Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ällöttää ihmisyys eritteineen ja hajuineen?

Vierailija
02.11.2023 |

Jotain talia, limaa, sylkeä ja hikeä erittyy kehosta koko ajan. Mieluummin olisin vaikka sileä ja kiiltävä robotti.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä musta ei ole terveydenhuoltoalalle. 

Vierailija
2/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pahoinvointia kun näen otsikon, jossa kerrotaan jostain jalkasienestä, haisevista nivusista, hautuneista rintojen alusista, hammasmädästä, hilseestä jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyys tarkoittaa muun muassa inhimillisyyttä, sivistystä ja kulttuuria. Ei se millekään haise. Ihmiset voivat haistakin.

Vierailija
4/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihmisyys tarkoittaa muun muassa inhimillisyyttä, sivistystä ja kulttuuria. Ei se millekään haise. Ihmiset voivat haistakin.

Ihmisyys tarkoittaa myös inhimillistä olemusta eli kattaa myös ihmiskehon.

Vierailija
5/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ällöttää. Olen ollut sinkkuna vuosia, lopetin deittailunkin, kun oli jotenkin niin julma maailma sekin. Ghostausta, esineellistämistä, seksikeskeisyyttä, emotionaalista hyväksikäyttöä jne. Oltuani useamman vuoden ilman ajatus seksistä tai oikeastaan suutelustakin ällöttää jonkun verran. Ihmeellistä liman vaihtoa sekin touhu. Kai mä kammoan tautejakin. Mistä tietää missä se toinen on suutaan tai elimiään liottanut 👀 aina voi väittää mitä vaan.

Mua myös inhottaa suuresti ihmiskehon pehmeys. Ollaan oikeesti vaan vaaleanpunaista muhjua, joka on hyvin haavoittuvainen ulkoa tuleville tekijöille. Tästä saa ikävän muistutuksen joka kerta, kun käy verikokeessa. Neulakin menee läpi noin vain. Haluaisin kovan kuoren mieluummin. Olen murtanut raajoja ja muuta sellasta vahinkoa on tapahtunut, ne on olleet tosi traumaattisia tapahtumia. Kuinka helposti sun keho rikkoutuu, se iljettää ajatuksena. On jotenkin suojaton olo tässä lihapuvussa.

Vierailija
6/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä, olen aika sinut kaikkien eritteiden ja hajujen kanssa.  En ole koskaan ollut mikään omituinen hienohelma, vaan suhtaudun tuollaisiinkin asioihin ihan normaalisti. 

Vierailija
7/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä onneksi pahemmin ällötä, ihan tavanomaisesti vain, ei haittaa eloa.

Vierailija
8/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina myös ällöttänyt. Koko biologinen elämä, myös eläimet, ällöttää. Hajut, eritteet, ruumiinnesteet. Seksiä kun nuorena kokeilin, niin se vasta oli kuvottavaa, limaa ja litinää ja lätinää, hikisten kehojen ähellystä - hyi olkoon, jäi kyllä muutamaan kokeilukertaan. Inhoan myös esim. syömisääniä aivan valtavasti.

Vierailija
9/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. Olet oikein sellainen erityinen lumihiutale. Ei ole ketään toista kaltaistasi. Onneksi olkoon ja papukaijamerkki.

Vierailija
10/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä kommentteja. Mehän ollaan sieluja, ja mahdollisesti oltu toisissa galakseissa Starseadeinä, joten voi olla että kaipaatte siihen olomuotoon takaisin. Olettekin tulleet tänne maan päälle kokemaan, millaista on olla ihminen. Se ei ehkä sovi meille kaikille. 

Vierailija
11/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö edes jalkaterapeutiksi?

"Hoito aloitetaan tarkistamalla ihon ja kynsien kunto.Tämän jälkeen lyhyt jalkakylpy, jonka jälkeen kynsien leikkaus ja muotoilu. Seuraavaksi mahdollisten kovettumien ja känsien poisto. Jalkojen ihomuutokset kuten känsät ja kovettumat poistetaan turvallisesti käyttäen niihin tarkoitettuja instrumentteja.

Tarkistetaan mahdolliset sisäänkasvaneet kynnet, jotka eivät vaadi kynnenoikaisuhoitoa. Poistetaan mahdolliset kynsipiikit ja kynnen alle laitetaan painetta helpottamaan ja eristämään kynsi ihosta kynneneristeen avulla.

Mahdollisten sieni- ja paksuuntuneiden kynsien hoito. Paksuuntunut kynsi hiotaan ohueksi jalkaporalla turvallisesti. Sienikynnen hoidossa tärkeää on sairastuneen kynnen ohennus ja sairaan kynnenosan poisto."

Sienikynsi 🤢

Vierailija
12/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla jotenkin sosiaalisesti rajoittunut jos eritteet nousee kaiken muun yli. Useimmilla ihmisten persoona, rakkaus heihin jne. voittaa eritteiden negatiiviset asiat kuten hajut.

Vierailija
13/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ällöttääkö myös peräsuolen laskeuma?

Se vasta ällöttääkin. 

Ap

Vierailija
14/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina alkanut peseytymään monta kertaa päivässä ja oikein pitkän kaavan kautta. Sen myötä olen huomannut, että muut ihmiset haisevat tosi pahoilta. Likaiselta, tunkkaiselta ja taliselta. Ihan jokainen. Lihavat enemmän kuin laihat. 

Vierailija
15/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ällöttääkö myös peräsuolen laskeuma?

Tai esiinluiskahdus. Hyi olkoon. Vaikka ei ole niitä vakavimpia vaivoja ja helposti hoidettavissa, niin yksi ahdistavimpia, ajatus että sisälmyksiä alkaa tunkea ulos näkyviin.

Vierailija
16/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan ällötä, mutta onhan se jotenkin huvittava ajatus että ollaan ihan samanlaisia elukoita kuin ne luontodokkareissa nyl kyttelevätkin, ei olla siitä kehitytty mihinkään vaikka jotain älyvehkeitä nyplätäänkin.

Vierailija
17/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kaikki ihmiseritteet. Siksi en koskaan tule saamaan miestä sillä mällejä en suuhuni ottaisi mistään hinnasta. 

18/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä niin paljon, että siitä koituisi ongelmia. En ole neuroottinen muutenkaan.

Olen ollut tilanteissa joissa joku on tarjonnut minulle syötävää noudattamatta mielestäni riittävää hygieniaa ja olen pystynyt ohittamaan lievän ällötyksen ja syönyt tarjotun ruoan kohteliaasti. Ajattelen sellaisissa tilanteissa aina että "tuskin kuolen tuohon". 

Eritteet yms. kuuluvat biologiseen elollisuuteen. En missään nimessä haluaisi olla kiiltävä eloton robotti.

Vierailija
19/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei nyt ihan ällötä, mutta onhan se jotenkin huvittava ajatus että ollaan ihan samanlaisia elukoita kuin ne luontodokkareissa nyl kyttelevätkin, ei olla siitä kehitytty mihinkään vaikka jotain älyvehkeitä nyplätäänkin.

Mullekin tulee mieleen jotain luontodokkareita katsellessa, että ne likaset ja estottomat eläimet, jotka rypee mudassa ja naama veressä raatelee saaliita, on periaatteessa samanlaisia kuin mekin. Ollaan vaan vähän sivistyneempiä ihmisapinoita. Mutta eipä mua tuo eläimellisyys kyllä erityisesti ällötä.

Vierailija
20/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö edes jalkaterapeutiksi?

"Hoito aloitetaan tarkistamalla ihon ja kynsien kunto.Tämän jälkeen lyhyt jalkakylpy, jonka jälkeen kynsien leikkaus ja muotoilu. Seuraavaksi mahdollisten kovettumien ja känsien poisto. Jalkojen ihomuutokset kuten känsät ja kovettumat poistetaan turvallisesti käyttäen niihin tarkoitettuja instrumentteja.

Tarkistetaan mahdolliset sisäänkasvaneet kynnet, jotka eivät vaadi kynnenoikaisuhoitoa. Poistetaan mahdolliset kynsipiikit ja kynnen alle laitetaan painetta helpottamaan ja eristämään kynsi ihosta kynneneristeen avulla.

Mahdollisten sieni- ja paksuuntuneiden kynsien hoito. Paksuuntunut kynsi hiotaan ohueksi jalkaporalla turvallisesti. Sienikynnen hoidossa tärkeää on sairastuneen kynnen ohennus ja sairaan kynnenosan poisto."

Sienikynsi 🤢

Niimpä. Tuossakin oli kaikki asiat tai tekemiset enemmän tai vähemmän epämiellyttäviä ja vastenmielisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan