Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Sikeitä unia. Olet varmaan jo nukkumassa?
Varmaan en nuku vielä.
Vai niin kompastui. Ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Laita tunniste, jos olet täällä.
Laita itse....
Miltäköhän tuntuis kuulla sun ääntä pitkästä aikaa
Olet lempilintuni, jonka ääntä kuuntelisin mielelläni, sulkia silittelisin ilokseni ja jonka kanssa lentäisin kuin kyyhkykäisenä. Kauniita unia, rakkain.
Tein pikaisen laskutoimituksen. Olen ajatellut sinua keskimäärin noin 3 tuntia päivässä noin neljän vuoden ajan. Jos kerron tuosta tulevat tunnit sillä summalla, mitä normaalisti pyydän työstäni, summaksi tulee 350400€. Tosissaan alan miettiä, että pitäisikö alkaa tehdä töitä iltaisinkin ja jättää kaipaus pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse....
Kieli vähän solmussa, mutta yritetään: Te amo mucho reina.
Sinä olit minulle tärkeämpi kuin tiesitkään. En usko, että koskaan ymmärsit, kuinka valaisit arkeni.
Toit ilon elämääni vain olemalla sinä. En unohda sinua koskaan
- Aslak
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys suukko ja halaus risuleualle pimeään sunnuntai iltaan. 🧡🤗 Teki mieli yllättää sut, kun tuli vaan sua ikävä.
Terv. pikkuvaalea
Kiitos kivasta yllätyksestä! Halauksia ja suukkoja tarvitsee aina. Mullakin on sua ikävä.
Hyvää yötä. Näe kauniita unia. 🤗🧡 Halaus ja suukko. Olet paras!
Terv. risuleuka
Kiitos itsellesi! Ite oot parhain risuleuka minkä tiedän. 🧡🤗 Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Tein pikaisen laskutoimituksen. Olen ajatellut sinua keskimäärin noin 3 tuntia päivässä noin neljän vuoden ajan. Jos kerron tuosta tulevat tunnit sillä summalla, mitä normaalisti pyydän työstäni, summaksi tulee 350400€. Tosissaan alan miettiä, että pitäisikö alkaa tehdä töitä iltaisinkin ja jättää kaipaus pois.
Huh. Luulin jo et mulle tulee lasku postissa. Voisit lopettaa kaipauksen jos pyytäisit siihen vierelle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tsirp tsirp
Kaipaatko sulkien silittelijää?
Vierailija kirjoitti:
Tsirp tsirp
Pikkukottaraisesta vähäsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole ollut sekä paikalla&läsnä
Ei yksikään tekstini kosketa sinua
Silloin on lupa vaihtaa kaistaa,
eli mennä ohi
Muussa tapauksessa suosittelen lämpimästi painamaan joko jarrun tai kaasun pohjaan
Vaihtoehtoja kun on vain kaksi
Lähteä tai Jäädä
Mennä tai Tulla
Voidakseen
Pysyäkseen paikoillaan on vain yksi suunta.
Punaisten valojen loisteessa ei ole rakkaudelle tilaa hehkua, joten toisinaan täytyy lähteä voidakseen vielä joskus palata.
Olisinpa minäkin lähtenyt heti kun sain nähdä hänen aikovan vihille (ei minun kanssani). Ehkä olisi jäänyt enemmän minua jäljelle ja enemmän jotain, joka voisi palata/vastaanottaa jos hän joskus myöhemmin olisikin tahtonut ottaa vastaan tai tulla luo. Eri.