Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ Ekat harmaat ruskeapitkätukkaisella

Vierailija
18.09.2026 |

Miten toimit? Mitä ensiksi, mitä sitten? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten piilottaa edestä ensinnäkin pari todella harmaata paksuhkoa hiusta, pois nyppiminen ei kannata. Ap

Vierailija
2/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat harmaat ruskeissa pitkissä hiuksissa 30+. En muista miten toimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni tuo harmaantuminen? Ilmeisesti toisilla vuodessa rysäyksellä ja toisilla hitaammin, mutta 60-vuotiaana kaikki ilmeisesti harmaana, jos ei mitään tee.

Vierailija
4/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin vaan värjäämään. Mulla ne ekat. harmaat tuli jo 35-vuotiaana. Nyt 52-vuotiaana olisin jo erittäin valkotukkainen muuten, paitsi pään takaosassa on vähän vielä ruskeitakin seassa. Aion jatkaa värjäämistä eläkkeelle pääsyyn asti. Ehkä sen jälkeenkin, 78-vuotias äitini ainakin vielä värjäilee kun ei viihdy harmaana.

Vierailija
5/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä meni tuo harmaantuminen? Ilmeisesti toisilla vuodessa rysäyksellä ja toisilla hitaammin, mutta 60-vuotiaana kaikki ilmeisesti harmaana, jos ei mitään tee.

Minä olen 65 v nainen, eikä yhtään harmaata hiusta.Isälläni oli samoin, ei 70- vuotiaanakaan.

Vierailija
6/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin vaan värjäämään. Mulla ne ekat. harmaat tuli jo 35-vuotiaana. Nyt 52-vuotiaana olisin jo erittäin valkotukkainen muuten, paitsi pään takaosassa on vähän vielä ruskeitakin seassa. Aion jatkaa värjäämistä eläkkeelle pääsyyn asti. Ehkä sen jälkeenkin, 78-vuotias äitini ainakin vielä värjäilee kun ei viihdy harmaana.

Sulla on varmasti aika makeen näköiset hiukset värjäämättömänä. 

Vierailija
7/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat harmaat ruskeissa pitkissä hiuksissa 30+. En muista miten toimin.

Nyt olen 43 ja hyvin hitaasti on harmaantuminen edennyt.

Vierailija
8/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen 65-vuotias ja vain ohimoilla on hiukan harmaata. Olen luonnostani vaaleahiuksinen, niin harmaat juovat eivät edes pahasti näy, vaan sekoittuvat vaaleisiin hiuksiin.

Vierailija
9/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aidolla blondilla ei vieläkään ole harmaita hiuksia, ne tummenivat vain maantienvärisiksi. Ehkä pari kertaa nuorempana kampaaja on tehnyt vähän kirkastavan värjäyksen ja samoin raidat pari kertaa, viimeisestäkin käsittelystä on aikaa yli 30 vuotta.

T N65

Vierailija
10/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana tuli ekat harmaat, jatkan hiusten värjäämistä koska itselläni ne harmaat eivät vaan näytä kivalta omiin silmiini.

Vierailija
11/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmasti aika makeen näköiset hiukset värjäämättömänä. 

Voi olla, mutta kun iho on sellainen oliivibeige, vaaleat sävyt ei sovi yhtään. Näyttää jotenkin likaiselta ja nuhjuiselta. Siksi värjäilen nuoruuden värisävyyn. Sitten ehkä jos alkaa enemmän tulla ryppyjä niin vaalennan pari astetta, ettei rypyt korostu.

Vierailija
12/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekat harmaat 25v. Oli kyllä ollutkin siihen saakka stressiä yllin kyllin. 

Vierailija
13/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hitaasti. Mulla alkoi ohimoille ja kasvojen reunoille tulla harmaita jo 30 ikävuoden jälkeen. Sitten lähempänä 40 alkoi kiihtyä, mutta valitettavasti harmaantuminen ei ollut tasaista. Olin nimittäin ajatellut, etten värjäisi, mutta kun tosiaan tukka oli  ihan monivärinen: ohimot valkoiset, pään päällä salt&pepper, takana tummanruskeaa jossa vain vähän harmaita seassa, niin päädyin värjäämään. Yritän sitä harmaan kasvatusta sitten, kun tukka on harmaantunut myös pään takaosasta. Ikää nyt 50, eli 20 vuotta tässä on jo harmaantumisprosessi kestänyt, eikä vieläkään "valmis".

Vierailija
14/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Antaa tulla vaan. En muutenkaan värjää hiuksia.

Vierailija
15/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "miten toimit"? Elän elämääni eteenpäin.

Vierailija
16/16 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset harmaat huomasin 6-kymppisenä, ei haittaa, en ole värjännyt. Harmaantuneet kulmakarvat ja ripset värjäytän säännöllisesti. Oma äitini harmaantui nuorempana ja värjäytti hiuksiaan yli 80-vuotiaaksi, sen jälkeen kauniit harmaankiiltävät hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi