Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastajattarelle olis tosiaan vapaa paikka. Minullekaan ei ihan pelkkä seksi riittäisi. Aluksi pitäis tietysti naida kuin kanit aina kun nähtäis, mutta hieman myöhemmin voitais jotain muutakin keksiä.
Miksi vain rakastajattaren osa?
En usko, että kukaan haluaa minusta sen enempää tai että olisin itse kykenevä tarjoamaan ns. koko pakettia tällä hetkellä.
Kuulostat ihan mun kaivatulta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaslehteen oli otettu kommentteja täältä ja ylilaudalta. Tosin ei edes parhaimmistoa, mutta se on sellasta.😀
Kerjusta vai palstalta? Näähän ei ole ollenkan sama asia
Palstalta
Ok, eli ei liity mitenkään tänne
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin viimeksi näit kaivattusi irl? Kerro yksi tunniste kyseisestä tilanteesta!
Näin hänet perjantaina. Tunniste olkoon nyt vaikka hankala ovi.
Näin hänet vuosia sitten. Autot vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastajattarelle olis tosiaan vapaa paikka. Minullekaan ei ihan pelkkä seksi riittäisi. Aluksi pitäis tietysti naida kuin kanit aina kun nähtäis, mutta hieman myöhemmin voitais jotain muutakin keksiä.
Mulla olisi vapaa paikka fwb:lle, mutta en tiedä, haluaisinko tehdä muuta kuin panna. Ehkä loikoa ja katsella telkkaria ja jutella, mutta en esim käydä missään ihmisten ilmoilla tai sen semmoista. Enkä missään nimessä kertoisi siitä suhteesta kenellekään. Oma pikku salaisuus syksyn ja talven lämmikkeeksi ja iloksi.
Mulla on paikka vapaana siivoojalle, kuka siivoaa minutkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi vapaa paikka fwb:lle, mutta en tiedä, haluaisinko tehdä muuta kuin panna. Ehkä loikoa ja katsella telkkaria ja jutella, mutta en esim käydä missään ihmisten ilmoilla tai sen semmoista. Enkä missään nimessä kertoisi siitä suhteesta kenellekään. Oma pikku salaisuus syksyn ja talven lämmikkeeksi ja iloksi.
Olishan tuokin tyhjää parempi. Mulla on kuitenkin niin pieni telkkari, että varmaan kyllästyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan tuokin tyhjää parempi. Mulla on kuitenkin niin pieni telkkari, että varmaan kyllästyisit.
Kyllä me teidän eufemismit tiedetään. "Pieni telkkari", joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän itseäni.
Niin minäkin.
Minä en vaikka yritettäänkin saada häpeämään.
Psykopaatit ei kykene häpeämään. Jos kykenisivät, siitä alkaisi psyyken tervehtyminen. Eli häpeä ja syyllisyys ovat terveen psyyken terveitä reaktioita. Tuli vaan mieleen.
Terv. Jokisen Ellu avoimen yo:n maksulliselta kesäkurssilta kaverilta esseet plagioituna.
Ihan samoja yliopistokursseja ne avoimen kautta käytävät kesäkurssit on kuin tutkinto-opiskelijoillakin.. sivusta
Itse asiassa välillä avoimen tyypit on myös tutkinto-op
Nimenomaan, ne on tasan samoja kursseja. Siksi ihan turha naureskella ettei olisi samaa tavaraa.
Tietysti miehellä pitää olla vakava katse. Ei mies voi olla mikään tyhjän rätkättäjä.
Nähtiin sunnuntaina. Korvamato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paikka vapaana siivoojalle, kuka siivoaa minutkin välillä.
No sellaisenkin palkkaamista olen miettinyt 😅 kerran viikossa voisi käydä siivoamassa perusteellisesti mun töissä ollessa ja itse vain ylläpitäisin pelkällä varsi-imuroinnilla välissä
5. Päivä. Tunniste: punainen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin viimeksi näit kaivattusi irl? Kerro yksi tunniste kyseisestä tilanteesta!
Mitä väliä, kun ei nähdä enää. Olet ihana muisto.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakas neiti x toimi äsken taas...
Älä taas lähde näihin leikkeihin, et pystynyt pitämään puheistasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on pieni telkkari, ja siis mun luokse se mieluiten tulisi. Tai sitten asuisi jossakin lähellä.
Nähtiin tänään. Tunniste: 😚
Vierailija kirjoitti:
Tietysti miehellä pitää olla vakava katse. Ei mies voi olla mikään tyhjän rätkättäjä.
Miehisiin katseisiin en osaa ottaa kantaa. Minun kuvassa katselee nuori nainen.
En väsy sinun ajatteluun. Viimeistään aina väsyneenä ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilaslehteen oli otettu kommentteja täältä ja ylilaudalta. Tosin ei edes parhaimmistoa, mutta se on sellasta.😀
Minkälaisia? Jotain mun yliälykkäitä opettavia kommenttejako?
Minulla on sinusta vuosien takaa oleva kuva. Siinä sinulla on sama vakava katse kuin vieläkin. Ikävä ei katoa.