Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voiko sinuun luottaa? Oletko ollut luottamuksen arvoinen?
Hyvää yötä työpaikan mies eri kerroksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi jospa oisin saanut olla mukana!
🧡
Tuutko toiste?
Aina kun voin ja saan. Söin tänään korvikkeena lähistöllä vesistön äärellä lautasellisen lohta, muikkuja, silakkaa, pottuja, porkkanoita, parskaalia ja valkosipulkastia, oli syötävä rivakasti kun lokaliteettia purettiin ympäriltä. Palattuain asuinpaikkakunnallein ostin kaupasta mansikkakakun ja söin sen justiinsa. Oisittepa olna seurana. Arvaa keitä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
🧡
Possuksi ei olekaan ennen sanottu. Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siitä ei tulisi mitään niin olisin valmis yrittämään. Mutta vain sinun kanssasi.
Tarjolla olisi ystävyyttä. Se ei sinulle kelvannut. Täten emme ole elämässämme yhtään mitään toisillemme, tämäkö on nyt sitten hyvä. Hamaan loppuun asti.
Jos ystävyys ei tunnu toisesta riittävältä, niin voipa olla parempi, ettei ole mitään. Mutta en tietenkään tunne teidän tilannettanne.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siitä ei tulisi mitään niin olisin valmis yrittämään. Mutta vain sinun kanssasi.
Kaveruutta, ystävyyttä? Kumppanuutta, romanttista rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä kyllä erikoinen nainen. Vaikeaselkoinen. Laitat minulle viestiä mutta et itse vastaa mitään minun lähettämään viestiin. Onko tämä jotain peliä?
Jos olet laittanut ihan oikeassa elämässä,niin outoa.
Ihan oikeassa elämässä. Tietää minut kärsivälliseksi, joten ehkä hän haluaa testata minua, että koska ärähdän. Voi olla että hän joutuu odottamaan vielä toivon. Vielä en ala repimään ovia sijoiltaan.
Kaivattu vastasi. Nyt olen taas onnellinen muutaman päivän. Ehkä hän tosiaankin lukee tätä palstaa ja hänelle tuli huono omatunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Possuksi ei olekaan ennen sanottu. Kiitos tästä.
Pipsa 😍💘😁
sivusta
Olen ystävien ja perheen kanssa yleensä muiden hauskuuttaja ja hyvin varma ja tietoinen itsestäni, koska kyllähän minä pidän itsestäni. Olen menneisyydessä tehnyt aloitteita ja käytännössä aina sain kenet halusin. Kaivattu on tyyliin ainoa ihminen koskaan, joka on saanut minut hämilleni ja jotenkin vaikeaksi seurassaan. Siksi ehkä aivoni alkoivat kuvitella jotakin. Tai ehkä hän oli liian tärkeä tai jotai. Ikuinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasta?
Laihduttamista. E
Lopeta, kiltti.
En voi. Olen vakavasti ylipainoinen. 105 kg. E
Kuulisitkohan ääneni kaiken muun keskeltä. Tunnistaisitkohan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla olisi ystävyyttä. Se ei sinulle kelvannut. Täten emme ole elämässämme yhtään mitään toisillemme, tämäkö on nyt sitten hyvä. Hamaan loppuun asti.
En ole tuo ap, mutta vastaanpa että eihän tämä mitään hyvä ole. Vaikea yhtälö, tunteet vieläkin mukana. Ja sinulla niin omat kuviosi. Miten siihen tämä ystävä sopisi?
Vierailija kirjoitti:
Elä luota muhun, oon petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Tuutko toiste?
Aina kun voin ja saan. Söin tänään korvikkeena lähistöllä vesistön äärellä lautasellisen lohta, muikkuja, silakkaa, pottuja, porkkanoita, parskaalia ja valkosipulkastia, oli syötävä rivakasti kun lokaliteettia purettiin ympäriltä. Palattuain asuinpaikkakunnallein ostin kaupasta mansikkakakun ja söin sen justiinsa. Oisittepa olna seurana. Arvaa keitä ajattelen.
Missä olit?
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, Mites edetään?
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävien ja perheen kanssa yleensä muiden hauskuuttaja ja hyvin varma ja tietoinen itsestäni, koska kyllähän minä pidän itsestäni. Olen menneisyydessä tehnyt aloitteita ja käytännössä aina sain kenet halusin. Kaivattu on tyyliin ainoa ihminen koskaan, joka on saanut minut hämilleni ja jotenkin vaikeaksi seurassaan. Siksi ehkä aivoni alkoivat kuvitella jotakin. Tai ehkä hän oli liian tärkeä tai jotai. Ikuinen mysteeri.
Kuulostaa uskomattomalta hörhö jutulta, jota sinun ei todellakaan kannata pohtia. Luultavasti kaivattusi on myös ihan perus tantta, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tutulta kyselyinesi.