Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minunkaan kaivattuani ei kiinnosta. Siksi täällä kaipailenkin. Tämä on menetettyjen mahdollisuuksien hautausmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niin kauan kun kupla puhkeaa.
Kuka käski rakentamaan kuplan.
Varmaan Rafaelin enkeli.
Tulisitko yökylään, jutellaan ja ollaan vaan.
Kuka käski mennä alasti nukkumaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa loppuiltaa mitä ikinä puuhailet lempi blondini.
Kiitti :) oli kiva jutella tänään.
Suurinta rakkautta on poistua kuvioista, kun on toisen elämisen tiellä. Se minun pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta rakkautta on poistua kuvioista, kun on toisen elämisen tiellä. Se minun pitäisi tehdä.
Mutta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, toiminnan mies olen vaikka introvertti olen. Sellaisia artesaani tempperamenttiset ovat. Käsin minä videopelejä pelaan ohjain kourassa ja jalkaisin tykkään kävelystä sekä luonnossa että kaupungilla. Epäonnistumisen, torjunnan ja kriitikiin pelko estää sitten monia muita harrastuksia toteutumasta.
Kumppani olisi hyvä tuki rinnalla ja voisi avittaa pelkopeikkojen selättämisessä. Voisimme sitten yhdessä pelätä jos sille päälle sattuu. 💕
Ps. Composer tarkoittaa säveltäjän lisäksi myös henkilöä tai asiaa mikä tyynnyttää/rauhoittaa jota kuta. Mietin vaan tuota persoonatyypin nimitystä.
Minä olen myös toiminnan nainen ja hyvin rohkea. Introvertti myös. Se näkyy minussa, että en tarvitse paljon muiden seuraa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että en ole koko päivänä muistanut ajatella sinua. Kun riittävän pitkään toistelee mielessään toisen huonoja piirteitä ja miettii, mitä ihmettä hän sinussa herätti, pääsee näemmä kaipauksen addiktiosta poispäin.
Jotenkin vähä kyllä epistä sille toiselle ihmiselle.
Miten ihmeessä? Eihän sitä edes kiinnosta, vai kiinnostaako sua itseäs mitä kaikki täysin randomit susta ajattelee? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että en ole koko päivänä muistanut ajatella sinua. Kun riittävän pitkään toistelee mielessään toisen huonoja piirteitä ja miettii, mitä ihmettä hän sinussa herätti, pääsee näemmä kaipauksen addiktiosta poispäin.
Miks olis? Eihän sitä tippaakaan edes kiinnosta. Vai kiinnostaako sua jokaisen randomin ajatukset susta? Eri
Kyllä mua ärsyttäis, jos tuolla olis joku, joka olisi itselleen saanut uskoteltua mun olevan sitä ja tätä pahaa ja sitten törmäisin siihen oletukseen jossain muualla tai muussa tilanteessa.
Luetko ajatuksia vai miten sä siihen oletukseen törmäisit?
Pussailua ja halailua, auttaisi kestämään kaamosta kaivattuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä? Eihän sitä edes kiinnosta, vai kiinnostaako sua itseäs mitä kaikki täysin randomit susta ajattelee? Sivusta
No tämäpä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä. Ap
Täällä taas kerran meni tolla ylemmällä kaipaajat ja kaivatut sekaisin. Koettakaa nyt ymmärtää, että nämä on täysin eri ihmisiä 😅
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa. En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä. Ap
Täällä taas kerran meni tolla ylemmällä kaipaajat ja kaivatut sekaisin. Koettakaa nyt ymmärtää, että nämä on täysin eri ihmisiä 😅
Ei kai tässä mitään mennyt sekaisin. Kaksi eri ihmistä kommentoi Ap-viestiini ja nyt kun tulin taas ketjuun, kommentoin niitä. Ihan normaalia ketjukeskustelua mielestäni. Ap
Nainen, lähekkö mun kaa hohtokeilaan?
Nainen, lähekkö mun kaa hohtokeilaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa. En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.
Minä en tyyliin koskaan muistele nuoruuden heiloja. Ne olivat silloin aikoinaan tärkeitä ja sydän paloi kuumana, mutta sittemmin ei mitään merkitystä. Ne olivat ns. harjoittelukappaleita, poikia ja tyttöjä.
Niin varmaan onkin. If he wanted, he would.