Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoistahan se on, jos jatkuvasti syöttää palloja toiselle, eikä toinen niitä palauta.
Mikähän näiden jatkuvien pallonheittäjien päässä on, kun eivät millään tajua, että kun pallo ei toistuvista yrityksistä palaudu, ei se toinen ole hänelle sopiva leikkikaveri. Sitä toista lasta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoistahan se on, jos jatkuvasti syöttää palloja toiselle, eikä toinen niitä palauta.
Mikähän näiden jatkuvien pallonheittäjien päässä on, kun eivät millään tajua, että kun pallo ei toistuvista yrityksistä palaudu, ei se toinen ole hänelle sopiva leikkikaveri. Sitä toista lasta ei kiinnosta.
Se on se vankkumaton usko itseen ja siihen että se toinen tykkää vaikka ei sitä halua näyttää.
Ei sil oo välii vaik oon vähän hullu. Oon ainaki onnellinen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä tapauksessa niin, että tykkäsi ennen, mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Palloilijoille tiedoksi, että kentällä saa liikkua kummassakin päädyssä. Pallo on aina otettavissa, ellei ole kyse tenniksestä tms.
Sivusta
No mä oon tottunut seisomaan kentän laidalla. En oikein osaa myydä itseäni mihinkään kokoonpanoon. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se makaa ojassa pallokasan alla ja miettii millon se toinen tajuaa tulla auttamaan ja vetämään ylös sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua palloilla heittelevästä en ole koskaan erityisemmin tykännyt, mutta siltikään tuo ei tajua lopettaa. Hullu akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se vankkumaton usko itseen ja siihen että se toinen tykkää vaikka ei sitä halua näyttää.
Tästä syystä mä en heittele mitään palloja! Vaan ihailen hissukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se makaa ojassa pallokasan alla ja miettii millon se toinen tajuaa tulla auttamaan ja vetämään ylös sieltä.
😂
Kaivattu: olet niin kuuma, että silmiin sattuu. Pitää kääntää katse pois ennen kuin sokeudun. Nuoremmalle. 😘 Kivaa viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletty leikki, jota mielessä pyörii ja hyörii.
-kielletty, kyllä
-leikki, ei
-pyörii ja hyörii, enemmän tai vähemmän aina
-eroon pitää päästä. On tätä riittävästi jo katseltu.
Näinhän se on. Omat fiilikset menee jostain sekopäisestä kuumotus-pakkomielteisestä ihastuksen kelaamisesta tällaiseen kirjoittamaasi järjen ääneen. Se aaltoilee. Järki on kyllä matkassa kokoajan, oma käytös vaan välillä kuin teinillä.
sit kun menee nukkumaan näine järkiajatuksineen, homma siirtyy uniin. 😂
että v ttu, sanon minä jo.
Mun ihastus alkaa saada outoja freudilaisia viitteitä - viime yönä unessa esittelin ihastukseni isälleni. Hienoa,alitajunta!
sitten uni eteni sellaisek
On. En minäkään halunnut ihastua varattuun.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen ystävällinen, saan päälleni törkyä.
Samoja kokemuksia, olen nykyään kylmän viileä ja välinpitämätön. Silloin idiootit pysyvät kaukana.
Silloin pysyy kyllä ne hyvätkin valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua palloilla heittelevästä en ole koskaan erityisemmin tykännyt, mutta siltikään tuo ei tajua lopettaa. Hullu akka.
Apua! Mistä tietää heittääkö palloja ? Kauhean metaforista!
Siis jos toinen vaikka usein pyytää lounaalle tai on pyytänyt ja sit mä pyydän lounaalle.. niin onks se pallojen heittoa ? Mistä mä voin tietää milloin lopettaa pyytämästä ? Siis jos toinen ei ensin sano ei. Eli eikös tähän turhien pallojen heittelyyn sisälly se että toinen on sanonut joskus ei? Koska jos se pyytää mua ja mä sanon kyllä, helvetistäkös minä voin tietää jos mä en voisi kysyä? Äh.
vai ei ehkä päde tällaiseen tilanteeseen?
lähtökohtaisesti olen sitä mieltä että jos toiselle sanoo että en ole kiinnostunut sinusta älä pyydä mua enää minnekään, niin normaali ihminen lopettaa kyllä
Olen sun ikioma Floresinihminen 😇
(päästää irti ilmapallostaan)
(Odottaa haavin kanssa yläpuolella)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia ei just kehtaa olla edes liian ystävällinen kenellekään, kun jotkut heti kelaa, et nyt toi mua koettaa pallottaa.
Sitten taas toiset ei tajua mitään, vaikka menis päälle istumaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu: olet niin kuuma, että silmiin sattuu. Pitää kääntää katse pois ennen kuin sokeudun. Nuoremmalle. 😘 Kivaa viikkoa!
Kaikki nuoret on kuumia, pysyttelisitte oman ikäisissänne. Kuvottavia nämä.
Miksi tulet uniini, vaikkei olla juuri edes nähty.
Joo, ei se ainakaan kiinnostuksesta kieli saati sellaista herätä. Oma sarjansa on sitten nämä, jotka on varattuja tai jotenkin alisteisessa asemassa tai huomattavasti nuorempia tms, silloin se pallo lähtee liikkeelle aina sieltä vaikean päädystä.