Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
44601/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään joo ristiin. Et edes tiedä kuinka usein on menty. Jälkeenpäin aina tajuan kun katson, että kävi niin että ei oltu taaskaan samassa paikassa.

Loputonta. Mitäs kun joku kerta tulee se hetki kun ollaan, mitäs sit?

Vierailija
44602/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin itseäni tänään peilistä nopeasti ja huomasin kuinka pelottavalta välillä näytän. Toivottavasti sä et pelkää mua.

Näytät vaaralliselta :) Se on vaan ihanaa sinussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44603/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätit huolen.

Vierailija
44604/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J 💙

Vierailija
44605/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon e, niin sä oot i.

Vierailija
44606/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa.  En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.

Minä en tyyliin koskaan muistele nuoruuden heiloja. Ne olivat silloin aikoinaan tärkeitä ja sydän paloi kuumana, mutta sittemmin ei mitään merkitystä. Ne olivat ns. harjoittelukappaleita, poikia ja tyttöjä. 

Mutta kun yksi on ollut ylitse muiden. Tiedän, että sydän jättäisi taas muutaman lyönnin väiin jos näkisin hänet vuosikymmenten jälkeen.

Vierailija
44607/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin itseäni tänään peilistä nopeasti ja huomasin kuinka pelottavalta välillä näytän. Toivottavasti sä et pelkää mua.

Mörköjä pelkään. En naisia.

Mörkö on nainen. Paitsi jääkiekkoilija entinen kauppaketju.

Kieli on myös taitolaji.

Vierailija
44608/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä + sinä = te ja ne, mutta entä me?

Ilmeisesti harhaa. Kauniita unia silti.

Miten minä ja sinä on te tai ne?

Siinäpä palstatrollille pohdittavaa ;) kirjaimellisesti

Vierailija
44609/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään joo ristiin. Et edes tiedä kuinka usein on menty. Jälkeenpäin aina tajuan kun katson, että kävi niin että ei oltu taaskaan samassa paikassa.

Juoksen varmaan karkuun. Tiedostan varmaan, että on taas tukka sekaisin, meikki valunut, olen paisunut pullataikinaksi, enkä halua, että näet minua niin. Never ending story.

Vierailija
44610/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tähtäät? Entä mitä teet siinä välissä?

Olen jo saavuttanut kaikki unelmani. Nyt tähtään siihen, että pysyn terveenä ja hyväkuntoisena mahdollisimman pitkään, jotta pystyn nauttimaan elämästä ja palvelemaan ihmiskunnan muita jäseniä. 

Teetkö uraa? Oletko valitsemassasi ammatissa?😃

Olen siinä ammatissa, jollaiseksi halusin jo 10-vuotiaana jo silloin ilmenneiden ominaisuuksieni vuoksi. Teen uraa, mutta teen paljon kaikkea muutakin. 

Vierailija
44611/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörköjä pelkään. En naisia.

Mörkö on nainen. Paitsi jääkiekkoilija entinen kauppaketju.

Kieli on myös taitolaji.

On. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit möröillä. Kunhan sivistin. 

Vierailija
44612/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapahtuuko mitään. Joko ei tunnu yhtään missään tai tuntuu ja lujasti. Aika ja etäisyys on saanut vahvasti epäilemään joskus tuntemiani tunteita. Miten voi tykätä/ihailla/rakastaa jotakin, jota ei oo, ei tuu, ei koskaan ollutkaan. 

Vierailija
44613/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa.  En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.

Minä en tyyliin koskaan muistele nuoruuden heiloja. Ne olivat silloin aikoinaan tärkeitä ja sydän paloi kuumana, mutta sittemmin ei mitään merkitystä. Ne olivat ns. harjoittelukappaleita, poikia ja tyttöjä. 

Mutta kun yksi on ollut ylitse muiden. Tiedän, että sydän jättäisi taas muutaman lyönnin väiin jos näkisin hänet vuosikymmenten jälkeen.

Olit kiva poika ja mukava kokemus, mutta se oli silloin ja nyt on nyt. Ei mennä enää takasin siihen. Ei meillä sellaista kemiaa koskaan ollut ainakaan mun puolelta.

Vierailija
44614/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin vanhaa heilaa jos niin voi sanoa aina välillä. Edelleen eroa miettiessä tunnen oloni surulliseksi. Vuosia on jo paljon takana. Tavallaan ajattelen eron olleen inhimillinen tragedia meille molemmille ja jotain mitä ei kumpikaan tahdottu, mutta siihen ajauduttiin. Molemmilla elämät elettynä sen jälkeen, mutta joskus mietin miettiikö hän koskaan minua ja sitä elämää mikä meillä ehkä olisi ollut ja millaista se olisi ollut.

Vierailija
44615/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen paskalle

Elä putoa

Vierailija
44616/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘

Vierailija
44617/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapahtuuko mitään. Joko ei tunnu yhtään missään tai tuntuu ja lujasti. Aika ja etäisyys on saanut vahvasti epäilemään joskus tuntemiani tunteita. Miten voi tykätä/ihailla/rakastaa jotakin, jota ei oo, ei tuu, ei koskaan ollutkaan. 

Niinpä. Mutta sulle jutellessani tunsin tuttuutta, halua lähentyä ja ajatuksen siitä miten voisin jutella tuntikausia ja vain kuunnella. Nyt se on vain etäinen muisto..

Vierailija
44618/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt lähinnä hämmentää, miten kukaan kiinnittää huumiota siihen, että jollain on notkoselkä?

Tyyppi, joka etsii viemäristä vierailulla olleen naisen hiuksia.

Vierailija
44619/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transendenssi, seittemänkymmenisittäin.

Vierailija
44620/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tähtäät? Entä mitä teet siinä välissä?

Olen jo saavuttanut kaikki unelmani. Nyt tähtään siihen, että pysyn terveenä ja hyväkuntoisena mahdollisimman pitkään, jotta pystyn nauttimaan elämästä ja palvelemaan ihmiskunnan muita jäseniä. 

Teetkö uraa? Oletko valitsemassasi ammatissa?😃

Olen siinä ammatissa, jollaiseksi halusin jo 10-vuotiaana jo silloin ilmenneiden ominaisuuksieni vuoksi. Teen uraa, mutta teen paljon kaikkea muutakin. 

Aito välittäminen ja vaellus vain puuttuu.

Ketju on lukittu.