Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä voisi olla vaikka sata muuta ihmistä, mutta olo on yksinäinen ilman Häntä...
Yksinäinen? 🤔
Yksinäinen. Ei kaikki ole aina sitä, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päivä ilman sua on turha. Onneksi tämäkin alkaa olla ohi. Hyvää yötä, toivottavasti voit hyvin.
Ota yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ylänuoli, jos olet joku seuraavista: Make, viitta, kaivossa olija, kuntarajain.
Tää oli ihana :D mut miks mä tiedän tästä vain kuntarajain tyypin? Ketä nää make, viitta ja kaivossa olija on?
sit täällä on naapurin kaipaaja, pikkuvaalea ja risuleuka <3, Pi-nainen joka rakastaa la-naista, joku Toni ja..
Sit on se joku joka kaipaa niitä kukkasiaan <3
Ja joku mies joka laittaa hellät hyvän yön toivotukset iltaisin, ei kuntarajan mies.
plus toki magnusti ja hopeakettu
ketäs muita täällä on? :D miettikää ku järjestettäisiin joku kaipaus-miitti :D
Tulee mieleen se yks kummelisketsi nimeltä rattopojat.
:D nauroin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ylänuoli, jos olet joku seuraavista: Make, viitta, kaivossa olija, kuntarajain.
Tää oli ihana :D mut miks mä tiedän tästä vain kuntarajain tyypin? Ketä nää make, viitta ja kaivossa olija on?
sit täällä on naapurin kaipaaja, pikkuvaalea ja risuleuka <3, Pi-nainen joka rakastaa la-naista, joku Toni ja..
Ja joku mies joka laittaa hellät hyvän yön toivotukset iltaisin, ei kuntarajan mies.
Ketä kiinnostais mikään kaipausketjun miitti? Olen täällä tasan kirjoitellakseni omalle kaivatulleni, en ole kenestäkään toisesta kirjoittelijasta tippaakaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä voisi olla vaikka sata muuta ihmistä, mutta olo on yksinäinen ilman Häntä...
Yksinäinen? 🤔
Yksinäinen. Ei kaikki ole aina sitä, miltä näyttää.
Millä tavalla koet olevasi yksin?
Helpottava tunne. Ihastus alkaa olla loppusuoralla. Ajattelin vielä hetki sitten,että eihän tämä tunne lopu koskaan, mutta niin se vain hiipuu ja lopulta ihmettelee, että mitä ihmettä näin sinussa.
Farkku- ja verkkarinaiset ovat miun maun mukaan.
Yksi viisas(telija) sanoi mulle tässä yksi päivä, että elämän tärkein suhde on parisuhde. Lapset lentää pesästä. Jotenkin pisti miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio tulla miittiin 🤣🤣🤣🤣🤣
Niin tälleen kun tekee tollasen listan kieltämättä tulee se olo että mikäs minä sitten olen tässä friikkisirkuksessa :D
tämä itseironialla ja rakkaudella kaikille! :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi viisas(telija) sanoi mulle tässä yksi päivä, että elämän tärkein suhde on parisuhde. Lapset lentää pesästä. Jotenkin pisti miettimään.
Tavallaan asia onkin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostais mikään kaipausketjun miitti? Olen täällä tasan kirjoitellakseni omalle kaivatulleni, en ole kenestäkään toisesta kirjoittel
Sit täällä on tää tyyppi <3
Olipa hyvää siikaa. Jäitte paljosta paitsi.
Olisin mieluummin elämän suola tai pippuri kuin sen tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja sehän siinä alkoikin mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa jo pelkkä ajatuskin loppuelämästä. Yritän olla ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja sehän siinä alkoikin mietityttää.
Mitä mietit siitä?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jättää.
Vaimoa?
Sama, yhtä vain Kaipaan. 🥴