Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta rakkautta on poistua kuvioista, kun on toisen elämisen tiellä. Se minun pitäisi tehdä.
Mutta?
Tarkoittaisi elämää yksin ja ilman rakkaita ihmisiä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa. En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.
Ei ole. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, lähekkö mun kaa hohtokeilaan?
Ei jaksa. Kävin ekaa kertaa keilaamassa puoliammattilaisten kanssa ollessani Jenkeissä vaihdossa joskus vuonna erittäin kauan aikaa sitten. Astuin keilauskengällä vahingossa sille radalle. Tiedätte varmaan, ettei siinä hyvin käynyt. On muuten liukas.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähtee jos hän kysyis
Mä lähtisin kaivatun kanssa vaikka hohtokeilaamaan.
Säveltäjän keittiössä on tänään valmistumassa maapähkinä-porkkananuudeliwokkia. Kelpaisikohan kaivatulleni nää mun sooloilut? :D
Isopyllyt. Puuro pitää miehen tiellä, mutta mikä pitää naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa. Kävin ekaa kertaa keilaamassa puoliammattilaisten kanssa ollessani Jenkeissä vaihdossa joskus vuonna erittäin kauan aikaa sitten. Astuin keilauskengällä vahingossa sille radalle. Tiedätte varmaan, ettei siinä hyvin käynyt. On muuten liukas.
Mä olisin voinut puhaltaa pipin.
Ainut uskollinen oma varjoni vain. Sekin piiloutuu pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana N kaikkea mitä mies voi toivoa. Romanttiset toiveet on jo romuna, mutta toiveita mulla riittää. Mihin toiveeseen lähtisit mukaani? Oli toive mikä tahansa niin oon mukana. Sata lasissa ja vaikka loppuelämän.
K:si.
Kalle?
Mulla on krooninen hellyysvaje :) aistin sussa saman.
Vierailija kirjoitti:
Minua kohtaan olet jyrkkä muuri.
En tiedä oletko hän, ketä kohtaan olen ollut tyly jo tosi kauan. Oikeasti perimmäinen syy on ollut suojella omaa sydäntäni. Sainhan sulta pakit pariinkiin otteeseen. Olet aina ollut heikko kohta puolustuksessani, ja viimeinen keino oli olla enää noteeraamatta sua. Miten olenkaan kaivannut sinua!
Tie vie, mutta määränpäätä ei näy.
Tummahiuksinen notkoselkä taas mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olin täällä monta vuotta ja kirjoittelin täällä naiselle jota rakastin. Olen vihdoin päässyt elämässä eteenpäin ja minulla on ihana nainen jolle voin kirjoittaa ja hän kirjoittaa minulle ihan oikeassa elämässä. Älkää jääkö tänne palstalle.
Löydän seuraa mistä tahansa, parhaimmillaan heti ensimmäisen kulman takaa. Miksen jäisi palstalle?
Tylyt miehet ei ole mua varten.
Vierailija kirjoitti:
Automaattiohjattu tesla tai lesbous.
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata, liian pieni pylly.
Ihminen voi tiedostamattaankin ilmaista muille omaa käsitystään toisesta ihmisestä. Eli sitä käsitystä, minkä on itselleen aivopessyt. Luulin, että tällaiset on itsestäänselvyyksiä, sori.