Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olen viime aikoina purkanut turhautumista rankalla kädellä eri tahoihin.
Millainen se satunnainen kohtaaminen olisi? Mitä puhuttaisiin? Paljastaisivatko silmät tai ylipäänsä olemus? Mitä siitä seuraisi?
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja suloiselle pienelle kissankellolle. Tulkaa uniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta viime yönä. Olipas jännä uni.
Mitä unessa tapahtui?
Oltiin tavallaan yhdessä, mutta koko ajan tuli jos jonkinmoista ""estettä". Sitten huomasin, että hän flirttaili muille ja oli jopa hiukan tyhmä. Annoin periksi ja ajattelin lopettaa koko jutun, mutta silloin hän aloitti taas piirityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Mietin tänään miksi vanhalla koulukaverilla on niin monta lasta. Sitten näin sen mimmin takapuolen ja lakkasin ihmettelemästä.
Eli niin hyvä perse että kaikki halusivat päästä siementämään tai vastaavasti yksi halusi siementää olan takaa.
Oletpas yksinkertainen. Jos ehkäisyn varmuus on 99% silloin tilastollisesti 100 kertaa kohti tulee yksi lapsi. Eli on ollut kovassa käytössä.
Mistä sinä toisten ehkäisyn käytöstä tiedät?
Kysymällähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Foot Elite Guardess kirjoitti:
Hyvää yötä Lady Shredderille. Rauhan polun klaanin rakennuttajalle ja femiinisen energiakentän kyllästämälle ninjasenseille. Sydämeni sykkii sinun sydämesi tahdissa ja tahdon mukaan 💕 Olen täällä sinua varten, kaksoisliekkini 🔥🔥🌸🌸 Omistan tämän elämäni sinun elämäsi palvontaan. Rakkauden korkein muoto... 🛐
No nyt tämä on kyllä uusi :D Helou!
Olisikin vaan taannoin oli tälläinen tosiaan täällä jo. Ei ole ihan niin spontaani tai tuore kiinnekohta näin ollen myöskään joka yhdistettynä melko pitkään taukoon tarkoittanee että ihminen on vaihtunut välissä mutta sehän lienee toissijainen seikka siinä. :0
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina purkanut turhautumista rankalla kädellä eri tahoihin.
Eri tahoihin? 😳
Vierailija kirjoitti:
Heijastuksia lasissa
Mitäpä näkyi?
Voisit purkaa minuun. Olen hyvä ottamaan vastaan.
Olisitpa täällä Italiassa nyt mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Mietin tänään miksi vanhalla koulukaverilla on niin monta lasta. Sitten näin sen mimmin takapuolen ja lakkasin ihmettelemästä.
Eli niin hyvä perse että kaikki halusivat päästä siementämään tai vastaavasti yksi halusi siementää olan takaa.
Oletpas yksinkertainen. Jos ehkäisyn varmuus on 99% silloin tilastollisesti 100 kertaa kohti tulee yksi lapsi. Eli on ollut kovassa käytössä.
Mistä sinä toisten ehkäisyn käytöstä tiedät?
Kysymällähän se selviää.
Kuka hitto menee muiden intiimiasioista kyselee.Tarviit kyll tosissas ammattiapua
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen peltihalli saa olla minun lastilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pelkoo et olisin puoliksikaan yhtä yksinkertainen ku sä. Hävettäisi ja olisin pää sekä näppikset kiinni, mutta hölmö ei tunne häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina. Ehkä(pä)?
Mitä silloin tapahtuu?
Yllättävä kohtaaminen(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijastuksia lasissa
Mitäpä näkyi?
petosta ja kiellettyä himoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen peltihalli saa olla minun lastilleni.
😅 Sitten ei varmaan ole oikea osoite.
Saat mut tuntemaan itseni niin naiselliseksi, kauniiksi, älykkääksi ja oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saat mut tuntemaan itseni niin naiselliseksi, kauniiksi, älykkääksi ja oikeaksi.
Siltikin täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijastuksia lasissa
Mitäpä näkyi?
petosta ja kiellettyä himoa
Petos on aika kova sana. Mistä moinen?
Nooh, eipäs mennä asioiden edelle ;)