Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nyt siltä että ero on tulossa
Ainahan se näyttää. Ota yhteyttä sitten kun olet eronnut, eikä vain näytä siltä
Eihän se nyt hyvänen aika aina näytä. On alkanut näyttää todennäköiseltä viimeisen alle vuoden mittaan.
Niin, eroa harkitsevien vinkkelistä aina näyttää. Konkreettinen ero onkin sitten eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluaisin kyllä... tuntea sinut
Ilmaise se.
Ihastuin sinuun koska haluaisin että jätät puolisosi ja muutat kanssani rannalle noin kolmenkymmenen kilometrin päähän kaupungista, taloon jonka ostamme liian isolla lainalla ja sukujemme rahoilla, teemme lapsia pikavauhtia , otamme spanielin, ostamme sähköauton, mökkeilemme ja hoidamme puutarhaa mutta olemme mukavuudenhaluisia ja laiskoja joten maltillisesti niin, sinä kuskaat lapsia harrastuksiin ja puhut minulle pehmeällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla täällä, mutta laitetaan nyt kuitenkin.
Ois kiva käydä vaikka ihan siellä syrjäisimmässä kulmassa kahvilla joskus. Haluaisin ihan todella tietää mitä sulle kuuluu.
ystävälle
Lähtisin mielelläni kanssasi kahville, syrjäkulmaan tai keskemmälle, kun olisi vain viestiyhteys.
Ystävälle ystävältä, ystävällisesti
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen kans tylsien introverttinaisten jonoon. Vähän vauhdikkaampaakin meininkiä nähneenä sanon, että tylsyys on etuoikeus.
Itsenäinen ja omillaan pärjäävä nainen on kultaa, jos on lisäksi tyytyväisyyteen kykenevä. Liikaa tulee vastaan sellaisia, jotka tarvitsevat paljon ja ovat vailla, mutta joilla ei mielessäkään käy, että pitäisi olla myös annettavaa. Itsenäiset ja tyytyväiset ovat miellyttävää seuraa, koska he viihtyvät usein omaehtoisesti. Kun en itsekään kaipaa viihdyttäjää, kanssakäyminen on parhaimmillaan silloin, kun molemmat ovat omia itsejänsä vaatimatta mitään toiselta.
Minun kokemukseni ei kata koko totuutta tai päde kaikkiin, mutta väittäisin vahvaa korrelaatiota olevan suppean sisäisen maailman ja toimettomana tylsistymisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi kuumin ominaisuus? Vain yksi.
Saa minut sanattomaksi. Kukaan muu ei ole onnistunut siinä.
Onks se nainen vai mies ja millä se sen tekee?
Nainen. Kysyisin, jos en olisi niin sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.
Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.
Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.
Tulee huono olo pelkästä ajatuksestakin,että jos tää on mulle😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva käydä vaikka ihan siellä syrjäisimmässä kulmassa kahvilla joskus. Haluaisin ihan todella tietää mitä sulle kuuluu.
ystävälle
Lähtisin mielelläni kanssasi kahville, syrjäkulmaan tai keskemmälle, kun olisi vain viestiyhteys.
Minä en aio ehdottaa. Odotan ehdotusta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä mun naapurimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.
Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.
Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.
Tulee huono olo pelkästä ajatuksestakin,että jos tää on mulle😔
Ei se ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussia on edelleen ikävä, olimme 18 v ja 21 v, en unohda vaikka vuosi oli 1978.
💞
Mihin häipyi? Ootko kuullut mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Kultaa ja timantteja kaipaa nainen, joka ei välitä miehestään.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluaisin kyllä... tuntea sinut
Aina vaan seksi mielessä🙂
😘
Ja terveiset tällä kertaa kaikille heille, jotka saavat tarvitsemansa ponnistellessaan antaakseen. Teidät olisi suuri ilo löytää ja päästä pohtimaan yhdessä, miten ratkaistaisiin maailman ongelmia sen sijaan, että olisimme osaltamme niitä aiheuttamassa, tiedostaen tai ilman. Saajaksi asemoituvia on tarjolla haitaksi asti, mutta miksi ihmeessä haluaisin antaa kykyni heille käytettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ystävälle
Minä en aio ehdottaa. Odotan ehdotusta. Sivusta.
Kohta kiinni syrjis odotamme uutta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Kultaa ja timantteja kaipaa nainen, joka ei välitä miehestään.
Harakka tykkää kiiltävästä. Vaivannäön arvoinen nainen on paljon syvempi ja ymmärtävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ei voinut kuin hymyillä. Rupeat nyt vaan harjoittelemaan, sana kerrallaan. Sivusta