Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Montakos
🔼 miestä kaipaamassa?
🔽 naista kaipaamassa?
Miehet on tänäännpannassa.
Mulla olisi kaivatulle avoinna yksi duuni. Maksais hyvin. Mutta miten häneen saisi yhteyden? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti huomenna on lämpimämpää 🥺
Samoissa toiveissa. Tunnelma on lievästi sanottuna kalsea.
Pistin nyt tuon videon tuohon ja sanon että kaikesta en ole samaa mieltä mutta Minkkisellä on hyviä asioita ja havaintoja henkivalta-asioista. Ymmärsin hyvin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä aamuna elämä alkaa.
Harvoin tarjolla. Harvoin jos milloinkaan.
Kokeeko hän samoin kuin minä?
Onko tämä kaikki vain minun pääni sisällä?
Tässä on jotain mitä haluan kokea tilanteestakin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi kaivatulle avoinna yksi duuni. Maksais hyvin. Mutta miten häneen saisi yhteyden? 🤔
Mikä duuni? Ellet saa kaivattuun yhteyttä niin, olisin duunia vailla.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs paljastuksia olette päättäneet kertoa?
Olen viheliäinen trollipeikkonen. Ollut jo 20 vuotta
The truth is out there
- Emilia
🔼 Kaipaan kollegaa.
🔽 Kaipaan ex-kollegaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä duuni? Ellet saa kaivattuun yhteyttä niin, olisin duunia vailla.
En ole yrittänyt ottaa yhteyttä, kun ei meillä ole mitään luontevaa yhteyttä enää. Tämä olisi projektinomainen ja siinä vaaditaan hyviä ihmissuhdetaitoja. Kaivatulla olisi. Onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pystynyt sanomaan sanoja, jotka olisi pitänyt sanoa ajoissa. Kun ei vaan pystynyt.
Nössö minä
Semmosta. Ei ketään kiinnosta.
Jooei :D Sinut asian kanssa
Ei täällä tarvi kaikkea elämästään revitellä. Olet vain hiljaa niin olemme tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Linkedn?
Vierailija kirjoitti:
🔼 Kaipaan kollegaa.
🔽 Kaipaan ex-kollegaa.
Olen naimisissa ex-kollegan kanssa, jota muinoin kaipasin
Nykyään kirjoittelen vähän mitä sattuu. Satuja ja tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen työ? Henkilökohtainen avustaja? Laita WA-viesti! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkedn?
En ole siellä enää nykyisin. En tiedä, onko hän.
Vierailija kirjoitti:
Montakos
🔼 miestä kaipaamassa?
🔽 naista kaipaamassa?
Oliko kysymys nyt kumpana kaipaat vai kumpaa kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs paljastuksia olette päättäneet kertoa?
Sen etten tiedä mitä jälleen on tapahtunut, mutta vaihtteksi sain kuulla vihjauksen bi-polaarisuudesta. Tskin jatkuvasti yksinäisyyden takia masentunut, joak yrittää tsempata pärjätäkseen päivästä päivään, kuitenkaan kärsii kyseisestä sairaudesta. Eiköhän masennuksessa olejo tarpeeksi + siinäjos vihajillaan hyökkäilemisestä ja ties mistä, johon ei ole mitään aihetta. Voisikohan tämä juorumylly jo jossakin vaiheessa loppua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut.
t. Työmyyrä, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen työ? Henkilökohtainen avustaja? Laita WA-viesti! 🤗
Ei. Työ tehdään kanssani. Ei ole numeroa. Enkä voi puun takaa puskea yhtäkkiä työtarjousta ihmiselle, kenen kanssa yhteys katki. Eli tämä ei nyt oikein toimi jutella asiasta anonyymipalstalla.
Jooei :D Sinut asian kanssa