Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. Sä olisit voinut silloin selittää mulle sun tilanteen ja antaa mun ihan itse päättää haluanko mä, kaikesta sun elämässä meneillään olevista asioista huolimatta, jatkaa tutustumista suhun. Mutta ei, sä päätit mun puolesta silloin että meitä ei tule ja nyt sitten haluaisitkin jotain? Mikä järki? Ei mitään järkeä. Vaikka sua kaipailen vielä, niin mä kyllä suuntaan kulkuni toista ihmistä kohti joka haluaa olla mun kanssani, eikä jätä roikkumaan.
Olen onnellinen puolestasi. Ansaitset rinnallesi hyvän ihmisen.
Tänään taas vaikea päivä. Omassa elämässä suuria murheita, Sitten sinä pyörit mielessä,vaikka tiedän sinun olevan nyt täysin saavuttamattomissa. Yritän ajatella järjellä, mutta silti en voi mitään tälle tunteelle.Joku käsittämätön tunne. Sinä tunnet sen toisen naisen kanssa. Toisen, jonka kanssa aloitit uuden elämän.
Tuntuu pahalta, surulliselta ja turhalta. Ärsyttää, raivostuttaakin jopa. Hiljaista raivoa elämän epäoikeudenmukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani sinusta.
Ei kannata. Hänkään ei todennäköisesti ole sinusta yhtään. Kannattaa ennemmin keskittyä niihin, jotka arvostavat huolenpitoasi ja pitävät sinusta.
Harjoittelijalle hyvät yöt.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, ikävä sinua. Olisinpa siellä luonasi. Nukuin tänään univelkaa pois. Mittasin tänään verenpaineen ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen, normaalit arvot.
Käyn ehkä tsekkaa näkyykö sua. Voidaan sitten taas leikkiä ettei näitä juttuja täällä oo olemassa. :D
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Näytän saavan sen mistä luovuin. Monessa asiassa.
Niin kuin aurinko kaartaa kohti taivaanrantaa, niin hiljaa kuolevat unelmat. Jäljelle jää illan rusko, kaiken kajo, kunnes yö laskeutuu yllemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään himpun liikaa, se ei ole muuttunut, enkä usko muuttuvan.
samoin 💕
Ok. Mitäs nyt seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelijalle hyvät yöt.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa peitto heiluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks aina kuvittelet kaikkien olevan lesboja tääl? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran niin kiitollinen kaikesta.
Minäkin olen kiitollinen sinusta ja kaikesta, mitä olet antanut.
Siitä tulee hieno, entistäkin vahvempi. Yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään himpun liikaa, se ei ole muuttunut, enkä usko muuttuvan.
samoin 💕
Ok. Mitäs nyt seuraavaksi?
Olet sivusta
Mä lähden nukkuu. Haaveilen siitä että jollain ihmeen kaupalla sä olisit täällä mun kans . Tää ois meidän oma pesä, missä ei ole ulkomaailmaa, vain fantasiaa.