Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
44421/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on marraskuu. Odotan jännityksellä 💛

Mitä odottelet? Ei sua siellä minne olen menossa ennenkään ole näkynyt vaikka onkin sun työpaikka. Kerran näin kävelemässä portaiden alapäässä, mutta et huomannut mua. Kerran tulit vastaan käytävällä, mutta se oli vain tuuria. Muutoin pysyttelet kyllä hyvin piilossa niinä päivinä kun tulen sinne jotain muuta tekemään kuin sua tapaamaan.

Ja aivan tasan tarkkaan tietäisit milloin siellä olen ja voisit nähdä jos haluaisit. Mutta et halua.

Olisiko jälleen sellainen tapaus, että toista ei kiinnosta pätkääkään? Sivu

Niin varmaan onkin. If he wanted, he would.

Vierailija
44422/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan kaivattuani ei kiinnosta. Siksi täällä kaipailenkin. Tämä on menetettyjen mahdollisuuksien hautausmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44423/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin kauan kun kupla puhkeaa.

Kuka käski rakentamaan kuplan.

Varmaan Rafaelin enkeli.

Vierailija
44424/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko yökylään, jutellaan ja ollaan vaan. 

Vierailija
44425/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski mennä alasti nukkumaan ;)

Vierailija
44426/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa loppuiltaa mitä ikinä puuhailet lempi blondini.

Kiitti :) oli kiva jutella tänään.

Vierailija
44427/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta rakkautta on poistua kuvioista, kun on toisen elämisen tiellä. Se minun pitäisi tehdä.

Vierailija
44428/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinta rakkautta on poistua kuvioista, kun on toisen elämisen tiellä. Se minun pitäisi tehdä.

Mutta?

Vierailija
44429/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toiminnan mies olen vaikka introvertti olen. Sellaisia artesaani tempperamenttiset ovat. Käsin minä videopelejä pelaan ohjain kourassa ja jalkaisin tykkään kävelystä sekä luonnossa että kaupungilla. Epäonnistumisen, torjunnan ja kriitikiin pelko estää sitten monia muita harrastuksia toteutumasta. 

Kumppani olisi hyvä tuki rinnalla ja voisi avittaa pelkopeikkojen selättämisessä. Voisimme sitten yhdessä pelätä jos sille päälle sattuu. 💕 

Ps. Composer tarkoittaa säveltäjän lisäksi myös henkilöä tai asiaa mikä tyynnyttää/rauhoittaa jota kuta. Mietin vaan tuota persoonatyypin nimitystä.

Minä olen myös toiminnan nainen ja hyvin rohkea. Introvertti myös. Se näkyy minussa, että en tarvitse paljon muiden seuraa. 

Sivusta 

Vierailija
44430/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että en ole koko päivänä muistanut ajatella sinua. Kun riittävän pitkään toistelee mielessään toisen huonoja piirteitä ja miettii, mitä ihmettä hän sinussa herätti, pääsee näemmä kaipauksen addiktiosta poispäin.

Jotenkin vähä kyllä epistä sille toiselle ihmiselle.

Miten ihmeessä? Eihän sitä edes kiinnosta, vai kiinnostaako sua itseäs mitä kaikki täysin randomit susta ajattelee? Sivusta

Vierailija
44431/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että en ole koko päivänä muistanut ajatella sinua. Kun riittävän pitkään toistelee mielessään toisen huonoja piirteitä ja miettii, mitä ihmettä hän sinussa herätti, pääsee näemmä kaipauksen addiktiosta poispäin.

Miks olis? Eihän sitä tippaakaan edes kiinnosta. Vai kiinnostaako sua jokaisen randomin ajatukset susta? Eri

Kyllä mua ärsyttäis, jos tuolla olis joku, joka olisi itselleen saanut uskoteltua mun olevan sitä ja tätä pahaa ja sitten törmäisin siihen oletukseen jossain muualla tai muussa tilanteessa. 

Luetko ajatuksia vai miten sä siihen oletukseen törmäisit?

Vierailija
44432/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailua ja halailua, auttaisi kestämään kaamosta kaivattuin.

Vierailija
44433/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä? Eihän sitä edes kiinnosta, vai kiinnostaako sua itseäs mitä kaikki täysin randomit susta ajattelee? Sivusta

No tämäpä. Ap

Vierailija
44434/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä. Ap

Täällä taas kerran meni tolla ylemmällä kaipaajat ja kaivatut sekaisin. Koettakaa nyt ymmärtää, että nämä on täysin eri ihmisiä 😅

Vierailija
44435/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin plöröt.

Vierailija
44436/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa.  En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.

Vierailija
44437/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä. Ap

Täällä taas kerran meni tolla ylemmällä kaipaajat ja kaivatut sekaisin. Koettakaa nyt ymmärtää, että nämä on täysin eri ihmisiä 😅

Ei kai tässä mitään mennyt sekaisin. Kaksi eri ihmistä kommentoi Ap-viestiini ja nyt kun tulin taas ketjuun, kommentoin niitä. Ihan normaalia ketjukeskustelua mielestäni. Ap

Vierailija
44438/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, lähekkö mun kaa hohtokeilaan?

Vierailija
44439/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, lähekkö mun kaa hohtokeilaan?

Vierailija
44440/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin alan kaivata nuoruuden heilaa.  En edes tiedä onko tämä millään lailla realistinen haave.

Minä en tyyliin koskaan muistele nuoruuden heiloja. Ne olivat silloin aikoinaan tärkeitä ja sydän paloi kuumana, mutta sittemmin ei mitään merkitystä. Ne olivat ns. harjoittelukappaleita, poikia ja tyttöjä. 

Ketju on lukittu.