Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kivaa teit tänään?😚
Olin töissä. Kävin uimassa ja pienellä lenkillä. Hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
seuraavalla kerralla kerron
kerrot mitä? <3 ootko mun hassu?
Vierailija kirjoitti:
Töitä, töitä ja töitä. Päälle vielä opintoihin liittynyt teams-kokous. Nyt katson leffoja kyllä pitkälle yöhön ja aamulla nukun pitkään, koska voin.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan mitään, kuten en ikinä. Velvollisuuksia ja välttämättömyyksiä raadoin. Toki siitä saa onnistumisen tunteita ja mielihyvää kun saa jotain merkityksellistäkin välillä tehtyä. Kiva ei vaan juuri sovi elämääni. Siinä on yksi syy, miksi en kaivattua lähesty. Olisin ankea, tylsä ja kiireinen. Toistaiseksi.
Kauniita unikuvia ihanan halittavalle 🧸
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä univelkaiselta 30 km ja parin pitäjärajan ankeammalta puolelta. Huomiseen. Terveinen eräälle.
Työpaikalle oli mun sairaslomani aikana ilmaantunut harjoittelija, jota on ilo katsella. Ehkä mun on tosiaan aika edetä edellisestä kaivatustani eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalle oli mun sairaslomani aikana ilmaantunut harjoittelija, jota on ilo katsella. Ehkä mun on tosiaan aika edetä edellisestä kaivatustani eteenpäin.
Sama
Luottaisin sinuun, meihin. Mikään ei horjuta uskoani.
Vierailija kirjoitti:
seuraavalla kerralla kerron
Milloin se mahtaa olla?
Kohta nukkumaan, klo 5 herätys taas kerran 😴Voihan kaipaus.
Puhuminen ahistaa, semmonen vika mussa, mutta sen varmaan tiesitkin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Miksei mulle ikinä käy mitään tällaista!!! 😭 liikun paljon tapahtumissa ja muutenkin ulkona, opiskelen ja teen töitä kahdessakin eri paikassa, eikä silti koskaan ketään etäisestikään kivan oloista tyyppiä. Missään. Ikinä.
Ootte onnekkaita ja oon kade.
eri
Vierailija kirjoitti:
Kohta nukkumaan, klo 5 herätys taas kerran 😴Voihan kaipaus.
Aamulypsylle
Se on kyllä kumma mitä kaikkea rakastunut voi pienessä harhaisessa mielessään pyöritellä. Kun pahin hormonihöyry haihtuu, ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa niille ajatuksilleen..
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen ahistaa, semmonen vika mussa, mutta sen varmaan tiesitkin😂
Ei haittaa, voitas vaikka istua sylikkäin puhumatta.
Naisen elämä se on yhtä uurastamista.
N***a 😍💗