Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hetkinen hetkinen, jos se on naapurin pipari niin sitten kyl naapuri päättää mitä sille piparille tehdään. Kaivata saa muttei koskea (ilman lupaa). Omat piparit on sitten niitä, joista saa itse päättää.😌
Paras kulmapipari muttei näemmä jaossa. Asia ymmärretty .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manaajaihminen löydetty palstalta. Hyvää matkaa sinullekin ihminen.
Kuka? Minä yritän manata typerien tarottulkintojen kuuntelemista elämästäni, mutten ole viimeaikoina liiemmin maininnut aiheesta. On se kumma, että vaikken usko tarottulkintojen niin silti kuuntelen kyseistä moskaa. Kaipa sekin on yksi tapa tuhlata aikaansa.
En minä tiedä kuka hän on mutta tykkää kirjoittaa rumia kommentteja muille. Saa siittä nautintoa.
Ei kannata kuunnella väkisin jos ei nyt resonoi. Itsekin lopetin aikanaan kun tuntui selkeästi siltä että eivät olleet minua varten. Meillä jokaisella on aikamme olla mukana joissakin asioissa. Näin se vain on. Voit jäädä tyhjän päälle mutta silläkin ajalla on oma merkitys. Kuuntele itseäsi. Mukavaa päivää sinullekin.
Okei, et selkeästi ymmärtänyt viestiäni. Olen tavannut puhua asioista normaalilla tavalla. Ei minua aivopestä sillä että tutkin asioita eikä tuo tarkoittanut että tulkinnoissa olisi mitään pahaa. Vähän sama kuin harrastukseni elämässä ovat vaihdelleet välillä paljonkin, esimerkiksi lapsena urheilin aika paljon ja harrastin erilaisia joukkuelajeja jotka jäivät pois ja tilalle tuli vapaampaa liikuntaa. Olen tottunut ajattelemaan itse ja se on auttanut elämässä aika paljon, voin siis kuunnella muita välillä paljonkin ja pystyn antamaan omatkin näkökulmani ja mielipiteeni rohkeasti. Olet yleensä aika ilkeä näissä kommenteissasi mutta en usko että päin näköä tulisit sanomaan näitä asioitasi, ne jotka siihen kykenevät ovat itsevarmempia ihmisiä. Toivottavasti tämä selkeytti ajatuksiasi kommenttini suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vit ku te ihmiset osaatte olla ilkeitä. Toivottavasti kaikki saavat mitä ansaitsevat.
Olipas positiivinen loppu, vaikka vaikutat vähän kiukkuiselta. Minäkin toivon saavani, mitä ansaitsen.
En ole kovinkaan kiukkuinen, olen surullinen.
En ansaitse mitään hyvää koska en osaa, jaksa eikä ole toivoa paremmasta.
Ja kaikkien mielestä se on vain minun omaa syytä. En pystynyt enempään kuin pystyin.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen hetkinen, jos se on naapurin pipari niin sitten kyl naapuri päättää mitä sille piparille tehdään. Kaivata saa muttei koskea (ilman lupaa). Omat piparit on sitten niitä, joista saa itse päättää.😌
Jos annan luvan toiselle tehdä sillä niin kuin parhaaksi näkee, niin silloin se on hänen päätettävissään, mitä sille piparille tehdään. En ole käskyttämässä, enkä yleensä kieltämässäkään, jos osaa hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä naapurustossa on menehtyneiden senioreiden ja poismuuttaneiden tilalle saapunut liuta nuoria viehättäviä naisia, useampaan kerrokseen.
Menkääs siis miehet mieluummin sinne, jos 'nättiä likkaa' tekee mieli silmäillä.
Jättäkää tällainen jo keski-ikäinen aikuinen nainen mieluimmin huomiotta, kiitos!
.
Painotan:
En kaipaa seuraa.
En rarjoa kahvitteluja yhtään kenellekään.
Pysykääpä siis suosiolla pois oveltani,
ettei asia sentään etene virkavalta-asiaksi.
Jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus
kotirauhaan.
Ei kai se kohtuuton vaatimus ole?
Hyvänen aika sentään.
Huomio. Onko ovisilmä, turvaketju, turvalukko tai muu hälytys päällä ? Koetko olosi turvattomaksi ? Onko vakuutus kunnossa ?
Antaisit mun auttaa jos jotenkin pystyn
Vierailija kirjoitti:
Yksin on itse selvittävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on itse selvittävä
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Minä yritän manata typerien tarottulkintojen kuuntelemista elämästäni, mutten ole viimeaikoina liiemmin maininnut aiheesta. On se kumma, että vaikken usko tarottulkintojen niin silti kuuntelen kyseistä moskaa. Kaipa sekin on yksi tapa tuhlata aikaansa.
En minä tiedä kuka hän on mutta tykkää kirjoittaa rumia kommentteja muille. Saa siittä nautintoa.
Ei kannata kuunnella väkisin jos ei nyt resonoi. Itsekin lopetin aikanaan kun tuntui selkeästi siltä että eivät olleet minua varten. Meillä jokaisella on aikamme olla mukana joissakin asioissa. Näin se vain on. Voit jäädä tyhjän päälle mutta silläkin ajalla on oma merkitys.
Nyt luet ilkeyttä sieltä missä sitä ei ole. Ainoastaan puolustan näkemystäni, jonka perusteella sinulla ei ole oikeutusta määrittää mikä on tyhjän päälle jäämistä ja mikä ei.
Juuri tämänkaltaiset keskustelut ovat syy miksi pidän usein viikkojenkin taukoja palstailusta.
Herra x:lle kiitos seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on itse selvittävä
Ei välttämättä, jos on ystäviä ja parisuhde.
Katsoin ton Sairaan kauniin maailman pitkästä aikaa. Vaikkei itsellä ollut narkkar nuoruus niin leffa tuo niin paljon mieleen aikansa muistoja samalta ajalta: rullaluistimet, Tukholma & Wasa laiva, musiikki, Cafe Engel ja värimaailma. Joonas Bragge oli huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kuunnella väkisin jos ei nyt resonoi. Itsekin lopetin aikanaan kun tuntui selkeästi siltä että eivät olleet minua varten. Meillä jokaisella on aikamme olla mukana joissakin asioissa. Näin se vain on. Voit jäädä tyhj
Et siis vain ymmärtänyt mitä tarkoittaa tyhjän päälle jääminen. Mielsit sen huonoksi negatiiviseksi asiaksi heti ensimmäisenä ja halusit loukkaantua. Eipä siinä sitten mitään.
Pakko heittää tähän vielä kaikille että usein ihminen aivopesee itse itsäensä uskomalla kaiken sokeasti ja kyseessä on oma halu. Kukaan toinen ei voi manipuloida sinua uskomaan, blokki täytyy olla itsessä. Se suojelee ehdottomasti. Antoisaa päivän pyyhällystä kaikille ja moro nytten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on itse selvittävä
Ei ole
Ei E.
Jaahas. Edelleen sitä mieltä, että bb (ei brigitte) vinoutti koko piparikeskustelun! 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vit ku te ihmiset osaatte olla ilkeitä. Toivottavasti kaikki saavat mitä ansaitsevat.
Olipas positiivinen loppu, vaikka vaikutat vähän kiukkuiselta. Minäkin toivon saavani, mitä ansaitsen.
En ole kovinkaan kiukkuinen, olen surullinen.
En ansaitse mitään hyvää koska en osaa, jaksa eikä ole toivoa paremmasta.
Ja kaikkien mielestä se on vain minun omaa syytä. En pystynyt enempään kuin pystyin.
Voi sinnuu. Mitä toivot elämältä?
Jussi ! Minulla on sinua niin ikävä.