Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
22561/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ton takia en halua puhua kauheesti kavereille ihastuksesta, koska ne ei silleen ymmärrä ja ne alkaa helposti hiillostaan ja kyseleen onko tapahtunut jotain EDISTYSTÄ jne. Niille siis ihastuminen on jotenkin sellanen projekti jonka pitäisi edistyä ja nopeasti, kun taas itse olen vaan.. no, ihastunut. 

Vierailija
22562/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22563/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä onko tässä mitään maagista. Näin hänet ekan kerran joskus vuosi sitten ja silloin heti oli sellaset katsekontaktit et meni salamat pitkin kehoa, mutta emmä tiiä onko mitään molemminpuolista fiilistä vai sattumia vaan. Mut nautin ihastumisen tunteesta ja olen vähän sellainen unelmoija, niin ei sen väliä. 

Juu, unelmointi parasta. Eihän mulle ees oo tapahtunut mitään, mut oon hyvä mielikuvittelemaan!

Vierailija
22564/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi kaiken. 

Kiitos. Nyt voi lopettaa hiillostamisen yksinkertaisiin rutiinitöihin.

Vierailija
22565/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ton takia en halua puhua kauheesti kavereille ihastuksesta, koska ne ei silleen ymmärrä ja ne alkaa helposti hiillostaan ja kyseleen onko tapahtunut jotain EDISTYSTÄ jne. Niille siis ihastuminen on jotenkin sellanen projekti jonka pitäisi edistyä ja nopeasti, kun taas itse olen vaan.. no, ihastunut. 

Juu, ihme suorittamiskeskeisyyttä tällaisissakin asioissa. Itse nautin ihastumisen tunteesta enkä haluaisi päästää siitä irti, kuten en kaivatustakaan. Mitään kiirettä ei viitsi pitää, kun tuntuu höpöltä.

Vierailija
22566/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tulla luoksesi.

Vierailija
22567/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo. Sattuu seistä. 

Vierailija
22568/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslak? 

Vierailija
22569/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.

Nain vai mies? No miehet nyt vissiin miettii seksiä muutenki koko ajan kyllä

Naiset tutkitusti ajattelee seksiä useammin, mitä miehet. Naisten suusta niitä asioita ei yleensä kyllä kuule, paitsi ehkä parisuhteessa.

Vierailija
22570/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi kaiken. 

Tiedän, olen aina saanut kaiken. 😉

Vierailija
22571/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaa sulle vaikka kuinka ja vaikka millaisia wa-viestejä, kun et saa niitä kuitenkaan. 🤷🏽

Laita Signal-viestejä.

Vierailija
22572/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa olen tehnyt, mitä pitäisi saada anteeksi?

Vierailija
22573/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut koskaan ennen vastaavassa tilanteessa. 

Onnekas. Minulla on kutina tästä nykyisestä tilanteesta, että sama on koettu jo useampaan otteeseen, jos ennakkomerkit pitävät paikkansa.

Millainen tilanne sulla on? Mun tilanne on sellainen etten siihen tietentahtoen halunnut mutta ennen kuin käsitinkään niin olin jo ihastunut ja tajusin toisen olevan varattu. 

Enkä olkeasti koskaan ole ollut vastaavassa tilanteessa. Pidän kuitenkin miehestä niin paljon etten haluaa unohtaa häntä. Oikeastaan omaan elämäntilanteeseeni saattaa sopia hyvät hetket ja läheisyys vähitellen tutustuen. 

Vierailija
22574/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varmaan vaan haluttaisiin selvittää miksi.

Vierailija
22575/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kolmas osapuoli on alkanut huomaileen jotain ja puhuu siitä mulle. Siis mun ihastuksesta ja minusta, kuvittelee jotain. En lähde ollenkaan mukaan niihin juttuihin vaan olen sillain, että jaa vai niin ja tyyliin höpöhöpö xD 

Haluan olla rauhassa ihastunut enkä mitään muiden kommenttia tai kyselyitä. Ainoastaan se ihastus itse saa tunkeilla ihastuneen ihmisen rauhaani jos haluaa. Kaikki muu säpinä asian ympärillä vaan rikkoo sitä. 

Vierailija
22576/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä koko foorumi on yhtä offtopicia, ota rennommin."

Jännästi kumminkin useimmissa ketjuissa pysytään ketjun aiheen piirissä... Tässä ketjussa vaan tuntuu olevan mahdotonta. 

Jep. Missään muussa ketjussa ei mene niin yli aiheen. Ihmisten pitää lopettaa vastaaminen noihin provosoiviin viesteihin, pitää vaan ohittaa ne.

Vierailija
22577/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihme suorittamiskeskeisyyttä tällaisissakin asioissa. Itse nautin ihastumisen tunteesta enkä haluaisi päästää siitä irti, kuten en kaivatustakaan. Mitään kiirettä ei viitsi pitää, kun tuntuu höpöltä.

Mulla on sama juttu. Nautin kun pää on sekaisin ihastumisesta. Ei tarvi vielä arkea kun tää tuntuu niin hyvältä. 

Vierailija
22578/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta sekään ei onnistu.

Vierailija
22579/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei voi muuta kuin antaa koko asian olla sellaisenaan.

Vierailija
22580/55805 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä aikaisemmin ajatellut seksiä niin paljon kuin sinuun rakastumisen jälkeen.

Nain vai mies? No miehet nyt vissiin miettii seksiä muutenki koko ajan kyllä

Naiset tutkitusti ajattelee seksiä useammin, mitä miehet. Naisten suusta niitä asioita ei yleensä kyllä kuule, paitsi ehkä parisuhteessa.

Linkki tutkimukseen, kiitos. 

Ketju on lukittu.