Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö nää gallupoijat täällä jotain tutkimusta?
Olette kaikki suuren ihmiskokeen jäniksiä tai marsuja tai enemmänkin hiiriä
*olemme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: suurin epävarmuutesi a) itsesi suhteen b) kaivatun suhteen?
b) Mitä haluaa vai haluaako mitään?
Ihmisiä kun ollaan, tähän on aina oikea vastaus pillua se haluaa tai munaa se haluaa
Eipäs välttämättä halua. Haluatko itse joka ikiseltä ihmiseltä? Eri
Minä suorastaan toivon, että tämä rakkaus on ylhäältä annettu. Sinä olet minulle 💝
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kaivattuun?
a) Osaanko luovia b) Sietääkö hän
Mulla ei ylipäätään ole nykyään koskaan epävarmuutta persoonan suhteen. Osaamisen suhteen välillä, mutta sitten se johtaa yleensä positiiviseen yllätykseen eli huomaan vetäväni ihan hyvin vaikka olisikin pelkoa osaamattomuudesta. Mutta minä ihan vaan ihmisenä - ei mitään epävarmuutta. Toki en kaikille sovi eikä kaikki minulle, mutta se on normaalia ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkea tänään torille. Näkemisiin.
Tänään ehdin huonosti, huomenna paremmin.
Mulla päinvastoin. Tänään ois voinut olla se pitkään odotettu hetki, kun ois nähty. Näinkö meille aina täällä käy...
Pahus. Pitäisi sopia nää yllätyskohtaamiset hyvissä ajoin, niin voisi varata kalenteriin tilaa. Nyt on jo muuta niin tärkeää ja muiden kanssa sovittua, ettei pysty raivaamaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitinköhän jonkun maagisen sopivuuden rajan?
Tissien näyttäminen julkisissa tiloissa oli hieman mautonta
Heh, niin arvelinkin. Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kaivattuun?
Ole oma itsesi vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kaivattuun?
Ole oma itsesi vaan
Kaipaan sinua, kulta. 💕
En ole yhtä komea ja pitkä kuin Eicca, siksikö en saanut sinua?
Olen kävellyt tunnin ulkona rauhoittuakseni siitä, että näin pienen vilahduksen susta. Nyt kaupan kautta kotiin.
En ymmärrä miten samaan aikaan jännitän niin hirveästi sinua ja sitten taas tunnut ihan sellaiselta omalta kuitenkin kun sinun kanssa juttelee. Tuleekohan tähän koskaan mitään tolkkua?
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtä komea ja pitkä kuin Eicca, siksikö en saanut sinua?
Toppinen? Mistä kohtaa se on komea? Mariannestako haaveilit?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten samaan aikaan jännitän niin hirveästi sinua ja sitten taas tunnut ihan sellaiselta omalta kuitenkin kun sinun kanssa juttelee. Tuleekohan tähän koskaan mitään tolkkua?
Onko tässä ollutkaan tolkkua? Ihan yhtä jäässä minäkin olen, vaikka muuten kykenen ihan normaaliin ihmisten väliseen kommunikointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ollutkaan tolkkua? Ihan yhtä jäässä minäkin olen, vaikka muuten kykenen ihan normaaliin ihmisten väliseen kommunikointiin.
Voi miten haluaisinkin uskoa että olet hän, ei tarvitsisi enää yrittää lukea rivien välistä kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Poikkea tänään torille. Näkemisiin.
Vielä ku tietäis mihin aikaan
Kaikki. Ihan kaikki. Olen lopussa.