Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kivaa teit tänään?😚
En oikeastaan mitään, kuten en ikinä. Velvollisuuksia ja välttämättömyyksiä raadoin. Toki siitä saa onnistumisen tunteita ja mielihyvää kun saa jotain merkityksellistäkin välillä tehtyä. Kiva ei vaan juuri sovi elämääni. Siinä on yksi syy, miksi en kaivattua lähesty. Olisin ankea, tylsä ja kiireinen. Toistaiseksi.
Koska tää muuttuu vai muuttuuko? Elämäsi menee ohitse
Hyvää yötä kinkyilevä painonnostaja
Vierailija kirjoitti:
Luottaisin sinuun, meihin. Mikään ei horjuta uskoani.
Ketkä te olette?
Ennen kuin diagnotisoit itsesi, katso millaisessa seurassa vietät aikaasi.
Yösuukko sulle murunen. Rakas oot. Kaipaan kovasti sua lähelle. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta nukkumaan, klo 5 herätys taas kerran 😴Voihan kaipaus.
Aamulypsylle
No ei ihan 😌
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma mitä kaikkea rakastunut voi pienessä harhaisessa mielessään pyöritellä. Kun pahin hormonihöyry haihtuu, ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa niille ajatuksilleen..
Mua huvittaa ja sitten usein myös vähän hävettää se kaikki mitä on ehtinyt päässään kehiä
Öiset hellät suukottelut sinulle, rakas. Ja tietysti myös pitkä halaus. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Oon liian vanha ja ruma sulle.
Mun makuun, siitä ei väännetä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekis mieli halata sua. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Munkin tekisi mieli sua halata. Kuvittelen tekeväni nyt niin. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Mitäkö tein?
Näemmä nauratin kuoliaaksi yhden miehen irl.
kertomalla miten ajelutin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. En voi sille mitään.
T. Helmi
Minäkin sinua Helmeni, rakkaani.
t-mies
En saanut nukuttua kunnolla sen takia kuinka tyly olit. Väsyttää varmaan seuraavat pari viikkoa vaikka tekisi mitä.
Käytävä nukkumaan, herätys viideltä. Jännitän miten työnhakuni kävi. Jos hyvin, aloitan uudessa paikassa maanantaina, jos huonosti, alkaa huomisiltana 11 päivän syysloma.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle syänkäpyselle. Nukkukaa hyvin.
Halua vitivalkeaa ja veisaa kätevästi?