Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuta sanottavaa?
Eipä oikeastaan.
Pelkkä pettymys?
Ei tai ehkä itseeni. En ole pettynyt häneen.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Entä minkä sarjan haluaisit, että kaivattusi katsoo?
Mun valinta on Sinä päivänä/ One Day
Jos tositvkin käy niin Masterchef Australia. Hyväntahtoinen ja kannustava sekä sisältää myös kokkaukseen vinkkejä. Tänään itkin tovin sitä katsoen. Tiedä sitten miten hulluna kaivattu pitäisi, kun itken tämmöisille.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, ja välillä se tuntuu suruna sydämessä. Pitää koettaa olla iloinen edes tästä, mitä on.
Tsempit sinulle! Minulla on muistot, ei muuta. Hetkittäin haikeaa mutta olen päässyt yli. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään niin hiljaista.
Sama huomio ja minulle se on helpotus. Nopeasti saa selattua päivän viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuta sanottavaa?
Eipä oikeastaan.
Pelkkä pettymys?
Millä tavalla?
Etten pysty unohtamaan niitä vihreitä silmiä ja sitä tunnetta aina, kun nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä minkä sarjan haluaisit, että kaivattusi katsoo?
Mun valinta on Sinä päivänä/ One Day
Jos tositvkin käy niin Masterchef Australia. Hyväntahtoinen ja kannustava sekä sisältää myös kokkaukseen vinkkejä. Tänään itkin tovin sitä katsoen. Tiedä sitten miten hulluna kaivattu pitäisi, kun itken tämmöisille.
mä tykkäisin tästä. Ja varmaan mun kaivattu myös.
En enää muista miltä hänen silmänsä näyttävät, mutta muistan että katseensa on ihana.
En tiedä miten tästä edes pääsis mihinkään suuntaan, enkä tiedä onko sulla haluja muualle kuin poispäin.
Huomenta, päivää ja iltaa ketjuun. En kyllä pitkään viihdy, kun lähdössä reippaileen. Päivät ovat täysiä. Suosittelen muillekin, se tappaa vähitellen pahimman kaipauksen. 👍🏻👋🏼
Hurmaava Tmies :) Halauksia iltaasi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, päivää ja iltaa ketjuun. En kyllä pitkään viihdy, kun lähdössä reippaileen. Päivät ovat täysiä. Suosittelen muillekin, se tappaa vähitellen pahimman kaipauksen. 👍🏻👋🏼
Päivän reippailut on jo reippailtu. Enpä tässä edes tiedä ketä ja mitä kaipailen. Jonkinlainen muutos on kuitenkin tapahduttava. Positiiviseen suuntaan siis.
En nyt häiritse enempää. Nautit varmaan parhaillaan fine dining menusta ja kynttilöiden valosta. 🥂
Vierailija kirjoitti:
En nyt häiritse enempää. Nautit varmaan parhaillaan fine dining menusta ja kynttilöiden valosta. 🥂
Niin tein. Itte kokkasin. Tosin kynttilät ei olleet päällä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tästä edes pääsis mihinkään suuntaan, enkä tiedä onko sulla haluja muualle kuin poispäin.
Ei ole haluja pois. Tässä asiassa olen vakaa kuin kallio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuta sanottavaa?
Eipä oikeastaan.
Pelkkä pettymys?
Millä tavalla?
Etten pysty unohtamaan niitä vihreitä silmiä ja sitä tunnetta aina, kun nähtiin.
Kenen vihreät silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä biisin haluaisit sun kaivattusi kuulevan ?
Mad world - Jasmine Thompson
Miksi juuri tämä versio biisistä?
Kohta on mun synttärit. Vietän niitä lihavasti.
Voisin mennä synttäreiden kunniaksi ihastuksen kanssa johonkin kauniiseen kukkasin koristeltuun paikkaan jossa syötäisiin kynttilöiden valossa joku kohtuullinen maistelumenu ja mentäisiin sitten kävelemään kaupungin pimenevään iltaan :)
Hyvät asiat yleensä ruokkivat hyvää ja alakulo tarttuu helposti toisiin. Eli ilon kautta.
Kaipaan sinua, ja välillä se tuntuu suruna sydämessä. Pitää koettaa olla iloinen edes tästä, mitä on.