Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tunteet kuuluvat elämään, mutta kaikkia ei välttämättä halua näyttää kaikille.
Valitettavasti minua on ilmeisesti helppo lukea siinä mitä tunteisiin tulee.
Kaivattuni ei ehkä tiedä, että luin hänestä tyyliin jokaisen sormenliikkeen, jalkojen heilauttamisen, kehon asennon siirtämisen, kasvojen mikroilmeistä puhumattakaan. Minulla on tähän erityiset skillsit johtuen varhaisvuosistani (joissa ei sinänsä mitään minulle traumaattista ole tapahtunut, mutta lähipiirissä tapahtui asioita, jotka vaikuttivat minuun). Sivusta siis tulin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava gallup:
Näitkö tänään kaivattusi ja missä?
Näin töissä. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa tulla luoksesi.
Kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi lemmikkieläimiä?
Koira joka samaa näköä kaivatun kanssa<3
Tsiisus. Ei kuulosta imartelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on aivan tummanruskeat silmät ja todella syvä, intensiivinen katse. Jotenkin loputtomat silmät kun katsoo.
Oho. Miehellä vai naisella?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava gallup:
Kyllä, koulussa 😍
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan yhteisiä ihania vkloppu aamuja sun kanssasi. Intohimoa, hellyyttä, kunnon aamiainen ja päivän ohjelmaa suunnitellen. Iltoja sohvalla ulkoilun ja liikunnan jälkeen. Sun tuoksua, ääntä, lämpöä..
Mä kaipaan sua, mut sut oli pakko päästää menemään ja kulkemaan tuulen mukana. Sulla on pala mun sydäntä, oon siitä kiitollinen.
Ei tuollaista saa laskea minkään tuulen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava gallup:
Näin töissä. Kuten aina.
Ja?
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt, vihainen ja äreä.
Mitä niissä tunnetiloissa toivoisit kaivatulta?
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt, vihainen ja äreä.
Täsmää minuun.😞
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niinkin, että mitä enemmän yrittää peittää, sitä enemmän tulee paljastaneeksì.
Jep. Se tarkoituksellinen toisen katseen välttely, asettuminen mahdollisimman kauas toisesta samassa tilassa, hänen mainitsemisensa välttäminen mutta kuikuilu jos joku toinen asettuu hänen lähelleen, ryhmäkuvissa itsensä toiseen suuntaan katsomaan pakottaminen vaikka koko kroppa on suuntautunut häneen ym. on tavattoman paljastavaa. Hiljaisuus huutaa tuhannen orangin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on aivan tummanruskeat silmät ja todella syvä, intensiivinen katse. Jotenkin loputtomat silmät kun katsoo.
Mies? Nainen?
Mies
Koira voi olla jopa kauniimpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava gallup:
Näin töissä. Kuten aina.
Ja?
Mitä ja? Vastasin kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niinkin, että mitä enemmän yrittää peittää, sitä enemmän tulee paljastaneeksì.
Jep. Se tarkoituksellinen toisen katseen välttely, asettuminen mahdollisimman kauas toisesta samassa tilassa, hänen mainitsemisensa välttäminen mutta kuikuilu jos joku toinen asettuu hänen lähelleen, ryhmäkuvissa itsensä toiseen suuntaan katsomaan pakottaminen vaikka koko kroppa on suuntautunut häneen ym. on tavattoman paljastavaa. Hiljaisuus huutaa tuhannen orangin voimalla.
Apua 😂
Olen menettänyt jo niin monta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, mutta viimeisin mitä tahtoisin on ahdistaa ketään tunteillani - olipa kyse rakkaudellisista tai ärtymisen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Hiipiikö siitä katseesta perhoset vatsaan?
Hyvää yötä, lähelläsi toivoisin olevani.