Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mentori k:lle halaus iltaan.
Miten hän mentoroi?
Et sä pysty muhun vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Enkä halua.
Kyllä haluat.
Iltaa ketjuun! Täällä taas asetellaan asioita vastakkain. Itse voisin olla kaivatun kanssa vastakkain. En sitten tiedä, haluaako kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä halua.
Kyllä haluat.
Miksi haluaisin?
Ihan turhaan jauhaa rikkaat vs. köyhät -juttua, kun mikään siitä ei muutu. Ärsyttää vain, että ihan kuin rikkauden vastakohta olisi lorviminen. Älyllisesti ankeaa ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen kuolinvuoteella 100 ulkomaanmatkaa ja tuhansia kokemuksia plakkarissa, kirstut täynnä rahaa, kuin tyhjätaskuna jonka suurin kokemus oli serkun häät ja risteily Viroon.
Minä rakkaani sylissä! Tietäen, että vietin hänen kanssaan elämäni onnellisena, vaikkakin sitten päivittäin lorvien ilman rahaa.
Täältä se lähti, kun lorvija itse myönsi lorvivansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa tarkoitat?
Joutilaisuus on välillä pakollista, muuten ei ehdi ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan jauhaa rikkaat vs. köyhät -juttua, kun mikään siitä ei muutu. Ärsyttää vain, että ihan kuin rikkauden vastakohta olisi lorviminen. Älyllisesti ankeaa ajattelua.
Kerro jokin keskustelun aihe täällä mikä muuttaisi asioita johonkin suuntaan.
Kylläpä hämmästyttäisi, jos kaivattuni, mies, viettäisi tässä ketjussa aikaansa. Saatikka vauvalla yleensä. Toivon hänellä olevan parempaakin tekemistä kun lukea puuta heinää sivusta sivuun.
Kivaa lauantai-iltaa hänelle. Katselkoon vaikka tähtiä mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin keskustelun aihe täällä mikä muuttaisi asioita johonkin suuntaan.
Minä kerron sinulle, lue otsikko! Siis terveiset kaivatulle! -sivusta valistan
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä hämmästyttäisi, jos kaivattuni, mies, viettäisi tässä ketjussa aikaansa. Saatikka vauvalla yleensä. Toivon hänellä olevan parempaakin tekemistä kun lukea puuta heinää sivusta sivuun.
Kivaa lauantai-iltaa hänelle. Katselkoon vaikka tähtiä mieluummin.
Samoin.
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta kaiken, tahtoisin kuulla
kuorsauksen, mässytyksen ja pierut saisit kuulla ainaki
miksi pilaat aina kaiken. eri
Aivan normaalia tuo on. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Joko se ylpeys on karissut?
Väärä diagnoosi Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sitten nämä epätavalliset terveiset ovatkaan niin lopeta hyvä ihminen itsellesi valehtelu.
Ilmeisen hyvin joku sinuun pystyy näköjään "vaikuttamaan" kun tänne sinä näitä satuilet meille muille luettaviksi.
Terveisiä siskolleni. Valikoimat ovat edelleen perseestä Suomessa. Illanjatkot.
Ihan ihmiseltä kuulostaa. Se riittänee suurimmalle osalle, jos toisesta tykkää.