkin. Harmittaa etten pääse tänäänkin, mutta toiveikkaana kyttään fansale-myyntejä. Jos vaikka. Hitto että olikin hyvä keikka.
Jos ei sinne, niin sitten voisi vaikka leffaan mennä. Tai shoppailemaan alennusmyyntejä. Huomiseksi on luvattu helteitä, joten silloin ainakin lähden saareen ja uimaan vikaa kertaa tälle kesälle.
Ei nämä nyt kyllä ihastukseen liity mitenkään, mutta eipä mun elämässä mikään häneen liity, kun ei siinä mukana ole. Itsepä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Eletään jänniä aikoja. Mikä on kaivatun seuraava siirto, vai pysyykö kaikki ennallaan?
Mua saa suututtaa ja surettaa, ja saan toivoa muutosta asiassa, joka ei ole tasapainoinen. Tunteet tai toiveet eivät ole muuttuneet miksikään.
Mulla ei kyllä muutenkaan ole enää kaipaamista tai kaivattua, lähinnä jotain pientä ihastusta ja kiinnostusta ehkä johonkin suuntaan.
Ketjussa käyminen lähinnä tapa ja juurikin omiin juttuihin liittyen, vähän semmonen pakoilupaikka ja myös sellainen johon voi rajoitetusti sanoa sellaisia juttuja joita ei pysty tai halua sanoa kenellekään livenä. Rajoitetusti siksi, ettei tämäkään mikään anonyymi paikka ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun äiti olisi minusta mieltä?
Oota käyn haudassa kysymässä!
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli laittaa viesti, mutta en tiedä onko se suotavaa
Onko hän kieltänyt,pyytänyt, vaiko kumpaakaan?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa myös rakastajasi ja elämänkumppanisi.
Ennemmin nämä kuin nuo jotkut kaksoisliekit ja sielunkumppanit, jotka on höpöhöpöä eikä edes tarkoita tosielämän käytännöissä yhtään mitään.
S. Vietä mukava päivä ja rukoile mun puolesta.
Sielunkumppanuus on minulle hyvin tärkeä asia. Jos ei tajua yhtään toisen ajattelutapoja tai mielen liikkeitä, aika hankalaa on jakaa kokemuksia elämästä ja maailmasta. Sinun kanssasi tämä yhteys on.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin eiliseen kysymykseen, mutta puhelua ei ole tullut.😉
Tuliko oikeasti yllätyksenä, että vaikka tunnisteet osuu niin silti kyse on jostakusta ihan muusta? Ei mikään täällä ole kenellekään täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oota käyn haudassa kysymässä!
En ollut minä tuo kysyjä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakastan joulua. Olisi ihanaa viettää sitä kaivatun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäpä valkoinen muuttuu mustaksi.
Onko valkoinen väri? Mustan ja harmaan tavoin valkoinenkin on väri, mutta väritutkimusterminologiassa se ei ole kromaattinen väri, joten siinä ei ole sävyjä. Hahmottamisen kannalta akromaattiset värit kuitenkin tuottavat neurologisia vasteita muiden värien tavoin.
Valkoinen on kaikki värit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut vois poistaa. Varsinkin työpaikan.
Anna muiden pitää hauskaa, sinne ei ole pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole äitiä
Mitä makkarissa tapahtuu se makkariin jää.
Hyvää viikonloppua kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä makkarissa tapahtuu se makkariin jää.
Kuva kun kerroit kuitenkin. Sulla on taito satuttaa.
" This ain't no technological breakdown, oh no, this is the road to hell "