Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.... Kaivattuni on tällä hetkellä vähän raskas persoonana. Jotenkin kulahtanut.
Kerto miten? n vai m?
M kyseessä. Vähän niinkuin kauppa johon ei ikinä tulis mitään uutuus tuotteita. Semmoista harmaata massaa kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pystynyt sanomaan sanoja, jotka olisi pitänyt sanoa ajoissa. Kun ei vaan pystynyt.
Nössö minä
Semmosta. Ei ketään kiinnosta.
Kiinnostaa ja tunnen myötätuntoa, meillä on kuitenkin kaikilla omat surumme.
Miten jaksatte sääliä luusereita ja pitää paapoa aikuisia ihmisiä. Tunnette varmasti myötätuntoa myös rikollisia kohtaan, koska elämä potki päähän.
Toivottavasti huomenna on lämpimämpää 🥺
Vierailija kirjoitti:
Joo.... Kaivattuni on tällä hetkellä vähän raskas persoonana. Jotenkin kulahtanut.
Mutta silti tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerto miten? n vai m?
M kyseessä. Vähän niinkuin kauppa johon ei ikinä tulis mitään uutuus tuotteita. Semmoista harmaata massaa kuukaudesta toiseen.
Arvostan hyvää huumoriasi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TKU-VG
Juu tääl nåådendaalis on kaik hyvi. Öit sul ja natinati.
Ookkonää tee-rouwa?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tunteistanne kertojat varmasti sanoneet asiat suoraan, ilman mitään naamiointia? Vihjeet on vihjeitä, ja "kyllä tuosta pitäisi tajuta" ei kelpaa, jos siinä on mahdollisuus väärintulkinnalle. Tuli vaan mieleen.
Jos sulle itsellesi on tunteista puhuminen vaikeaa, älä luule että kaikilla muillakin on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerto miten? n vai m?
Tuttu tunne. Monet ihmiset muuttuvat tuollaisiksi. Sietää varoa.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappaa molemmista korvista kiinni, katsoo tiukasti silmiin ja sanoo tykkään susta. Ei voi jäädä epäselväksi.😌
No kyllä tuosta ainakin syytteen saa.
Joo, tai ainakin menis fiilis kaivatusta. En tykkäisi tuollaisesta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä särkee nähdä sinua taas. Hölmö ihastunut sydän.
Miksi?
Käytiin sillo kävelyllä. Istuttii kivellä ja nojasin suhun. Muihin en ole luottanut sen jälkee. 😭😍
Yhtenä aamuna elämä alkaa.
Harvoin tarjolla. Harvoin jos milloinkaan.
Montakos
🔼 miestä kaipaamassa?
🔽 naista kaipaamassa?
No mitäs paljastuksia olette päättäneet kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pystynyt sanomaan sanoja, jotka olisi pitänyt sanoa ajoissa. Kun ei vaan pystynyt.
Nössö minä
Sama vika. Itseään sitä aina eniten sättii. Hyviä tilaisuuksia kyllä ollut, rohkeutta vain ei nimeksikään.
Minä olen sitten taas ollut hullunrohkea, liikaakin kaatanut tunteita ja ties mitä toisen niskaan. Pahoittelut siitä vaikka tuskin on täällä lukemassa. Ettei sitten jäisi sanomatta. Mitäs mun sanomisilla ja yksipuolisilla tunteilla niin väljä toisaalta. Eri miettii
Vierailija kirjoitti:
Että aamulla meen taas töihin.
Minä paljastan nyt itseni. Olen tässä. Olen tälläisenä. Muuta ei nyt löydy minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että aamulla meen taas töihin.
Se on hyvä asia. Minä taas en mene mutta taas huomenna tarkastan avoimia työpaikkoja.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗
J