Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
S! Mitä teet päivisin? Muutakin kuin sitä lukemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hajutrolli. Trollailusi haisee kuin Loviisassa.
Hajupillu on pyöreästä kaupungista, ei loviisasta.
Ei kukaan kaipaa trolleja tai muita örkkejä Haminassakaan.
Laineet liplattaa. Kylkikyljessä vasten kasvojamme tuijotamme toisiamme kuin maailmojen äärilaidoille ajautuneet kaksi ihmistä. Välillämme on kilometri tolkulla välimatkaa vaikka fyysisesti olemme vain metrin päässä toisistamme. Koostamme ajatuksiamme päämme sisällä yrittäen löytää selitystä miksi tiemme erkanivat, miten olemme päätyneet tilanteeseen jossa kumpikaan ei osaa sanoa niitä oikeita sanoja jotka voisivat ratkaista tilanteen. Omahyväisinä selitämme totuuden halutumme laisiksi, jääräpäisesti pidämne siitä kiinni, silmäsi vain puhuvat toista, ne kertovat totuuden. Äänettömät viestit henkeä salpaavassa tilanteessa juontavat juurensa jonnekkin kaukaisuuteen jossa valinnat ovat olleet vääriä ja meidän välillä rikottuja lupauksia vailla järjen häivää tehtyjä päätöksiä. Tahdot minun ymmärtävän käytökseni mutta en näe sitä osaksi itseäni vaan näen totuuden kahden eri osapuolen näkemyksen väliltä. Sitä on vaikea hyväksyä. Molempien on tultava vastaan, on synninpäästön aika. Ei lakaista murheita maton alle vaan selvitetään juurta jaksaen mitä on tapahtunut välillämme, mikä toista ahdistaa. Näin opimme itsestämme ja toisesta paljonkin vain jos annamme sille mahdollisuuden. Hiljaiselo, murjottaminen päättyy, olemme entistä viisaampia, olemme vahvempia kuin koskaan, liittomme kukoistaa jälleen, tunnistamme virheet ja tunnustamme ne. Elämä voittaa, rakkaus voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hajutrolli. Trollailusi haisee kuin Loviisassa.
Hajupillu on pyöreästä kaupungista, ei loviisasta.
Ei kukaan kaipaa trolleja tai muita örkkejä Haminassakaan.
Vielä ei ole myöhäistä erota ja hankkia uutta kissaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
S! Mitä teet päivisin? Muutakin kuin sitä lukemista?
Hommia.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Elämä antaa ja elämä ottaa. Tärkeintä ei ole itse päämäärä vaan seikkailu päämäärää kohden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo päässyt yli minusta, hajupillu? Etkö enää halua minun muuttavan lähemmäs sinua?
Takuulla on päässyt yli henkisesti lapsen tasolle jääneestä.
Mutta sinähän sanoit, että pidät seksuaalisesti enemmän minusta kuin miehestäsi.
Uivelot pois linjoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo päässyt yli minusta, hajupillu? Etkö enää halua minun muuttavan lähemmäs sinua?
Mutta sinähän sanoit, että pidät seksuaalisesti enemmän minusta kuin miehestäsi.
Vaihda se aisankannattaja minuun niin mennään naimisiin ja hankitaan vaikka kissa?
Vierailija kirjoitti:
Laineet liplattaa. Kylkikyljessä vasten kasvojamme tuijotamme toisiamme kuin maailmojen äärilaidoille ajautuneet kaksi ihmistä. Välillämme on kilometri tolkulla välimatkaa vaikka fyysisesti olemme vain metrin päässä toisistamme. Koostamme ajatuksiamme päämme sisällä yrittäen löytää selitystä miksi tiemme erkanivat, miten olemme päätyneet tilanteeseen jossa kumpikaan ei osaa sanoa niitä oikeita sanoja jotka voisivat ratkaista tilanteen. Omahyväisinä selitämme totuuden halutumme laisiksi, jääräpäisesti pidämne siitä kiinni, silmäsi vain puhuvat toista, ne kertovat totuuden. Äänettömät viestit henkeä salpaavassa tilanteessa juontavat juurensa jonnekkin kaukaisuuteen jossa valinnat ovat olleet vääriä ja meidän välillä rikottuja lupauksia vailla järjen häivää tehtyjä päätöksiä. Tahdot minun ymmärtävän käytökseni mutta en näe sitä osaksi itseäni vaan näen totuuden kahden eri osapuolen näkemyksen väliltä. Sitä on vaikea hyvä
Kirjoitatko puolisollesi täällä?
Palstan innoittamana lueskelin vähän Meat Loafista. Kaksi kertaa pitkissä liitoissa. Se kertoo jo paljon ihmisestä. Luin myös tänne linkitetyn biisin sanat ja nyökkään But I dont do that.
Hyvää yötä ihanalle naiselle tähän ihan lähelle.
-ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uivelot pois linjoilta.
Mitä se tarkoittaa? Pettäjää?
Vierailija kirjoitti:
Tunteet hukkaan heitetty.
Kenellä? Ketä olet kaivannut?
Vierailija kirjoitti:
Laineet liplattaa. Kylkikyljessä vasten kasvojamme tuijotamme toisiamme kuin maailmojen äärilaidoille ajautuneet kaksi ihmistä. Välillämme on kilometri tolkulla välimatkaa vaikka fyysisesti olemme vain metrin päässä toisistamme. Koostamme ajatuksiamme päämme sisällä yrittäen löytää selitystä miksi tiemme erkanivat, miten olemme päätyneet tilanteeseen jossa kumpikaan ei osaa sanoa niitä oikeita sanoja jotka voisivat ratkaista tilanteen. Omahyväisinä selitämme totuuden halutumme laisiksi, jääräpäisesti pidämne siitä kiinni, silmäsi vain puhuvat toista, ne kertovat totuuden. Äänettömät viestit henkeä salpaavassa tilanteessa juontavat juurensa jonnekkin kaukaisuuteen jossa valinnat ovat olleet vääriä ja meidän välillä rikottuja lupauksia vailla järjen häivää tehtyjä päätöksiä. Tahdot minun ymmärtävän käytökseni mutta en näe sitä osaksi itseäni vaan näen totuuden kahden eri osapuolen näkemyksen väliltä. Sitä on vaikea hyvä
Kenelle tämä ja mihin vuoteen tämä kuviteltu kohtaus sijoittuu?
Vierailija kirjoitti:
Elämä antaa ja elämä ottaa. Tärkeintä ei ole itse päämäärä vaan seikkailu päämäärää kohden.
Nämäkö tämän päivän tunnelmat?
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sun pientä munaasi.
Koet tarpeelliseksi kirjoittaa siitä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö kirjoitat vaimollesi?
👩🏫💝👨🏼🏫