Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kunpa tajuaisin millä perusteella minut määritellään vanhanaikaiseksi tai ikääni vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Heikko ja tyhmä olo.
Täällä taas rikkinäinen ja petetty olo.😞
Nyt kun on menkat niin viivyttelen tapaamista sillä tiedän ettei mitään kiirettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti, rakas. Lähdetään yhdessä onnenmaahan, jossa voidaan olla me.
Olen yhden wa-viestin päässä, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jatketaan?
En tiedä. Jumissa ollaan.
Se jumi on mahdollistaa vapauttaa
En tiedä onko. Riippuu ihan siitä toisesta, kukaan ei näitä yksin päätä.
Juu. Sitä tarkoitankin. On siis mahdollista vapauttaa
Et voi vastata kaivattuni puolesta tähän, sori.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on menkat niin viivyttelen tapaamista sillä tiedän ettei mitään kiirettä ole.
Mitään merkitystä niilläkään on loppupeleissä mutta näin alussa haluaa viettää ne hankakat päivät vielä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että sinun rakas E, on työkaveriasi jännättänyt?
En tiedä, en absoluuttisen mitään hänestä nykyisin. Eikä hänen elämänsä ja mitä tekee, kuulu minulle millään tavalla. Utelias olisin tietämään yhtä sun toista, mutta ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti, rakas. Lähdetään yhdessä onnenmaahan, jossa voidaan olla me.
Väärä!
Vierailija kirjoitti:
Till en 👩🏻🏫. 58 och vacker🥰.
Hon i Åbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä!
Se nyt on ainakin varmaa, jos on kohdannut ensikerran huoltoasemalla. Vääriä, vääriä ja vääriä. Suurin osa naimisissa tai muutoin eivät tippaakaan vetoavia. sivusta
Mä en ole ollut koskaan ennen vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää tilanne voi tuottaa tuskaa mutta siinä voi olla hyviäkin puolia.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas. Minulla on kutina tästä nykyisestä tilanteesta, että sama on koettu jo useampaan otteeseen, jos ennakkomerkit pitävät paikkansa.
Mä en tiedä onko tässä mitään maagista. Näin hänet ekan kerran joskus vuosi sitten ja silloin heti oli sellaset katsekontaktit et meni salamat pitkin kehoa, mutta emmä tiiä onko mitään molemminpuolista fiilistä vai sattumia vaan. Mut nautin ihastumisen tunteesta ja olen vähän sellainen unelmoija, niin ei sen väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei taida olla. 🔒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekas. Minulla on kutina tästä nykyisestä tilanteesta, että sama on koettu jo useampaan otteeseen, jos ennakkomerkit pitävät paikkansa.
Millainen tilanne sulla on? Mun tilanne on sellainen etten siihen tietentahtoen halunnut mutta ennen kuin käsitinkään niin olin jo ihastunut ja tajusin toisen olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tilanne voi tuottaa tuskaa mutta siinä voi olla hyviäkin puolia.
Mulla tää ainakin on ollut vetoavuksi moneen roikkumaan jääneeseen asiaan. Mutta kuviona toki todella erikoinen. Eri
Voisin laittaa sulle vaikka kuinka ja vaikka millaisia wa-viestejä, kun et saa niitä kuitenkaan. 🤷🏽
Olen tulossa hulluksi. Niin hulluna olen sinuun 🥴 Että jos nyt tavattaisiin ja huomaisit hulluuteni, tiedäkin sen olevan yksinomaan oman ihanuutesi syytäsi!
Tiedän 😊