Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni on kaksi samannimistä kaivattua. Miten ihmeellistä ja somaa!
Hienoa.
Eikö vain! Kumpi tahansa heistä kelpaisi paremmin kuin hyvin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Ongelmaton Kuningatar Riikkaa ettäs tiiätte! Rauhan ja Suopeuden Kuningatar 💗💓
Kenelläkään ei ole sinua ikävä. Sinulla on tyyliin kaksi kaveria ja väenväkisellä yrität saada lisää. Mutta tiedätkö, että manipuloinnilla, kiukuttelulla, epärehellisyydellä ja netissä paskanjauhannalla ei kavereita saa. Olet liian vanha muuttumaankaan. Pershäiriö on paha tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään akateemisen kaunottaren. Tai oikeastaan useammankin. En kyllä puhunut juuri tervehtimistä enempää.
Minä lienen yksi heistä 🥰
Ehkä. Annapa jokin tunniste itsestäsi.
Viljakkalan vanhainkoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Tapsaa
Ei sentään. Se olisi jo liian ylenpalttista!
Ymmärrän kyllä miksei Riikka minua halunnut. Hän vainusi katkaravun pöksyissäni ja tajusi että tuo tyyppi on iljettävä.
Määkin oon akateeminen, mut kaunottareks ei oo tainnu kukaan sanoa viimeseen kolmeenkymmeneen vuoteen. Kyl on surkkia tää vanhenemine.
Nuppuselta muikkuselle pusu. Olet ihana. 🧡
Ja melkein ikävä sua niiden myötä, kunnes sit taas heräsin.
Ehkä parempi muistaa vaan se päällimmäinen sokerikuorrutus kaiken paskan päällä ilman mitään ajallista tai muuta ulottuvuutta.
Joskus voi tosiaan olla helpompi elää siten kuin toinen tahtoo, totella toista muka mykkänä orjana ja näytellä osaansa tässä tragikomediassa tehden mahdollisuuksien mukaan pilkkaa kaikista. Toivottavasti häkkisi vetää omalleni vertoja 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa älykäs, akateeminen, itsevarma, atleettinen kaunotar.
Johtaa takuuvarmaan sinkkuuteen tuo resepti.
Mulle kelpais vallan mainiosti, eikä tekisi edes tiukkaa.
Mutta kelpaisitko sä hänelle? ;)
Tietysti kelpaisin. Ihmiset miettii liikaa titteleitä, taitoja ja saavutuksia, kun mietitään kumppanin valintaa, mutta tosiasia on, ettei se vaadi mitään noista, jos tietää mitä tekee.
Missä väitettiin jäävän noista kiinni? Kaikki ei k
Öh, hän ei kyllä väitellyt mistään, kunhan totesi miten asia on hänen elämässään. Sivu
Ja mistä sä tiedät mistä minä itse kerroin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
Eikö vain! Kumpi tahansa heistä kelpaisi paremmin kuin hyvin 🥰
Kumpi tahansa kelpaisi, sinähän suurta rakkautta osoitat.😃
Vierailija kirjoitti:
Määkin oon akateeminen, mut kaunottareks ei oo tainnu kukaan sanoa viimeseen kolmeenkymmeneen vuoteen. Kyl on surkkia tää vanhenemine.
No mää kyll sain kehui täsä yks päev. Terveissi sull. Kyll sääkin ole varman iha mukiinmenevä, vai kuink o?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mää kyll sain kehui täsä yks päev. Terveissi sull. Kyll sääkin ole varman iha mukiinmenevä, vai kuink o?
Mukeiki o niin kaikenlaisii. Kyl peilit säröilee jos joskus uskaltaa kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Lähde mun kanssa matkalle.
Mä kans haluisin viedä kaivatun vähän joka paikkaan. Maailma on täynnä kaikkea ihanaa.
Neuvoisin ylläpitoa korjaaman lainaussysteemin mitä pikimmin, tää nykyinen niin sanotusti lirisee.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin ylläpitoa korjaaman lainaussysteemin mitä pikimmin, tää nykyinen niin sanotusti lirisee.
Laita palauteboksiin.
Riikka, muistatko minut? #**#