Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä erehdyin uskomaan, että tarkoitat, mitä kirjoitat. Aina viimeistään siinä vaiheessa, kun näen sinut, tajuan, että kaipaus ja todellisuus eivät synkronoi.
Voisko se johtua niistä viboista mitä susta saa niissä tilanteissa. Mä en ainakaan uskalla lähestyä/lähentyä kun toinen ei anna yhtään sellasta signaalia.
Voisko se taas johtua siitä, miten olet halunnut sinuun suhtauduttavan eli pysyä kaukana? Olen hyvin varuillani, etten tee virheliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Puumalla Puman reppu?
Todennäköisemmin kånken, olis enemmän sen sukupolven juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se kamu sitten Kati?
Ei, mutta tiedä vaikka olisi Katti😚
Kaipaat kissaa? Onko n-n?
Mulla on kissa-allergia, mutta ei haittaa tässä tapauksessa.
Itse olen kaivatulle allerginen. Aina kun näkee, tulee ihme oireita. Sydänvaivoja, pää- ja univaivoja, eikä keskittyminenkään enää luonnistu. Osa oireista pysyy, vaikkei olla nähty pitkään aikaan. Käy varmaan salassa jossakin, missä minä liikun. Ei nämä oireet muuten selity.
Sulla on mt-lääkitys tai matala ferritiini varmasti? Entäpä vitamiinit ja kivennäisaineet (muun muassa kalium?)? Univaivat tuppaavat kroonistumaan helposti.
Kyllä nuo kuulostaa vakavan allergian oireilta. Ihan kokemuksesta kirjoitan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään miestä paikalla?
🙋
No sää ja Jii ja se "pihlis" sekä herra von 69. Mutta misäs ne muut luuraa?
ja Joppe, maskottikeisari, autisti, risuparta, onko muita
Pihlis on käsittääkseni tuo identiteetin etsijä, Joppe on Jii. Maskottikeisarista ei kukaan ota selvää ja risuparta on kaapattu alias.
En kysynyt. Ehdotin heitä ja sitten mietin, että ovatko sittenkin jo jonkun toisen mainitun alter egoja. En ehdottanut olevan toistensa.
Hyvä, että pidät puolesi eikä sanoja pääse laittamaan suuhusi. Huomaat kai, että lyhyt viestisi on monitulkintainen. Ensi kerralla laita yksiselitteisempi viesti, jottei sinun tarvitse kirjoittaa viestejä siitä, miten et ole kirjoittanut jotain, vaikka sillä ei olekaan merkitystä kirjoititko vai kirjoittiko koku muu. Toisaalta pääsikö tässä nyt tapahtumaan jotain peruuttamatonta? Loppujen lopuksi anonyymi palsta.
Vierailija kirjoitti:
oottako käyny lenkillä?
Ehkä on jokin täky? Jollekin urheilulliselle miehelle ehkä, joten tuskin siis mulle. Mutta kivahan se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se kamu sitten Kati?
Ei, mutta tiedä vaikka olisi Katti😚
Kaipaat kissaa? Onko n-n?
Mulla on kissa-allergia, mutta ei haittaa tässä tapauksessa.
Itse olen kaivatulle allerginen. Aina kun näkee, tulee ihme oireita. Sydänvaivoja, pää- ja univaivoja, eikä keskittyminenkään enää luonnistu. Osa oireista pysyy, vaikkei olla nähty pitkään aikaan. Käy varmaan salassa jossakin, missä minä liikun. Ei nämä oireet muuten selity.
Sulla on mt-lääkitys tai matala ferritiini varmasti? Entäpä vitamiinit ja kivennäisaineet (muun muassa k
Te otatte kaiken niin ihanan tosissanne. Ei ole oikeasti mitään oireita. Tykkään kaivatusta ja sepä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää Brigitte Bardotille ja Mika Häkkiselle!
Kungfutselle, Naomi Wattsille sekä Bam Margeralle myöskin.
Juujuu tosissaan otetaan. Oispa viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oottako käyny lenkillä?
Ehkä on jokin täky? Jollekin urheilulliselle miehelle ehkä, joten tuskin siis mulle. Mutta kivahan se ois.
Happihyppelyllä. Punakat posket ja mieli virkeä. Ainoa mikä puuttuu on nainen ja kuuma kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi trollaat täällä kaipaajien kaipuuviestejä jatkuvasti alhaisilla ajatuksillasi.
Kysyn sivusta, onko suo pitkät trollaamiset hyväksyttävämpiä? -ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kungfutselle, Naomi Wattsille sekä Bam Margeralle myöskin.
Jos bam margera on introvertti, se on sitten bmi.
Oli pieni järkytys kun tajusin ihastuneeni nuorempaan. Kaikki entiset olleet minua vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Between what is said and not meant and what is meant but not said, most of love is lost, - Khalil Gibran.
Jutellaan asiat halki.
Kiitos osuvasta ajatelmasta. Yritin monta kertaa saada keskusteluamme jatkumaan. Olen edelleen valmis, mutta aloitteen pitää nyt tulla hänen suunnaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Valitettavasti. Tunnisteeksi, että pian puhallan kakun päältä viisi kynttilää😔🎂
No niin kenen lapsi täällä on. Nerokin vielä.
Oliskohan viisikymppiset kyseessä...?
Vierailija kirjoitti:
Oli pieni järkytys kun tajusin ihastuneeni nuorempaan. Kaikki entiset olleet minua vanhempia.
Jos et tiedä oikeasti ikää, niin henkilö voi olla saman ikäinen tai nuorempi tai vanhempi. T. nuorelta näyttävä 35 vuotias nainen. Psykologiassa keski-ikä ajoitetaan usein jonnekin 3560 ikävuoden välille.
Vierailija kirjoitti:
Kohta olis tarjolla perunamuusia, parsaa ja savustettua lohta. Tervetuloa...
Parsamieheltäkö? 👍!
Vierailija kirjoitti:
Sun kans puuhastelu tekisi terää myös siksi, että laihtuisin nopeasti muutaman kilon. Ja se riittäisi.
Se on totta, että rakkauselämän lemmenaallokossa surffaillessa näläntunnekin jotenkin väistyy, tai siis tietystihän se korvautuu sillä toisella ihmisellä. Itse menetän ruokahaluni jo pelkässä ihastuskuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Tuskin täällä taaperoita on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Tuskin täällä taaperoita on?
No mielestäni eivät nämä lapselliset aikuiset paljon paremmaksi ole laittaneet. Kaikella arvostuksella lähinnä niitä viisi vuotiaita kohtaan.