Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voi T, olisipa elämä mennyt eri tavalla ja voisinpa tänä iltana painautua sinua vasten sen sijaan että käperryn yksin tuonne peiton alle.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä minulle, minä sinulle. Jos olisi kahden kauppa, kaupat olisi jo tehty.
Voidaan tehdä myös kolmikantakaupat.
Aattelitte kysyä multa? 😃
Totta kai saat provikat.
Kuulostaa jälkiliukkailta.
Vierailija kirjoitti:
Et ees tiedä kuka mun kaivattu on.
Ei kiinnosta tietää. Varmasti Maisa tai Tuksu.
Mitä se on kun on valmis laittamaan jonkun toisen itsensä edelle?
Luulin, että olit vain niin rakastunut siihen keijuusi, että et sen takia tehnyt koskaan mitään, vaikka teillä taisi olla vaikea suhde. Luulin, että olit jotenkin kiinnostunut,mutta et sen takia tehnyt koskaan mitään. No, et ollut kiinnostunut, se tuli todella selväksi. Etkä ollut yhden naisen mies kerrallaan myöskään. Katosi kaikki kunnioutus kyllä samalla hetkellä kun ymmärsin kaiken. Täällä varmaan aika moni muukin elelee samanlaisissa harhoissa kuin minäkin tosi pitkään. Kyllä ihastunut mies tekee siirron, jos saa siihen tilaisuuden. Jos ei käytä tilaisuutta, ei ole kiinnostusta. Turha sitä on päässään muuksi vääntää. Minun kaivattuni elää onnellisena toisen naisen kanssa. Yritän vain kerätä itsetunnon rippeeni. Olinpa tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis lähteä somesta kokonaan ja lopettaa turha haaveilu.
Parhaita on ne jotka lähtee hiljaa, puhumatta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaisit mun olla sulle. Olisin hitosti ja enemmän.
Kuka kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Oi miks oon näin hulluna suhun.
Miehelle,naiselle?
Kaivatulle olin turvallinen roolituksen kohde. Valitettavasti minulla syttyi aidot tunteet. En minä niistä hänelle hiiskunut, mutta on ollut äärimmäisen paljon prosessoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Ms Holt.
Kuka tämä?
Vierailija kirjoitti:
Oi miks oon näin hulluna suhun.
Koska olen, mitä olen. Olen myös vapaa, jos mielesi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun on valmis laittamaan jonkun toisen itsensä edelle?
Toisen käyttämistä ihmiskilpenä?
Hipsutuspaijausrutistus tulevaksi yöksi 😚
Vierailija kirjoitti:
Anna rakas 😁
Aina kun unohdan Annat, tulet tänne puhumaan Annasta. Hän on niitä mieleenpainuvia. <3
Ei löytynyt minkäänlaista kunnioitusta joten jatkossa saa pelkkää halveksuntaa ja v i t t u i l u a osakseen. Ihan kaikkea haluamaansa ei nimittäin voi saada. Käteni pidän puhtaana koska tykkään kulkea vapaana. Älä unohda rakastaa itseäsi on ihossani edelleenkin muistona. Rakastan sinua. Hyvää yötä nyt.
Pitäis lähteä somesta kokonaan ja lopettaa turha haaveilu.