Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Terveisiä kaikille miehille. 💕
Terveisiä kaikille naisille. 💙
Terveisiä kaikille lapsille. 🦄🤩
Terveisiä kaikille lemmikeille. 🍁🍂
Terveisiä jokaiseen työpaikkaan. 🌻
Terveisiä jokaiseen kotiin. 💚
Elämä jatkuu. Tänään kaikki on hyvin.
Mullekin vielä terveisiä! Harvemmin olen sellaisia saanut nykyisin. 😇
Terveisiä karvakainaloiselle kaivatulleni!
Olit unessani läsnä tai paikalla, mutta en nähnyt sinua. Piti nousta seisomaan yhteislauluun jossakin tilaisuudessa, ja huomasin, että mulla oli vain housut jalassa, rinnat paljaana. Laitoin kädet puuskaan ja menin laulun ajaksi kyykkyyn. Sinä olit kauempana, mutta näit tilanteen. Nyt olet nähnyt tissit, jotka halusit nähdä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Jumalalle. Armahda minua. En enää vain jaksa tätä ketjua.
Ensimmäiseksi; älä omi täältä mitään itsellesi. Anonyymisti täällä kirjoittaa yksi jos toinenkin, kaipaajia ja kaipauksia on paljon.
Kaipauksessa ihmisten keskuudessa on samankaltaisia ominaisuuksia havaittavissa (ilmeisestikin); erilaisten tunteiden kirjoa, monenlaisia ajatuksia.
Jumala kuulee jokaisen rukouksen ja avunpyynnön. Rukoile sitkeästi. <3
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Olisitpa eräässä mielessä tavis.
Kaipaan sinua ja läheisyyttäsi. Liekki palaa ja lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Jumalalle. Armahda minua. En enää vain jaksa tätä ketjua.
Ensimmäiseksi; älä omi täältä mitään itsellesi. Anonyymisti täällä kirjoittaa yksi jos toinenkin, kaipaajia ja kaipauksia on paljon.
Kaipauksessa ihmisten keskuudessa on samankaltaisia ominaisuuksia havaittavissa (ilmeisestikin); erilaisten tunteiden kirjoa, monenlaisia ajatuksia.
Jumala kuulee jokaisen rukouksen ja avunpyynnön. Rukoile sitkeästi. <3
En koskaan omikaan ellei ole jotakin ihanaa jonka voin omia. Tämä oli huumorilla. Kyllä meitä kuullaan koko ajan, tiedän sen ja kuulen itsekin sen kaiken mitä sanotaan. 😇
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja läheisyyttäsi. Liekki palaa ja lämmittää.
Mene hänen lähelleen.
Huomenta nuoremmalle naiselle naiselta. Muuttaisitko kanssani asumaan tähän yksinäiseen rivitaloon?