Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Mä taidan käydä jo nyt nukkumaan. On aivan vetämätön olo. Olen ehkä tulossa kipeäksi, joten toivon, että sun ajattelu auttaa ja herään aamulla hyvissä voimissa. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Toivottavasti et tule kipeäksi. Nuku hyvin kaunotar. Olet paras! 🤗🧡 Halaus ja suukko.
-risuleuka
Kiitos huolenpidosta. Vaivun nyt uneen sinä ajatuksissani ja paranen. Suukko ja halaus.
-pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuisi painautua kaivattua vasten?
Aika pitkälti samalta, kuin muutkin ihmiset, kehen olen painautunut.
Häh miten kaipaat tommosta jos ei oo ees mitään tunnetta ja kemiaa :D
Miksei minulla olisi ollut tunnetta ja kemiaa niiden edellisten kanssa? Kuka nyt tunteettomasti sellaiseen lähtee?
Aa hän on vaan jonon jatke, ei siinä sitten :D Hassua niputtaa kaivattunsa joksikin samaksi mitä kaikki edellisetkin.
No kaivattujahan ne edellisetkin on joskus olleet..?? :D eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuisi painautua kaivattua vasten?
Aika pitkälti samalta, kuin muutkin ihmiset, kehen olen painautunut.
Häh miten kaipaat tommosta jos ei oo ees mitään tunnetta ja kemiaa :D
Miksei minulla olisi ollut tunnetta ja kemiaa niiden edellisten kanssa? Kuka nyt tunteettomasti sellaiseen lähtee?
Mietin kanssa, miten kokematonta sakkia tältä palstalta välillä tuntuu löytyvän. Sivu
Sinä olet ilmeisesti hyvinkin kokenut, eikä hyvällä tavalla. Ilmankos "kaivattu" ei varmasti tuntuisi miltään erityiseltä, kun kainalot on vaihtunut tiuhaan tahtiin. eri eri
Mistä te näitä johtopäätöksiä vedätte? Onhan teistä jotkut olleet jo parisuhteessa ennen nykyistä kaipaamistanne? Olihan sitä kemiaa sen aikaisemmankin kumppanin kanssa?
Kai edelleenkin mietin sua... Mene ja tiedä, kokeillaan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin paljon asiaa. Monen vuoden edestä. Hyvää yötä.
💚💚💚
Olen saanut jo riittävästi seksiä tähän elämään, nyt pitää keskittyä muihin asioihin.
Alkaa panettaa, kun miettii kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa vaikka veneen alle
O kylmää nyt mutta toisesta lämpöä
Koillis- Helsinki, siellä meidän silmät kohtasi.
Nuku hyvin sinä, jota ajattelen. Tositarkoituksella.
Tuntuisit hyvältä sylissäni, ihanin.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle 30 km ja kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä. Huomiseen.
Hyvät yöt mammoille. Lukekaapa iltarukous.
Haaveilen sun kehosi hyväilystä. Juttelusta rauhassa. Tiukasta halista. Kauniista sinisistä silmistä. Btw, olet NIIN kaunis. Hy.
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Millainen on vointisi? Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Tuntuu, että mä oon maalannut itseni elämässäni ihan nurkkaan.