Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuvaako seuraava lista kaivattusi ominaisuuksia?
Pedantry, accuracy, exemplarity; lack of humor, taciturnity, brusqueness; phlegm, callousness, calm; hypersensitivity; obstinacy, stubbornness; Inability to debate, self-consciousness; narrow-mindedness, bigotry; compulsiveness, automation, mannerisms; Feeling of omnipotence, autism; inability to be absorbed in the other (auto psychological resonance); taciturnity, immobility, all-having.
Jos kaivattusi on mielestäsi edellä olevan kuvauksen kaltainen, niin et taida hänestä juurikaan välittää.
Jokaisessa on jotain hyvää ja huonoa. Tässä on Szondin testin erään persoona vietin kuvaus.
Persoonavietti yhteen.
Kato piru, automaattinen tekstinkorjaus suositteli väärin 😁
Vierailija kirjoitti:
Oot niin kaunis 🥰
Sano edes vinkki josta hän tietää
Silmissäni turkulainen 👩🏻🏫 on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin sinut, mutta et anna sille mahdollisuutta.
Olisin mä jutskaillu sun kaa mutta ei tullu vaan sopivaa tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se mahdollisuus annetaan?
Pidän näköjään multitaskauksesta (ja kirj.virheistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuvaako seuraava lista kaivattusi ominaisuuksia?
Pedantry, accuracy, exemplarity; lack of humor, taciturnity, brusqueness; phlegm, callousness, calm; hypersensitivity; obstinacy, stubbornness; Inability to debate, self-consciousness; narrow-mindedness, bigotry; compulsiveness, automation, mannerisms; Feeling of omnipotence, autism; inability to be absorbed in the other (auto psychological resonance); taciturnity, immobility, all-having.
Osittain. Pitäisikö huolestua?
Älä turhaan huolestu. Olet vain ihastunut muhun. Aika moni noista osui omalla kohdallani.. Ja ihan rakastettava ihminen olen kuitenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mä jutskaillu sun kaa mutta ei tullu vaan sopivaa tilaisuutta.
Rauhassa hyvä tulee. Ei meillä ole mihinkään kiire. Voidaan rauhassa tutustua ja katsoa mihin suuntaan homma lähtee kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et kritisoi kirjoitusvirheitä.
Luottopakille. Tämän päivän saldo oli, että kaikki on perseestä. (Paitsi sinä muru.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkiauroja... Lähdön tunnelmaa. Munkin pitäis varmaan "lähteä", mutta kun sydän tahtoo "jäädä".
Ei-minnekään, mut eihän se sitä raukkaparka ymmärrä.
Kurjet ovat uskollisia kumppaneilleen.
No niinpä. Sepä juuri. Mulla oli ihan sama tunne kuin aloittajalla silloin kun se, jota rakastan ei ollut "uskollinen" meille. Sille mitä me oltiin ja mitä se meiltä pyysi. Joten en mä lähtenyt siksi etten olisi halunnut olla nk. uskollinen meidän yhteydelle ja sille mitä häntä kohtaan tunnen, vaan koska mielenterveyteni ja oman elämäni takia oli pakko. Vain itseäni pystyn muuttamaan, häntä en voi. Ketään et voi pakottaa tuntemaan, välittämään tai eroamaan. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Luottopakille. Tämän päivän saldo oli, että kaikki on perseestä. (Paitsi sinä muru.)
Pimpistä mä oon tullu ulos :D
En ruoki ikävää. Ikävä ruokkii minua.
Vierailija kirjoitti:
Minut toi haikara.
Tais olla jalohaikara.
Vierailija kirjoitti:
En ruoki ikävää. Ikävä ruokkii minua.
Hyvä, jos saat siitä ravintoa. Minä en tahdo tulla siitä kylläiseksi vaan tarvitaan kaivattu tai edes jonkinlainen merkki hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et kritisoi kirjoitusvirheitä.
Minä sytyn siitä että kaivattuni hallitsee kieliopin lähestulkoon täydellisesti. T. Eri
Persoonavietti yhteen.