Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen, mitä mä teen sun kanssas?
Mitä haluaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Laitat tuon viestinä. Rakas nainen on jo aikas paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuo olis melkoinen aloitus kyllä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka kertoisit ajatuksistasi? Kerran se kirpaisee. Ja se on sitten siinä.
Jos vaikka itse kertoisit ajatuksistasi, etkä aina laita muita toimimaan? Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sulla on hänen kanssaan? Anna raati auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi jo saanut pakit?
H-naiseille lounaaseen maistuvia yöunia.
t. luurankona kaapissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi jo saanut pakit?
Joo, antaa mennä vaan. Mitä se enää tuossa vaiheessa haittaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa lukea sinua sitten yhtään. Olet vaikealukuisin nainen kaikista tapaamistani naisista.
Kenelle?
Yhdelle blondille.
Oletko edes yrittänyt ottaa selvää blondistasi?
En ole. Ei suoranaisesti sovi minun maailmankuvaan siinä kontekstissa.
Mööö, odotin jotain suurta lovestorya ja vastaus oli Mööö!💋😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa lukea sinua sitten yhtään. Olet vaikealukuisin nainen kaikista tapaamistani naisista.
Kenelle?
Yhdelle blondille.
Oletko edes yrittänyt ottaa selvää blondistasi?
En ole. Ei suoranaisesti sovi minun maailmankuvaan siinä kontekstissa.
Mööö, odotin jotain suurta lovestorya ja vastaus oli Mööö!💋😄
Ei me kaikki haluta täällä teille joka asiaa jakaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on valtava pettymys molemmille ja kiinnostus lopahtaa, mitä ei olis välttis käyny jos seksiin ois lähdettykin selvinpäin ja kunnollisen tutustumisen kautta..
Niin en tiedä, vaikea kuvitella että se selvinpäin oleminen ja tutustuminen muuttaisi ratkaisevasti mitään, jos se seksi on tuolla tavoin _valtava pettymys_ ja kiinnostuksen sammuttaja. En oikeastaan usko, mutta en kyllä lähtisi ihastuksen kanssa mihinkään kännipanolle (ei siksi, että olettaisin sen olevan valtaisa pettymys ja kiinnostuksen lopauttaja, vaan siksi, etten yksinkertaisesti halua tuollaista storylinea)
No miksi sitten vastasit, kun nimenomaan sitä ehdotettua kännipanoa tässä spekuloidaan huonona ideana?
Mun kohdalla se outoilu/välttely/sekoilu/hikoilu ois se todennäköisin jos tuollaista tapahtuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä hetki soittaa.
Paas sitten soittaen muutakin kuin suuta-
Lupasin soittaa, jos kaivattu laittaa puhelinnumeronsa kahden ekan numeron summan. Ei lasketa siis suuntanumeroa.
16 täällä👩🏻
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattu lesbosaunomassa kun on torstai ilta? En tunnista sua viesteistä
Minä olen ihan kiltisti nenä kiinni luurissa. Kaivatusta ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on valtava pettymys molemmille ja kiinnostus lopahtaa, mitä ei olis välttis käyny jos seksiin ois lähdettykin selvinpäin ja kunnollisen tutustumisen kautta..
Niin en tiedä, vaikea kuvitella että se selvinpäin oleminen ja tutustuminen muuttaisi ratkaisevasti mitään, jos se seksi on tuolla tavoin _valtava pettymys_ ja kiinnostuksen sammuttaja. En oikeastaan usko, mutta en kyllä lähtisi ihastuksen kanssa mihinkään kännipanolle (ei siksi, että olettaisin sen olevan valtaisa pettymys ja kiinnostuksen lopauttaja, vaan siksi, etten yksinkertaisesti halua tuollaista storylinea)
No miksi sitten vastasit, kun nimenomaan sitä ehdotettua kännipanoa tässä spekuloidaan huonona ideana?
Mun kohdalla se outoilu/välttely/sekoilu/hikoilu ois se todennäköisin jos tuollaista ta
Pitää kyllä olla pahasti keskenkasvuinen, että elämästä tekee omin tahdoin noin vaikeaa yhden panon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle, koska en ole rakas kenellekään.
Pelkkä potkittava pallo, jota voi jokainen vuorollaan käydä potkimassa omiin tarkoituksiin ja yrittää imeä jotain hyötymistarkoituksessa.
-jätä rauhaan.
Miten sulla on noin kurjia kokemuksia?
No en mä nyt sitten enempää valista täällä ketjussa. Tulin nyt vain moikkaaman. Joten moikka hihhulit! 👸 Öitä.
No en mä nyt sitten enempää valista täällä ketjussa. Tulin nyt vain moikkaamaan. Joten moikka hihhulit! 👸 Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä käyttäydyt välillä niin torjuvasti, etten voi avoimesti olla niinkun haluaisin. Joudun varoon etten ole ahdistava ja kätkeen sen miten jotkut asiat satuttaa. Sen jälkeen kun romahdin sulle mun tunteiden kanssa enkä oikein saanut mitään vastauksia kysymyksiini jäin odottaan, että sä avaat asiat uudelleen. Niin ei koskaan käynyt ja jäi ehkä sellanen olo, että on syytä pienentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään suhde etene vain viestitse.
Eipä ei, vaan viestimällä päästään alkuun.
Parhaiten alkuun pääsee kun kännissä estottomasti pyytää tanssimaan ja menee jatkoille ja harrastaa seksiä. Vaikka olisi vuosia ihasteltu ja jumiteltu, niin tuo on sellainen lentotukialuksen katapultti, jolla homma lähtee lentoon.
Höpsis, vaikka kuinka usein jää niille sijoilleen. Yksi humalainen yö merkkaa mitään. Sivusta
No en tarkoitakaan mitään satunnaisia kännipanoja ja yh
Aika surullista hos ihastus rapisee pelkästään koska ei seiso. Potkaisisin itseäni kyllä kovaa pyllylle jos olisin tuollainen tampio. Ehkä seuraavan kerran olisi seisonutkin ja ihanan kovasti ja komeasti😘
Ehkä sun olis kannattanut lukea huolellisemmin eikä kommentoida ollenkaan?
Siihen toivon joskus pääseväni. Vielä vain haaveissani. Kauniita unia, kulta. 💕